Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:14:48
14.07.2019
Eidy
-> T: To vím, ale je rozdíl mít tam texturu a nebo celý auto hnusně nepasující. Ten LP blatník měl spodek přes 1cm pod předním čelem. To prostě nechat nemůžu. A zadní kapota je rovná a díky tomu širší než bouda pod zadním sklem. Přední kapota je taky moc rovná. Nesedí to s torpédem pod oknem. Se podívej na fotky.4 Všude všechno naháním, brousím a budu to zase 20x sundavat a nandavat. Ale nemůžu to nechat nalakovat takhle. Nejvíc se "těším" na dveře.
21:00:17
14.07.2019
-> Eidy: a víš jak to pak stejně vypadá ten laminat ? 8 4
20:55:47
14.07.2019
Eidy
Zadní kapota je moc plochá. U přední mě to čeká taky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.07.2019 20:55:47
20:54:29
14.07.2019
Eidy
Zatím by to šlo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.07.2019 20:54:29
20:54:00
14.07.2019
Eidy
Po 3 dnech zase v garáži. Snažím se napasovat křivý díly na křivou boudu. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.07.2019 20:54:00
14:26:22
12.07.2019
radekp
-> Tuner#2: Jj, taková pájka. krásně ten materiál liješ, když je vše správně nastaveno. Jen je to nejtěžší svařování (kromě svařování hliníku). COčko ti odpustí daleko víc.

Ze svých zkušeností bych si tipnul, že při takové síle materiálu vložky jsi při svařování daleko od závitu. Takže závit neporušíš.



-> Eidy: kolotoč pěkný. Skoro jako trenažér - simulace převrácení. To by si mohla Kóča na sebe i vydělat3
upraveno 1x, naposled 12.07.2019 14:26:54
13:33:08
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.07.19 12:17:19: JJ, ale spíše šlo o zkroucení té vložky do trubky a použitelnost závitu. 4 Vše v pohodě.



Jinak teda tím TIGem bych chtěl umět vařit, krásně bez prskání pomalu jak když člověk letuje 4
upraveno 1x, naposled 12.07.2019 13:34:02
12:17:19
12.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Ta zkouška svařitelnosti? A? Asi dobrý. TIGem se dá svařit v podstatě cokoliv.
12:13:33
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.07.19 12:11:32: JJ fotka v kartě 4 plus jsme ještě konzultovali co a jak.
12:11:32
12.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Ale mohl jsi dostat montérky a pomáhat. 1 Byl jsi něco řešit u Jirky?
12:10:32
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.07.19 12:06:28: Však jasný, to byla jen řečnická 4
12:06:28
12.07.2019
Eidy
Díky všem.



-> Tuner#2: To bys stejnak odjel s prázdnou. Grill jsem sundal a dal do rohu, ještě musím spasovat díly karoserie a to na grillu nejde kvůli držákům.4
08:53:18
12.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.07.19 21:11:40: Paráda, kdybych to věděl, protáhnul jsem si včera cestu z Rakovníka až k Tobě pro podvozek. 1
07:14:12
12.07.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: krásná práce 4
23:19:43
11.07.2019
sekyn
-> Eidy: velká pecka, smekám pane...
22:22:00
11.07.2019
minno
21:46:43
11.07.2019
-> Eidy: velká pecka pane 156 4
21:39:54
11.07.2019
kraska98
-> Eidy: Prostě pecka. Na to jde říci jen jediné, zlaté české ručičky a kdo umí ten umí. 5
Extreme Tyres