Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:50:28
14.08.2019
MVM
-> Eidy 12.08.19 23:10:38: Máš to hezký ty propojky. Možná teda mohly být víc u třmene,ale chápu že je to ruční práce. Je to kvůli tomu,aby ta propojka byla co nejvíce v zákrytu stíněná třmenem. Pokud máš velký prostor mezi diskem - tak to ani nevadí.4
19:03:08
14.08.2019
Eidy
Snad budou Goodride spínače brzdových světel fungovat správně. A ušetřím 2 šroubení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.08.2019 19:03:08
19:01:18
14.08.2019
Eidy
-> Vojťas: 4
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.08.2019 19:01:18
12:15:02
14.08.2019
Vojťas
-> Eidy: ja asi potrebuju poradit 1
12:04:30
14.08.2019
Eidy
-> Jozka: 3

-> Bery: Stejně jako 742/747.

-> Mexican: Unibaly tam šly parádně, tak akorát naklepnout. ségrovky musím koupit, tyhle jsou moc malý a navíc mají tloušťku jen 1mm a já to mám navržený pro 1,2mm. Ale je to krásný. Moc děkuju.4
09:54:55
14.08.2019
Mexican
-> Eidy: jakpak tam ty unibaly šly, volně nebo fest? A ta segrovka?
08:36:33
14.08.2019
Bery
:-) pěkný



jak má erko uložení vepředu? možná bych ještě přispěl s drobnostma
23:11:58
13.08.2019
Jozka
-> Eidy: Bych přidal nějaké profily, tyče apod., k tomu nějakej Klimact třeba a ugriloval si pašíka..3
22:48:11
13.08.2019
Eidy
Dnes dorazily 2 krásné zpracované kousky nerezu. Co s nima budu dělat? 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2019 22:48:11
22:46:52
13.08.2019
Eidy
Tady vyhozené pístky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2019 22:46:52
10:00:50
13.08.2019
Eidy
-> minno: Je to celý hliníkový. Nebo duralový. 4 pístky byly omačkaný po odvodu od těla a na 2 byly škrábance. Možná od toho, jak jsem je tahal ven. Večer hodím fotky.
09:14:20
13.08.2019
minno
-> Eidy 12.08.19 23:03:52: Nechápem celkom tie omačkané písty. To sa ako dá? Aký je to materiál?
23:10:38
12.08.2019
Eidy
Taky mi trvalo, než jsem trefil správně propojky. Nejdřív byl špatný tvar, pak jsem zkazil pertlování. 5. a 6. kus už byl podařený. Dolepit, ucpat díry a 4 vrstvy epoxidové barvy na brzdy od Foliatec. Teď jsem strhal pásku, dokud je to trochu živé. Mám z toho radost. Teď už jen počkat pár dní na vytvrzení a můžu je dokompletovat. Teď se vrhnu na HBV a HSV.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.08.2019 23:10:38
23:03:52
12.08.2019
Eidy
Ne že bych nic nedělal, ale nebylo to moc vidět. Přední brzdiče mají nový gumičky a 6 pístků z 8. Byly omačkaný. Sice nic neteklo, ale pro jistotu musí být všechno perfektní. A začal jsem lepit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.08.2019 23:03:52
23:45:53
07.08.2019
Eidy
-> MVM: Právě že nejsou. A to mi vadí. Proto jsem je zaslepil a bude propojka spodem, jako to dělá AP Racing atd.
23:33:19
07.08.2019
MVM
-> Eidy: Teď mě to hlava nebere. Tam nejsou kanálky "stejně" jako u klasických čtyřpístku?
23:26:34
07.08.2019
Eidy
-> MVM: Nemá. Kdyby to navrtali na obou stranách, tak ani neceknu. Ale já chci mít brzdiče zrcadlové a ne oba pravé. Nebo naopak.
23:21:55
07.08.2019
MVM
-> Eidy: Čeho tím chceš dosáhnout? 8 Vážně myslíš že Wilwood to nemá dost dobře?
Extreme Tyres