Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:03:29
07.08.2018
minno
-> Eidy: No tak to bude presne po 20 rokoch. Na tak dlhú dobu sa aj tak dochoval dobre :) To ja mám lak z 2010 a stav laku je ako z 19703
10:29:14
07.08.2018
Eidy
-> minno: Současný lak je z roku 1999.
09:04:56
07.08.2018
minno
Fíha, som netušil, že máš s Kóčou také veľké plány v podobe renovácie karosérie. Tak držím palce. Súčasný lak má aký rok výroby?
19:54:22
06.08.2018
Eidy
-> MVM: No jo. Vždycky jsem dělal věci po svým. 3

Obrobení je samozřejmě možnou příčinou. Ještě jsem neprohlížel trosky, tak nemůžu říct.
09:27:07
06.08.2018
MVM
-> Eidy: Hmm .. Člověk se vrátí ze závodů a nestačí se opět divit. Jsou i šetrnější metody jak zkontrolovat spojku4 A jinak ten setrvák byl podle mě nevhod obrobenej, možná to nebylo i nejlíp vyvážené. Pokud je to šedá litina,tam teoreticky by mohl být trhlinky na pracovní ploše vlivem třecího tepla .. Jinak je setrvák součástka "nezničitelná"
upraveno 1x, naposled 06.08.2018 16:18:07
23:31:01
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sikula 05.08.18 23:16:38: Mě se nejvíce líbí komentář Lemmonse na FB: " Honzo co vy ještě nevymyslíte, aby byla fotka úchvatná. Se divím, že do toho Eidy šel 1 Ne že by se mi líbila ta škoda, která vznikla, ale ten moment fotky...."
23:16:38
05.08.2018
sikula
-> Eidy 04.08.18 21:06:49: Tak aspoň že to na tu bídu, dopadlo zase docela dobře. Jako rána to musela být ukrutná..

Jinak super dokumentace kluci -> Eidy: -> Tuner#2: 4
17:37:31
05.08.2018
Čokin
-> Eidy: Ta fotka je výstavní ......... ta si zaslouží rámeček v garáži 1 4
07:49:23
05.08.2018
Pavell
No ty bláho. 9 hustá památka na destrukci.

Až takhle velkou přestavbu jsem nečekal, tak už se těším na fotky ze stavby4
01:08:59
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.18 01:06:25: JJ taky jsem až doma koukal, na displeji jsem se toho nevšimnul. 4
01:06:25
05.08.2018
Eidy
-> Tuner#2: Neštvi mě. 1 Dost mě zaujaly ty jiskry nebo ty žhavý kusy, co z toho lítaly. To jsem nečekal.
01:03:45
05.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.18 00:59:57: No nemáš za co, chtěl jsem udělat jen "zakleklou" fotku na jedničku a v době rány jsem sekvenci ukončil. Navíc to chtělo kratší čas, holt se na to "příště" budu muset lépe připravit 5
upraveno 1x, naposled 05.08.2018 01:09:27
00:59:57
05.08.2018
Eidy
Děkuji Tunerovi2 za super akční foto. 1
00:52:47
05.08.2018
Eidy
-> Antony: 2019 vůbec. S tím ani nepočítám. Na podzim to důležitý na kastli. Přes zimu a na jaře nápravy a převodovka. V létě lak, pak elektrika, nastrojit to všechno dohromady a budu rád, když to stihnu na další výlet na Nordschleife (květen-červen). Chci si pohrát se spoustou věcí na kastli (výztuhy apod.), aby to prostě bylo podle mýho gusta. Neplánuju žádný změny kromě rámu a kvalitního provedení.4
00:43:30
05.08.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: to je pravda, no. Na jak dlouhou pauzu to vidíš, sezona 2019 je realná?
00:38:59
05.08.2018
Eidy
-> Antony: To sice mohl, ale dovedeš si představit, že bych to zabalil po Pohofestu (jak jsi mi asi rozumně doporučoval) a pak by se mi to rozletělo hned po renovaci? Takže ano, všechno zlý je pro něco dobrý. Protože setrvák bych rozhodně neřešil. Vydržel roky, tak proč bych ho zkoumal?
00:21:40
05.08.2018
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: No ty bláho. Říka se, že všechno špatný je k něčemu dobrý, ale mohl sis vymyslet míň destrukční zámínku proč kóču rozebrat 1 kazdopadně držím palce na novou stavbu 4
00:11:45
05.08.2018
Eidy
Stejně jsem se na renovaci tak nějak těšil už od loňska. Kastle přijde opískovat, ovařit a vyztužit, vyrámovat, komplet celolak, Kóča bude konečně hezký auto. 1
21:06:49
04.08.2018
Eidy
-> sikula: Nejdřív jsem nevěděl a pak zjistil, že ne. Šrouby tam pořád jsou a drží jen maličký kolečko litiny. Asi se to roztrhlo těma rázama. Roztočil jsem jedničku, zařadil dvojku a jak jsem pustil spojku, tak jenom velký bada bum, cink, cink a ticho. Jako řacha to byla slušná. Jen jsem se bál, aby to nebyl motor. Tohle je sice naprd, ale pořád ještě dobrý. V podstatě kromě obalu a mrkve se to asi bude dát použít. Při tlačení v tom nechroupe ani nedře.
20:58:03
04.08.2018
sikula
-> Eidy 04.08.18 19:03:18: Ty kraso, ošklivá hromádka dílů. Myslíš ze šrouby na setrvaku byla příčina ?
Extreme Tyres