Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:08:55
29.08.2019
Bery
-> Luky: hubne do podzimní kolekce:-)
09:22:11
29.08.2019
Luky
-> Eidy: v tom tvým skleníku se nedivím... 36 3
09:17:18
29.08.2019
Tomáššš
-> Eidy: , -> krtecek: dobre sa na to pozerá 2 ale ani tie ostatné vzorky neboli zlé. Ale tá čierna drsná a červená drsná za mňa nie . Zvyšné boli úplne pohode ... Len si myslím,že pri striekaní pištoľou bude menšia vrstva nanesenej kobry.
08:39:56
29.08.2019
Eidy
-> Bery: Taky ze mě pěkně leje. A když si dám večer pivo, jdu na záchod nejdřív po třetím. A pak spát. 1
07:42:11
29.08.2019
Bery
-> Eidy: máš můj respekt. Za poslední dny jsem v dílně v tom vedru dokázal tak akorát zapnout rádio. 1
23:37:28
28.08.2019
Eidy
-> minno: Snad jo. To mě nestraš.
23:04:55
28.08.2019
minno
-> Eidy: Tak snáď to bude lepšie ako Body 999, čo je úplná sračka a hneď popraská :(

Mne sa osvedčil na špárovanie Dinitrol 410 UV, trvale pružný a veľmi odolný.
22:35:35
28.08.2019
Eidy
-> minno: Tímhle www.autolaky-eshop.cz/pro duct/.../1451 Je dost řídký, takže nebolí ruce od vytlačování ruční pistolí.
22:02:39
28.08.2019
minno
-> Eidy: čím si špároval?
20:14:02
28.08.2019
Eidy
Včetně "lahůdky" v podobě kapes zadních ramen, kam jsem to cpal hadičkou a přes ruce tam skoro neviděl.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.08.2019 20:14:02
20:13:01
28.08.2019
Eidy
-> Tuner#2: Se zeptám Marušky, až ji zase potkám. 1



Po dnešku vymazané spáry zvenku i zevnitř.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.08.2019 20:13:01
19:29:54
28.08.2019
Star LC20
-> Tuner#2: 3 3 3
13:51:10
28.08.2019
palinator
-> krtecek:

To schválně dneska zkusim, dojdu za mladou s tim že potřebuju vyčistit. 3 3
13:49:09
28.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> krtecek 28.08.19 13:24:03: Ty moc nefungujou, to smeje tak maximálně sejra za ráfkem 3
13:24:03
28.08.2019
krtecek
-> Antony: -> palinator: na pipíšky jsou jiný čistidla3 většinou biologický4 3
12:40:46
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> palinator: pipíška ani nemusíš, bohatě stačej už třísla 3

Apropo, bysme mohli na příštím pohofestu udělat workshop. "kdo nevěří, může vyzkoušet" klidně nitro zařídím 1
upraveno 1x, naposled 28.08.2019 12:42:01
12:24:47
28.08.2019
palinator
-> minno:

Houfně jsem myl i předloktí a občas opatrně i xicht. Pipíška si kvůli vám v nitru máchat nebudu. 3
09:44:45
28.08.2019
miguelias
Já čistil díl nitrem, omylem jsem toho nitra vylil dost na židli v garáži, pak si do toho nevědomky sednul. 1 To bylo radosti....
09:37:43
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Joo, byl to bomba zážitek 3

-> palinator: to jsem si taky říkal, na rukou v pohodě, tak to musí fungovat i jinde 47 a jaký to bylo překvápko 3
09:31:31
28.08.2019
Eidy
-> palinator: Zkus si tím umejt pupek a pak nám řekni. 4
Extreme Tyres