-> minno: No jo no. Ale neboj, zase bude hezký.
-> ZdrubT: To asi jo. Ale ono toho na škodovce moc není a na Kóče toho bude ještě míň, než je teď. Ale spíš je člověk opatrnej kvůli škrábnutí a tak. To jo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:53:20
14.08.2018
14.08.2018
Eidy
09:07:35
14.08.2018
14.08.2018
minno
-> Eidy: A také pekné auto to bolo, a on to ide rozobrať :-(
00:10:01
14.08.2018
14.08.2018
ZdrubT
Rozebrat to jde vždy rychle, ale ta kompletace je horši.
23:25:30
13.08.2018
13.08.2018
Eidy
Tak po víkendovém zedničení jsem zase pokročil. Přidělal jsem odkládací plochy pro díly a musím ještě nakoupit krabice pro díly, ale sunu se kupředu. Akorát jsem teď hrozně nadával, když jsem sundaval lišty pod zadníma bočníma oknama. Bylo to podlepený silikonem a samozřejmě to ty slaboučký lišty odnesly. Ale gumovou paličkou to půjde nějak srovnat a šroubky to pak podrží. Ale stejně mě to se*e. Tehdá byly nový.
08:44:30
13.08.2018
13.08.2018
Petkar
Takže už to nebude: "Ty ruce, ty ruce..." ale "Ten půllitr, ten půllitr..."
22:21:37
12.08.2018
12.08.2018
Milan 136
10:16:39
11.08.2018
11.08.2018
Pavel P@nkáč
-> Eidy: aha
01:10:35
11.08.2018
11.08.2018
Eidy
-> Luky: Opovaž se.
00:41:46
11.08.2018
11.08.2018
Luky
-> Eidy 10.08.18 22:53:28: tabu prolomeno, až vyjedeš, položím si na to konečně půllitr
23:45:58
10.08.2018
10.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 10.08.18 23:25:16: Spíš odložené věci na střeše...
23:43:37
10.08.2018
10.08.2018
Eidy
-> Pavel P@nkáč: Tak jsem to zrovna nemyslel.
23:25:16
10.08.2018
10.08.2018
Pavel P@nkáč
-> Eidy: hezké ale zbytecné dekagramy:)
23:59:26
09.08.2018
09.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.18 22:39:46: Tak jasný, čekal jsem, že bude taky roztržená a nebo min. obložení. Packa to byla slušná a pěkná spoušť
23:34:53
09.08.2018
09.08.2018
Pavell
-> Eidy 09.08.18 22:39:46: Vúbec nevadí, že to potrvá, o to bude lepší výsledek. Jen mě štve, že jsem neměl možnost být doteď někde svezen
Tak snad až zase vyjedeš
Tak snad až zase vyjedeš
22:39:46
09.08.2018
09.08.2018
Eidy
-> Pavell: Woe, tak si toho pocornu vezmi celou tatru, protože to bude trvat dýl.
-> K1NYO: Díky. Už se na tom pracuje.
-> Tuner#2: Tak s lamelou jsem ani nepočítal, že by vydržela. Škoda, že nemám loď. Lodní šroub by z toho byl dobrej. A keramickej.
-> jate-line: A copak se stalo tobě?
Ještě jsem vyčistil kanál, odmastil a zalepil závitovou zátku. To vypadá dobře. Sundal jsem zbytek setrváku a vytáhnul gufero a zatím to vidím celkem pozitivně. Je to teda jen tak tak a bude muset přijít ke slovu silikon, ale mohlo by to fungovat. Nový setrvák se začne zítra vyrábět, tak musím počkat na něj a zkusmo to navrčet, abych viděl tlak oleje. Ale mohlo by to fungovat.
-> K1NYO: Díky. Už se na tom pracuje.
-> Tuner#2: Tak s lamelou jsem ani nepočítal, že by vydržela. Škoda, že nemám loď. Lodní šroub by z toho byl dobrej. A keramickej.
-> jate-line: A copak se stalo tobě?
Ještě jsem vyčistil kanál, odmastil a zalepil závitovou zátku. To vypadá dobře. Sundal jsem zbytek setrváku a vytáhnul gufero a zatím to vidím celkem pozitivně. Je to teda jen tak tak a bude muset přijít ke slovu silikon, ale mohlo by to fungovat. Nový setrvák se začne zítra vyrábět, tak musím počkat na něj a zkusmo to navrčet, abych viděl tlak oleje. Ale mohlo by to fungovat.
21:47:39
09.08.2018
09.08.2018
jate-line
-> Eidy: No to si děláš prdel Člověk tu týden není a tady taková pohroma....takže se daří na všech frontách To já dopadl proti tobě ještě dobře...
21:34:30
09.08.2018
09.08.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No pěkný, kolem toho gufera to nevypadá moc pěkně a lamela je taky koukám na pověšení na zeď. Hezky se to tam rozemlelo