skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:40:56
07.08.2019
07.08.2019
Eidy
A zalepit červeným lepidlem. Zítra odřiznu zbytky a zabrousím.
22:30:50
07.08.2019
07.08.2019
Eidy
Mě ani ty Wilwoody nejsou dost dobrý. Vytočit závit do kanálků a upravit šrouby.
22:10:31
06.08.2019
06.08.2019
MVM
-> Eidy: Fotky v zápětí mažu. Já jen že si to nevymýšlím - ale bojuju s tim věky věků .. Podle mě prostě vlastnost. Když je zavčas prohodím - sjedou se rovnoměrně...
22:04:38
06.08.2019
06.08.2019
Eidy
-> MVM: Fíha. No tak to néé. Takhle jsem to nikdy neměl.
21:50:55
06.08.2019
06.08.2019
MVM
-> Eidy: U mě v kartě mrkni na dvě fotky před a po. Ojetý do klínu 300Km najeto jeden den na okruhu. Dole plech nahoře 6mm. Vlevo žlutý nový seriový, (Před 6lety foceno obyč Nokií.)
20:26:35
06.08.2019
06.08.2019
Eidy
-> MVM: Udělám to stejně. Zespoda bude propojka.
Lehounce do klínu byly všechny destičky, ale jedna vnější byla hodně. Podezíral jsem držák brzdiče, že se kroutí, ale bylo divný, že jen na jedný straně. Sjel jsem za tu dobu asi 4 sady destiček a bylo to pořád stejný. A jsem přesvědčený, že je to daný právě tím jedním kanálkem.
Lehounce do klínu byly všechny destičky, ale jedna vnější byla hodně. Podezíral jsem držák brzdiče, že se kroutí, ale bylo divný, že jen na jedný straně. Sjel jsem za tu dobu asi 4 sady destiček a bylo to pořád stejný. A jsem přesvědčený, že je to daný právě tím jedním kanálkem.
20:10:25
06.08.2019
06.08.2019
MVM
-> Eidy: Brembo třmeny jsou propojeny trubičkou zespodu. A stejně se to sjíždí vždy v klínu. Po zajetí a cca 100km stintu přihodím vnější za vnitřní a je na zbytek životnosti klid. Desky Pagid, ale delalo to i Ferodo, Carbon Loraine aj. Úměrně tomu jak se k tomu kdo chová první km. Odvzdusnuje se po každém ježdění.. Nový Brembo třmeny mají teď pod pistkem ještě pružiny aby se nemuselo po dlouhé rovině naslapavat..
19:57:28
06.08.2019
06.08.2019
Eidy
-> MVM, Tuner#2: To já vím, že lepší brzdiče mají různé průměry. Ale na jedný straně celkem dobrý, na druhý straně pořád do klínu. A je to tím, jak je to svrtaný jen na jedný straně. Když je ten přítok spodem, tak spodní pístek nabíhá dřív a destičky jsou dobrý. Ale jak je přítok vrchem, tak nabíhá vrchní pístek dřív a kotouč tu destičku právě ještě stahuje s sebou. Ale už jsem našel řešení. Uvidíte.
19:09:45
06.08.2019
06.08.2019
MVM
-> Tuner#2: Porsche má odjakživa vepředu sestipistky, s jinými průměry. Vzadu čtyřlístky a taky rozdílný. Více či méně se to sjíždí vždy do klínku...
18:48:17
06.08.2019
06.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.19 23:46:29: -> MVM 06.08.19 18:38:06: Hodně výrobců to teď řeší jiným průměrem pístku co jsem měl v ruce lepší brzdiče.
18:38:06
06.08.2019
06.08.2019
MVM
-> Eidy: Sjíždění do klínu je u vicepistku typický. Sjíždi se dříve náběžná hrana. Je to taky hlavně o tom jak se destičky zajedou. Osobně mám z jinýho výkonnýho auta vyzkoušený co s tím. Brzdovka ani pistky,gumičky a vše okolo to nevyřešily.
23:46:29
05.08.2019
05.08.2019
Eidy
Brzdy rozebraný, zbývá dočistit brzdiče, umýt střeva a můžeme jít do laku. Ovšem kluci americký mě trochu zklamali, protože půlky brzdičů jsou svrtaný jen jednou. Teď už rozumím tomu, proč se na jedný straně sjíždějí destičky do klínu. Na každým brzdiči nabíhají pístky v jiném pořadí. Ale aspoň vím, že to není údržbou nýbrž konstrukcí.
22:46:36
02.08.2019
02.08.2019
Star LC20
-> Eidy: velmi elegantní, a chytrý řešení , líbivé
21:27:05
02.08.2019
02.08.2019
Eidy
Pedálovka po očištění a složení. Kdo někdy šteloval vůli na pedálech, dá mi asi za pravdu, že to je fakt za trest. Kdysi jsem radši o fous navařil čůro, protože k těm šroubkům je horší přístup jak k penězům. Takže jsem protáhnul díry, vytočil závit a budu to pohodlně štelovat z kufru.
14:32:49
02.08.2019
02.08.2019
Eidy
-> OndraKrupi: Udělám si prosklenej plaťák a budu jen vozit po srazech.
-> eRkos: Blázen asi jsem, ale sociální dávky ani prášky na to nejsou.
-> eRkos: Blázen asi jsem, ale sociální dávky ani prášky na to nejsou.
14:04:52
02.08.2019
02.08.2019
OndraKrupi
-> Eidy: hele a budeš s tím i jezdit nebo jen vystavovat? protože tolik práce, abys to pak někde (nedejbože) neťuk a pak zas práce na tom....
11:22:29
02.08.2019
02.08.2019
eRkos
-> Eidy: Ty si blázon.. žeriem tieto tvoje detailné práce..