Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:13:39
21.07.2019
Eidy
Vlevo to bylo horší. Ty dveře seděly blbě už předtím, tím jak jsem blbě nalepit potah.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:13:39
21:12:14
21.07.2019
Eidy
Předek sedí pěkně a došlo i na dveře. Zbývá jen dobrousit hranu blatníku, aby byla všude stejná mezera. Ale sedí to pěkně.

Kapotu teda budu muset ještě doladit u přední hrany a změnit radius pod oknem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:12:14
21:09:15
21.07.2019
Eidy
Zkusil jsem sesadit zadek a jde to. Kapotu jsem musel ještě trochu dobrousit v předních rozích a pod oknem sedí po úpravě líp, než předtím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:09:15
21:09:10
21.07.2019
Shader
-> Eidy: Chodíš i někdy spát? 3
21:06:57
21.07.2019
Eidy
Dneska super den, dost jsem toho stihnul. Na grill jsem dodělal poslední věc a sice polohovací zařízení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:06:57
20:42:43
18.07.2019
Eidy
Dneska přišel balíček se spoustou ucpávek různých průměrů. Kdyby někdo potřeboval, objednával jsem odsud www.zaslepky.cz/zatka-do- plechu-10mm. Nastrkal jsem je skoro do všech možných otvorů u dutin, které už nepůjdou vysypat. Kastle půjde ještě na lehký otryskání před nástřikem základovkou. V odrezovači je všude nalepený prach. Propiloval jsem díry v předním čele, aby to pasovalo s blatníkama a pokračoval s laminováním výztuh do blatníků.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.07.2019 20:42:43
22:58:54
17.07.2019
Eidy
Při sundavání zadních blatníků se mi podařilo ukroutit jeden M5 šroubek v prahu. Dával jsem je tam už několikrát, ale dneska se jeden prostě zaseknul. Navíc v dutině kostky pro hever. Takže odvrtat a zkusit protáhnout závitníkem. Ten se tam najednou taky seknul a zlomil. Naštěstí kus koukal a nechal si po chvíli říct a vytočil jsem ho. Po opravě jiným závitníkem to bylo už takový volný, takže celý odvrtat a navařit novou matku.

No a na předních blatníkách jsem upravil všechny díry a nalepil lokální výztuhy. Není to moc vidět, takže foto nemá cenu dávat.
21:29:29
17.07.2019
Eidy
-> SO545: V noci jsem to ještě škádlil horkovzduškou a naštěsti to do rána vytvrdlo. Jinak máš samozřejmě pravdu.
21:20:24
17.07.2019
SO545
-> Eidy 16.07.19 22:31:19: nato kurva bacha...ak zostane co len trosku epoxidu nestvrdnuteho na kost ...potom sa to nepekne ukaze na laku.



Pouzivat kvalitny laminat a hlavne kvalitne tuzidlo.

Mne bude niektore lamino komponenty vyrabat kamarat ktory sa tym dlho zivil a aj teraz na moto nieco malo vyrobil... ako s lamina tak aj trosku karbonu pribudlo :-)
12:09:34
17.07.2019
ptk
-> Eidy: no moj problem bol podobny - lakyrnik super, lakovna - super, trištvrte roka dohodnute že to nastrieka, a tyzden pred pracou odmietol. a mna uz tlacili terminy prihlasenia atd atd...

do buducna uz si dam na to vacsi pozor. inak tiez ti stari dobri lakyrnici odpadavaju aj u nas...



s laminatom je to kríž, držím palce!
22:31:19
16.07.2019
Eidy
Dneska den naprd. Rozdělal jsem si 2x pryskyřici a nechce tvrdnout. Zítra to musím nějak sundat, očistit a dám si to znovu. 10
14:48:05
16.07.2019
Eidy
-> Bery: 1

-> ptk: Já mám (měl) šikovnýho lakýru kousek od baráku. Ale když jsem s ním teď mluvil, tak mi přišel už takovej zlomenej. Jednak má teda zdravotní problémy, ale druhak jakoby ho to už nebavilo. Teď tam třeba má na celolak starýho Lotuse Esprit, jenže už od podzima a pořád to není v laku.

Loni mi řekl "asi jo". No a teď spíš že ne. To já si to snažil pojistit dlouho dopředu.

-> kraska98: Já se chci lakování doma vyhnout. jednak je to spousta bílýho prachu, ale hlavně chci mí ten lak hezkej.
07:49:38
16.07.2019
kraska98
-> Eidy: -> Bery: -> ptk: Jo, s lakovnou jsem si taky užil. Trvalo mi 10 měsíců, než jsem našel takovou, kde lakují pěkně (ale zároveň levně vzhledem k mému studentskému rozpočtu 1 ) a hlavně která má už nějaké reference a nejdeš do neznáma. Jednu chvíli jsem už uvažoval, že si to stříknu sám ikdyž jsem nikdy předtím nelakoval. Ale nakonec to dobře dopadlo a ten pocit kdy ti na podvalu dovezou z lakovny hotové auto je fakt super. 6
07:40:35
16.07.2019
ptk
-> Eidy: ja som mal dohodnute striekanie Kilečka v lakovni, a ked som mu konečne doniesol fotky spasovaného, opieskovaného auta odstrojeného nakomplet, tak mi debilko povedal, že to by bolo 300hodin prace, cena laku cez 3000€ a to ze by na mne ani korunu nezarobil...

tak mu vravim, ze je to skodovka a nemusi to byt nasriekane jak mercedes z 50tych rokov, no bolo vidiet, ze sa zlakol tych oblych kryviek a holych plechov, lebo to vzdy znamena pruser, tak sa to samozrejme na poslednu chvilu lakovalo narychlo v dieravej stodole.

nakoniec mi to aj trvalo cez 200hodin, ale to len preto, ze s kitom moc nerobim a trvalo mi to. profik to natiahne na 2x a auto je hladke. ja som dokola brusil a nanasal, brusil a nanasal....

Farba, pistol aj lakyrnik sice bolo profi, ale necistota prostredia a dierava strecha stodoly sa samozrejme na kvalite podpisali. este ten nevyzrety lak aj zmokol cez tu dieravu strechu...



takze tvoje patalie s lakom su mi doverne zname. dufam ze pochodis lepsie nez ja. je dobre mat taketo veci podchytene aj pol-roka dopredu.
06:14:47
16.07.2019
Bery
-> Eidy: jo, je to mazec - kdo trochu umí a chce dělat, má práce nad hlavu. já mám 5 měsíců čas do rámování, ale lakování už jsem poptával taky... I když mé první vyvařovací krůčky jsou trochu připosrané a nevim jestli to nebude lepší natřít štětkou a vevnitř nechat bouchnout pixlu barvy jak to patentoval Mr. Bean:-)
22:58:51
15.07.2019
Eidy
Teda najít dneska lakýru je těžší, než jsem myslel. Aby to neměl jen jako bokovku na bouračky pro pojišťovnu, aby to udělal v rozumný termín (celolak eRka opravdu není na rok), aby se mnou nejednal jako s pitomcem, co o tom nic neví, aby to nebylo za 150 tisíc atd. No děs. Ale po dnešku to vypadá, že jsem našel vhodnýho lakýru pro Kóču. Trochu ho znám, ale spoustu let jsme se neviděli. Rychle pochopil, co chci. Jak s laminátama, jaký podklad, necuká se kvůli lakování interiéru nebo kufru atd. No nádhera. A jeho laky vypadaly vždycky krásně. A cenově jsme se taky potkali. Takže po novým roce jedeme. 5
07:45:07
15.07.2019
-> Pavel P@nkáč: nerejpeš, vím o tom a není to jediný....spolujezdcovo dveře, ta kapota sama o sobě je zválená,střecha strašná, je toho vícero......kapotu jsem lépe nedoladil i přes úpravu zámku a do blatníků jsem sahat nechtěl, tak to zůstalo 8
22:26:06
14.07.2019
Pavel P@nkáč
-> T: nechci nejak rejpat, ale ta tvoje predni kapota to jeste nejak doladiš ne? jinak zbytek je ok trochu ta textura jak pise Eidy ale to je prostě to lamino....
upraveno 1x, naposled 14.07.2019 22:26:44
21:42:34
14.07.2019
Eidy
-> T: To já tak moc řezat naštěstí nemusel. Řežu trošku ale zase všude.
21:35:11
14.07.2019
-> Eidy: taky jsem rezal blatniky a mohl jsem asi ještě víc...chápu asi 4

Pořád se snažím najít chvilku , abych se zastavil 10
Extreme Tyres