Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:50:34
14.06.2020
Eidy
Přední optika nainstalována. Teď vzpěry na držák chladiče a můžu začít řezat a vyrábět nový spoiler.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.06.2020 20:50:34
06:49:55
09.06.2020
MVM
-> Bery: Tak i to drahy nekolikastupňový externi čerpadlo stoji promile oproti takovymu P. motoru 8
06:06:17
09.06.2020
Bery
-> Eidy: ten Zazzy nápad není zas takový ufo:-) to Michal hodil větší špek do placu2
22:47:21
08.06.2020
Eidy
-> MVM: Tak to jo. To bude brnkačka. 3
22:43:36
08.06.2020
Milan 136
-> MVM 08.06.20 22:23:23: to by byla pecka
22:23:23
08.06.2020
MVM
-> Eidy: Seženu Ti boxer 6val Porsche vzduch. Ty to "jenom" zatáhneš. Tam nic vymýšlet potřeba neni..3
21:24:36
08.06.2020
Eidy
-> Zazaa: Vymejšlet kraviny by vám šlo. Ale realizaci abych zařídil já. 3

To je věcí, co by šly ještě vylepšit. Ale v zatáčkách se to neodlejvá, takže zatím dobrý.
16:56:37
08.06.2020
MVM
-> Eidy: -> Zazaa 08.06.20 16:28:34: Ma pravdu 4
16:28:34
08.06.2020
Zazaa
asi je na case dat tu vanu do hajzlu ... dej tam externi cerpadlo na remen, bandasku a motor ti v zatackach podekuje :)
16:13:30
08.06.2020
Dušan
Ten motor ma hlvane ohromnou vanu. Mel jsem v aute ledacos, ale toto je vetsi jak 1.8T 20V

Pak jeste do hloubky. To je taky masakr.
15:16:49
08.06.2020
Eidy
-> MVM: Motor je vyšší a taky jak je nastojato. Třeba felda má od vany po víčko 58cm, tohle 65. To není zas o tolik, ale vypadá to tak.
15:07:57
08.06.2020
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.06.20 13:20:29: Jo uz se dívám..-> Eidy: Jasny takhle z úhlu to vypada nižší než to skutečně je. On taky ten motor je celkem vysoký a vana zase hluboká kdyz to vidí člověk bez toho čela.
14:30:47
08.06.2020
Eidy
-> MVM: Na krátký startky to má ještě daleko. Teď je to 12cm, ale ještě to bude trochu níž.
13:20:29
08.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 08.06.20 12:31:30: podívej se na legendární fotku 280-282. Je to "kryté" vyfukem zas tak nízko to není 4
12:31:30
08.06.2020
MVM
-> Eidy 06.06.20 22:46:36: Kolik je od země ta vana motoru? To bude tak na krabičku od cigaret kdyz jsou nafouknuty kola..Nebo je něco ještě níž čím škrtneš?
07:50:14
08.06.2020
Bukaj
-> Eidy: To jo, uhlíková stopa jejího pohonu za poslední rok je téměř nulová...1
23:03:36
07.06.2020
Eidy
-> Bukaj: Jasně, Kóča je velmi ekologický vůz. 1
23:01:40
07.06.2020
Bukaj
-> Eidy: Takže ekologický pohon?1
22:52:09
07.06.2020
Eidy
-> Bukaj: Jímka pod každou sedačkou a vzadu chemická nádrž. 3
22:49:50
07.06.2020
Bukaj
-> Eidy 07.06.20 22:38:29: Netušil jsem, že z Kóči děláš obytku...

...bude mít i zabudované WC? 3
Extreme Tyres