
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Bery: Bojí se... To jenom já používám omezovač, od toho tam je a má to tam dobrý zvuk... Kdybych ho Tčkovi vypnul, tak to ani neví. 

Na cestě z pohofestu jsem byl taky nebezpečně blízko omezovače na 5tku
3.9tka převodovka na 15tkach.. ale vzhledem k negeometirii a víc věcem špatně to bylo už fakt moc...
ale ten Passat na mě bliknul... Takže sem měl vážně duvod 



nebo 4,57 staly převod.
ale 6000 není omezovač, to jsou pracovni otáčky,nebo to tak setris?

ale 6000 není omezovač, to jsou pracovni otáčky,nebo to tak setris?
Když se tady bavíte o maximálce, tak mě se v Mostě na cílovce na 5 ku rozsvítí shift light na 6000 otáčkách…. Stačí mít dostatečně malé kola 

-> Bery 17.07.24 17:54:01:
-> MVM 17.07.24 19:19:40: SP 4,22. 1° + 2° dlouhý, zbytek série. Mít lepší výjezd z Arembergu, řadit až těsně před omezovačem a nevyměknout před Líščí Dírou, tak by to určitě do omezovače ťuklo.

-> MVM 17.07.24 19:19:40: SP 4,22. 1° + 2° dlouhý, zbytek série. Mít lepší výjezd z Arembergu, řadit až těsně před omezovačem a nevyměknout před Líščí Dírou, tak by to určitě do omezovače ťuklo.

-> Bery: Jasně. Jenže "sériový" odstupňovani většinou omezí rovnováha hnací sily na kole s jízdními odpory. Kdežto "závodničku" limitují otáčky motoru..
Čímž jsem se chtěl původně dotázat, zda Alfa umí rozutikat sériovou pětku a (teď nevim jestli 4,2 nebo 3,9)do omezovače..
Nicméně to neni podstatný.. info jsem dostal.
Čímž jsem se chtěl původně dotázat, zda Alfa umí rozutikat sériovou pětku a (teď nevim jestli 4,2 nebo 3,9)do omezovače..
Nicméně to neni podstatný.. info jsem dostal.
-> MVM: nesrovnavam, SP zohledňuju..v podstatě jsem se chlubil;-))) ne, je to masakr, když ta auta fungují. Ať už v lese, nebo na okruhu.
-> Bery 17.07.24 09:26:18: Chápu.
Jenže ono to nejde porovnávat rallye kde jedeš poměrně kratky kvalty,ač taky treba 180 km/h mezi stromama - kde to pocitově prijde jako 230.
A ja spíš tady u Eidyho jestli Alfa motor má v otáčkách dost Nm aby překonal jízdní odpory a dotočil se do omezovače. To je rozdil.
Jenže ono to nejde porovnávat rallye kde jedeš poměrně kratky kvalty,ač taky treba 180 km/h mezi stromama - kde to pocitově prijde jako 230.
A ja spíš tady u Eidyho jestli Alfa motor má v otáčkách dost Nm aby překonal jízdní odpory a dotočil se do omezovače. To je rozdil.

-> Bery 17.07.24 11:05:37: jakože po RZ každý auto nasadí maják? Zajímavý řešení, ale pokud to takhle lze zlegalizovat, tak proč ne.
-> vhml: STK na vlastní žádost, zapsané v protokolu sport. úpravy + zapsané a odzkoušené že brzdí, svítí, neteče olej, bez koroze a přejezdy - zvlášní užívání komunuikace - jako kombajny třeba - pod oranž. majákama
-> Eidy 16.07.24 14:49:01: Nie všetky, ale Lali je po mne. Keď ma tatko vozil ako malého tak takým "padákom" pri záhrade a mal som žalúdok v krku tak som sa rehotal.
Ja dnes ked idem rýchlejšie nejaké serpentíny tak polovičkiným deťom je hneď zle, a moja malá sa smeje a kričí aby som pridal
no celá ja 
Ja dnes ked idem rýchlejšie nejaké serpentíny tak polovičkiným deťom je hneď zle, a moja malá sa smeje a kričí aby som pridal


-> Eidy: když seš tedka tak zběhlý ve skládání převodovek nemůžu ti tam taky jednu dovézt:)

-> Bery 17.07.24 09:26:18: jak vlastně řešíte STK na ČMPR? Vždyť tam jsou taky přejezdy za provozu ne?
-> Eidy: Asi až za rok... Nevychází nám termíny a Kroměříž bych si zajel, ale asi se nevejdu do rozpočtu. A viz moje pracovní tempo... (makajíc na baráku a kolem něj...)
nevim jak je to s STK na Běšiny - že bych jako předjezdec zajel na pivo a smažák, ty km, co se tam najedou už jsou pěkný jako zpestření
-> MVM: Letos poprvé jezdím na 5° v omezovači a je to super adrenalin
nevim jak je to s STK na Běšiny - že bych jako předjezdec zajel na pivo a smažák, ty km, co se tam najedou už jsou pěkný jako zpestření
-> MVM: Letos poprvé jezdím na 5° v omezovači a je to super adrenalin
-> Eidy: I tak je to slušný
-> MVM: Na NS by to asi šlo, ale tak statečnej jsem ještě nebyl. Dostal jsem se na cca 6400 ot/min.
-> Eidy: Když píšeš o sériový pětce, tak ji dokážeš dotočit k maximálním otačkám? ( samozřejmě třeba na Nordschleife? To máš slušný topspeed.
-> pavucina:
Jak jsi to naladil, tak to jede.
-> JuroSport: To tak děti mívají. Vydržej všechno.
-> Bery: Ty máš času dost. Kdy jedeš další závod?


-> JuroSport: To tak děti mívají. Vydržej všechno.
-> Bery: Ty máš času dost. Kdy jedeš další závod?
a já ještě nepovolil ani lyžinu pod motorem.. 

-> Eidy 15.07.24 21:03:30: Tak hlavne, že to fachčí ďalej...
To má asi väčšina našich polovičiek tento dojem
a to ja jazdím naozaj pomaly.
Jediny člen mojej rodiny, čo má rád naozaj svižnú jazdu, je moja malá
a to od narodenia 

To má asi väčšina našich polovičiek tento dojem

Jediny člen mojej rodiny, čo má rád naozaj svižnú jazdu, je moja malá

