Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:44:35
30.08.2019
-> Eidy: paráda, hned už je to zase o něco veselejší 4
15:21:58
30.08.2019
Luky
-> Eidy: ok, holt musíš pak vždycky před startem ujíst svačinu, aby jsi auto odlehčil 1
15:14:14
30.08.2019
Eidy
-> Luky: 3 Taky mě to napadlo. Ale toho bláta je tam tak 5-6kg. To asi přežiju. 1
13:48:36
30.08.2019
castrol
-> Eidy: naparadu
12:44:09
30.08.2019
krtecek
-> Luky: to je photoshop paint...nevidíš jak je to vyretušovaný??3
12:29:29
30.08.2019
Luky
-> Eidy: není to černý bláto na tom zbytečně těžký? 47
12:22:17
30.08.2019
Minott
12:13:18
30.08.2019
Eidy
-> Tomáššš: Do červený to nechci, protože pak nevyniknou nápravy. A na hladkým laku pak to body po opravě hůř drží. Takhle to bude stačit očistit, fouknout a je opraveno. Při stavbě do originálu jako u tebe je to něco jinýho. 4



-> krtecek: Fůj. 1
11:59:54
30.08.2019
krtecek
-> Eidy: a co to nastříkat silikonem?3 taková nějaká 2mm vrstva a hned je z toho dobrá ochrana3
11:55:57
30.08.2019
Tomáššš
-> Eidy: ja by som to dal do laku. Aspoň uvidíš ,kde sa to prederie až na bodyčko...



Vyzerá to fajne ;)
upraveno 1x, naposled 30.08.2019 11:56:26
11:53:58
30.08.2019
Eidy
-> SO545: Přelakovatelný to je, ale nechci. Dřív nebo později to bude stejně někde odřený, protože ty gumy po ohřáti sbírají všechno z asfaltu. A takhle se to bude snadno opravovat sprejem. 4
11:40:15
30.08.2019
SO545
-> Eidy 30.08.19 11:35:37: ak je to prelakovatelne tak to precizne prelakovat...bude to vecne.
11:35:37
30.08.2019
Eidy
-> k.jarek: Díky. Je to srdcovka, tak to nechci ošidit.
11:33:48
30.08.2019
Eidy
Jen ta 3M páska si u díry krytu kolem volantové hřídele řekla, že se odloupne, tak mám pod palubkou trochu stříknuto dovnitř. Jinak cajk. Kovofiniška to dala na parádu. Na podlaze 2 vrstvy, v podbězích 4, za přednímy koly a dalších kritických místech (hrany a plochy dopředu) 6 vrstev. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.08.2019 11:33:48
11:28:41
30.08.2019
Eidy
Ředil jsem to cca 40% C6000, aby to šlo stříkat a slévalo se to. Myslím, že jsem to celkem trefil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.08.2019 11:28:41
11:27:02
30.08.2019
Eidy
Odyssea tohoto týdne je úspěšně u konce.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.08.2019 11:27:02
22:49:05
29.08.2019
Tomáššš
-> Eidy 29.08.19 20:19:55: tie hrieroglyfy po stenách ,to je pre budúce generácie ? 1



Som zvedavý na výsledok .2
21:32:06
29.08.2019
k.jarek
-> Eidy: Nic proti Eidy, ale to co předvádíš je prostě porno. To co lze vidět při této rekonstrukci, to je prostě paráda6 Nemůžu sa dočkat, až zas bude Kóča dokončena5 4
20:19:55
29.08.2019
Eidy
Dnes jsem si hrál na pavouka a vytvořil kokon. Zítra jdeme na spodek.



Zkusil jsem krátce tu UBS pistoli a fůůůůj! To je jako namazat zeď lepidlem a naházet na to moučný červy. Rozstřik velikánskej a vzhled hroznej. Po naředění C6000 to v Kovofinišce funguje parádně. Bude víc vrstev, no. A ta Kovofiniška kupodivu nepráší. Možná je to typem barvy, ale s tím bodyčkem je to paráda.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.08.2019 20:19:55
Extreme Tyres