Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:21:24
16.04.2020
Eidy
-> Vojťas: Takže vlastně říkáš, že jsem měl vzít 3? 1

www.bvm.cz/hlavni-spojkov y-valec-skoda-120-130
19:58:39
16.04.2020
Vojťas
-> Eidy 15.04.20 23:15:03: Co jsem koukal tak fragokov uz je nedelá, tak že nějaký zbytky z eshopu?
23:21:46
15.04.2020
Eidy
-> Tuner#2: Nebudu. Nikdy s tím problém nebyl. Musíš je nastavit tak, aby o ně nebrousilo kolo. Jinak i ochrana rychle zařve.
23:17:29
15.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.04.20 23:13:10: Budeš ještě dávat ochranu proti prošoupání? Líbí se mě celkem co mám na Octavii, ale nevím zda to někde mají v metráži, to by mohl vědět třeba Milan 4
23:16:51
15.04.2020
Eidy
A došlo i na poslední díl, který nebyl rozebrán a sice altík. Chtěl jsem Milana převařit to moje lepení elektrodou, tak to dopadlo takhle i s očistou a promazáním.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.04.2020 23:16:51
23:15:03
15.04.2020
Eidy
Zásilka z Fragokovu. Když je poštovný čtvrtina válce, tak proč ne hned dva.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.04.2020 23:15:03
23:14:02
15.04.2020
Eidy
Montovat všechny ty čerstvě nazinkovaný díly je lék na duši.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.04.2020 23:14:02
23:13:10
15.04.2020
Eidy
Jsou tam.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.04.2020 23:13:10
23:12:35
15.04.2020
Eidy
Nové brzdové hadičky jsou na světě. Zadní jsem potřeboval delší, tak rovnou i přední. Tentokrát konečně ještě s průhledným převlekem, aby se tolik nešpinily.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.04.2020 23:12:35
17:54:36
13.04.2020
Tomáššš
23:22:58
12.04.2020
Eidy
-> Nwkt: Nějakou vránu. To by asi šlo.
23:06:24
12.04.2020
Nwkt
-> Eidy: Tak si postavíš druhý na závodění ne? 3
22:42:06
12.04.2020
Jozka
-> Eidy: Tomu rozumím..4
22:39:09
12.04.2020
Eidy
-> Jozka: Ta myšlenka se mi líbí a současně se jí bojím.8
22:29:11
12.04.2020
Jozka
-> Eidy: Tohle auto skončí "ve vitríně"..3
22:16:10
12.04.2020
Eidy
Já se už 2 dny vymejšlím s umístěním palivových trubek, aby to bylo hezký, čistý a nepřekáželo to. Na pátý pokus jsem to doladil k plné spokojenosti. A taky jsem sundal pravý vnitřní unašeč zadní nápravy a upravil na něm krycí rantlík, protože při malém pohybu auta tak jako ťukal. Dřel totiž o rameno resp. vystouplý svar. Při práci v autě mě to rozčilovalo a chtěl jsem mít jistotu, že to nejsou ložiska.

Mezitím ladím formu na karbonový kryt tunelu, protože ten první mě zcela neuspokojil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.04.2020 22:16:10
23:47:03
07.04.2020
Tomáššš
-> Eidy: ideš ako píla. Krása vedúci 4
23:45:58
07.04.2020
Tomáššš
-> Eidy 04.04.20 22:18:04: máš rovnakú dilemu ako ja 3
23:11:26
07.04.2020
Eidy
-> minno 07.04.20 23:02:49: Už je to na smetišti. Ale věř mi, bylo to strašný. 3
23:02:49
07.04.2020
minno
-> Eidy 07.04.20 17:13:33: Výborne. A teraz sa pochváľ, ako to vyzeralo predtým1
Extreme Tyres