Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:40:45
23.08.2019
Tomáššš
Body 989 je super základ :) dobre sa s ním pracuje a keď človek dodrží popis - technologický postup ,tak je to radosť :) je drahší ako polyuretan síce ale je fajn. U polyuretanu je výhoda,že má základ dvojzložkovú farbu a potom aj vrchnú dvojzložkovú a v RAL odtieňoch :) 1 pre mňa osobne je lepší polyuretan,keď som našiel aj vrch v dvojzložke ..
upraveno 1x, naposled 23.08.2019 14:41:25
10:05:25
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: hm..to máš fajn...u nás s tím nikdo nedělá ..takže prostě jen internet8
09:56:39
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: Já si vrch nechám prostě namíchat u lakýry. Dělá myslím Standox.
09:29:03
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: doporučíš nějaký kvalitní vrch? abych se přiznal i přes mé dobré vyhledávací schopnosti jsem tohle jaxi nenašel...u nás v barvách to neberou
09:07:06
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: jojo, ten dotaz jsem viděl. Telurii neznám. Kdysi jsem zkoušel nějaký český epoxid a strašně mě to zklamalo. Takže si raději připlatím za Body, který má kvalitní materiály a fungují. Když dáš navrch slušnou barvu a nezkazíš to samotným stříkáním, tak to bude dobrý. Barva ve správné tloušťce se rozleje sama.
08:36:55
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: bude to showcar minimálně pro mě4 chci to pořádně..ne, aby to bylo krpatý jak mandarinka..já našel na netu epoxid základ od Telurie, který je prý srovnatelný s tím body 989 a když to převedeš na prachy tak máš rozdíl 200,-/kg...viz můj dotaz v sekci Lakování ...s dovolením si půjčím fotku od jinud... rád bych docílil takového vzhledu...ale nevím zda je to možné ohvracing.cz/wp-content/. ../P%C5%99edn%C3%AD-n%C3%A 1prava-%C5%A1koda-130-2.jp g?gid=6
upraveno 1x, naposled 23.08.2019 08:39:13
08:26:27
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: Plnič? To bude showcar? 1 Já půjdu každopádně do základovky Body 989 a navrch asi akrylát, abych měl správnej odstín.
08:13:54
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: na sprej to vypadá až moc hezky1 proto jsem se musel zeptat..já furt řeším jak a čím nalakovat tu nápravu, aby to bylo hladké jak psí kule..názory a způsob řešení se mi rozchází...borec z body mě ujištuje, že ten epoxid základ a potom plnič to musí srovnat..
07:55:55
23.08.2019
Eidy
-> krtecek: Jojo, regulátor. Protože regulovat to na kompresoru je nesmysl díky délkám hadic. A ne, třmeny jsem bral sprejem s 2K barvou.
07:52:45
23.08.2019
krtecek
-> Eidy: co to máš pod tou pistolí namontovaný? Nějaký regulátor? tím jsi lakoval ty brzdiče?
00:01:41
23.08.2019
Lubes120
-> Tomáššš: viem ze známy to tak spravil a v pohode. Nastavíš spodný tlak a on si natlaci a hotovo ale nemám s tým ja skúsenosť. Kupoval som ho v hechte. Som zatiaľ spokojný na rozbeh ale je to taky hrkotak. Chcelo by to nejaký tichsi
11:21:48
22.08.2019
Tomáššš
-> Lubes120: značka ,odkaz na kompresor ? Tým ,že zväčšíš vzdušník nevyriešiš plnenie ,uvaril by si ho po čase .
10:49:54
22.08.2019
Lubes120
-> Eidy: tiež som nedávno kupoval kompresor a mam malý 50litrovy ale dvojpiest a ma prietok okolo 350 l /min a je super na striekanie. Akurát zásobník by chcelo väčší koli tomu ze často tlaci
07:23:37
22.08.2019
Tomáššš
-> Eidy: kompresor mám podobný ako ty a najlacnejšiu pištoľ a stíha . Nemal som problém. Jedine,žeby si mal väčšiu spotrebu vzduchu pri nastavení pištole . Ale podľa vzoriek čo vidím,si sa pekne hral :)
22:28:16
21.08.2019
Eidy
-> m8rinek: Odkaz o kousek níž v diskuzi. Pistole asi litr a po pětikilu trysky. Dneska jsem zkusil 1,5 a na základ to bude dobrý. K tomu mám ještě 1,3 na menší věci/řidší barvu. Šmrdlal jsem s tím bez masky a super. S řidší barvou to bude horší, ale i tak to bude fajn. Jo a můj 260l/min kompresor je na tu 1,5 pořád slabej. Budu muset dělat krátký přestávky.
22:14:28
21.08.2019
m8rinek
-> Eidy: Jakou jsi vzal trysky a co to stalo?
21:45:07
21.08.2019
Eidy
-> Lubes120: Jakože víčko nádobky? Zvláštní. Tam se snad nemá co rozbít.
21:26:56
21.08.2019
Lubes120
-> Eidy 21.08.19 21:19:23: ta Finixa není spatna ale po pár použitiach sa mi nedala zavrieť nádobka. Ja čakám práve na Satu Jet 5500 digital
21:23:50
21.08.2019
Eidy
A jako třešničku jsem dokompletoval brzdiče.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.08.2019 21:23:50
Extreme Tyres