Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:19:29
14.04.2022
m8rinek
-> Eidy: všechno špatně :))) Elise trochu bojim, navíc nová kola v Berlíně a při přezouvání jsem si chtěl zrovna sřihnout geošku



Jazz(rozumněj kompresorová mx5) aktuálně nemá brzdy na předku a někdo rozšťoural motor.



Tak uvidím, kterým směrem to hecnu...
06:39:26
14.04.2022
Lubes120
-> Eidy 13.04.22 21:39:57: tak to naštve...mohli by tam dať jemnejšiu frakciu štrku 5
05:07:21
14.04.2022
-> m8rinek 13.04.22 21:57:26: co to je za otázku, Elise 40 5
22:20:40
13.04.2022
Eidy
-> m8rinek: Jako kompresor asi dobrej. Ale já bych vzal Elise.
21:57:26
13.04.2022
m8rinek
-> Eidy: já jsem přišel 28.4 k nějaký volný jízdě nebo co a vůbec nevim čim pojedu :(. MX5, CooperS, MX5kompresor, nebo Elise? Dilema veliký, všechno má svoje pro a proti...
21:54:17
13.04.2022
Eidy
-> m8rinek: To snad zvládnu rychleji. Ale jinak super. Spousta baworáků, dvě 911, jako sešlost slušná. Měl jsem respekt, ale nakonec jsme okřídlený šíp uhájili statečně.

Svezl jsem kolegyni z práce a po první jízdě jí to stačilo.
21:45:19
13.04.2022
Eidy
Je to trochu mrzení, ale to opravím. Celkově ale velká spokojenost. Pořád jsou rezervy na brzdách, ale 3 místa jsem změnil a máme z toho nový osobák 2:02,93.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.04.2022 21:45:19
21:43:47
13.04.2022
m8rinek
-> Eidy: kačírek jsem z auta vyklepával ještě po roce :D
21:40:55
13.04.2022
Eidy
Podlaha, práh, dveře, blatník, kolo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.04.2022 21:40:55
21:40:15
13.04.2022
Eidy
21:39:57
13.04.2022
Eidy
Dneska svezení v Mostě. Bylo to super. Sice poslední jízda byla taková divoká a měl jsem výlet do kačírku, ale na tu bídu ještě dobrý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.04.2022 21:39:57
13:40:15
07.04.2022
vhml
-> gim 07.04.22 13:35:08: s LR jsme v Rakousku brnkli kolem o sloupek plotu a taky z toho prasknul kotouč. To by mi zajímalo jaký deformace tam v tu chvíli musí probíhat, že škrtnutím kola se to celý zdeformuje a asi o brzdič praskne kotouč. Ale do cíle chyběla jen divácká městská, tak se kotouč poladil flexou aby tak nemlátil do destiček a nějak se s tím dojelo :-)
13:35:08
07.04.2022
gim
-> MVM: strejdovi po trefení nějakého patníku v pangejtu prdnul kotouč na soutěžním Meganu. Do teď si pamatuju garážovou trofej - kde byl prasklej ráfek Speedlinu, na něm napečená půlka kotouče i se šteftama a snad i kus náboje jak se to vytrhlo z těhlice.
upraveno 1x, naposled 07.04.2022 13:35:26
12:52:11
07.04.2022
minno
-> Bukaj 06.04.22 23:34:08: Ak nezabudnem pri najbližšej príležitosti, zmeriam.
12:31:05
07.04.2022
vhml
-> MVM 07.04.22 12:17:15: tam ani žádná prasklina nebyla ( nebo leda zezadu? ) . Naštěstí to ruplo na dvoře, za jízdy by to asi byl větší problém než 1300 za pár novejch kotoučů.
12:17:15
07.04.2022
MVM
-> vhml: Věřím. Vim o autě M3 kde se oddalovala výměna popraskanych kotoučů...a v Mostě to vzalo ssebou,disk,těhlici,trmen samozřejmě a hromadu dílů v podběhu. Takže hlavně ze se ušetřilo za kotouče....3
10:36:59
07.04.2022
vhml
-> MVM 07.04.22 06:51:01: mě loni prasknul zadní kotouč na Mazdě, to jsem koukal jak blázen. Přijel jsem "normálně" domů. A než jsem to zastrkal do garáže, tak kotouč roztrženej, že tam na obvodu byla třeba 5mm mezera. Kdyžtak můžu do wacapu poslat fotku pro zajímavost.
upraveno 2x, naposled 07.04.2022 10:37:50
06:51:01
07.04.2022
MVM
Za celou dobu jsem na opravdových zavodničkach snad nenaměřil opotřebení kotoučů, nebo jen minimalni. Vždycky to měníme kvůli trhlinám vlivem tepla...
23:34:08
06.04.2022
Bukaj
-> minno 05.04.22 15:05:39: Schválně změř - já teď dával nové kotouče, přičemž tenčí z těch starých měl 6 mm, druhý (na straně, kde byl zatuhlý pístek) 7 mm...6
16:32:54
05.04.2022
minno
-> vhml: No, ale ten môj teda už vyzerá dosť "tenko"1 Ale to bude tým, že aj nové to má len 9 mm.
Extreme Tyres