Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:29:14
21.04.2020
Eidy
Chlapci z Číny po 3 měsících dovalili jištěná relátka na předek.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.04.2020 21:29:14
21:28:11
21.04.2020
Eidy
To by šlo. Není to top, ale třetí se mi dělat nechce.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.04.2020 21:28:11
21:27:21
21.04.2020
Eidy
Kdo tady chtěl ten kryt na tunel?
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.04.2020 21:27:21
22:59:10
18.04.2020
Eidy
-> ZdrubT: Nový s jinou charakteristikou na nový pružiny. 5
22:40:17
18.04.2020
ZdrubT
-> Eidy 18.04.20 19:19:52: Repas, nebo nový?
19:44:52
18.04.2020
Eidy
-> Tuner#2: Jojo, přešli na dural.
19:23:07
18.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.04.20 19:19:52: Pěkný, koukám dělá nové podložky.
19:19:52
18.04.2020
Eidy
Dneska celodenní výlet a cestou pokec s Jindrou Křístkem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.04.2020 19:19:52
00:14:31
18.04.2020
Eidy
-> ZdrubT: Co se dá dělat. Na fotce to bylo ve zlatým zinku, ale přišly ve stříbrným. S tím nic nenadělám.
00:11:29
18.04.2020
ZdrubT
-> Eidy 17.04.20 23:17:07: Ale barevně to neladí. Ta zlatá se tam nehodí. Vem to stříbřenkou.
upraveno 1x, naposled 18.04.2020 00:12:45
23:17:07
17.04.2020
Eidy
-> MOLSO: Jsem si to myslel. Už je to složený bez něj.



Mám tu jednu krásnou pedálovku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 17.04.2020 23:17:07
22:59:00
17.04.2020
MOLSO
-> Eidy: ventil pre zbytkový tlak, bol potrebny pri starých typoch zadných valčekov, ktoré potrebovali tlak aby udržali tesniace gumičky pritlačené o steny valca. Potom spravili klasickú H- gumičku a ventil zbytklového tlaku vyradili. Kludne ho demontuj 4
22:48:36
17.04.2020
Eidy
-> ZdrubT: To si nemyslím, protože starý HBV jako eRkový, mají ventil pro zbytkový tlak pro prasátka. To není omezovač tlaku.
22:23:53
17.04.2020
ZdrubT
-> Eidy: No, je to omezovač tlaku. Bojim se přebržděnýho zadku.
22:20:39
17.04.2020
Eidy
Koukám v katalogu na HBV pro 120 a na výstupu pro zadní brzdy je nějaký ventil. Je to ventil pro zbytkový tlak? Teď budu skládat HBV pro Kóču a přemýšlím, že ten ventil pro zadní brzdy vyhodím. Octávkový brzdiče pro kotouče určitě budou fungovat i bez toho. Co si o tom myslíte?
06:35:19
17.04.2020
Vojťas
-> minno 16.04.20 22:25:06: krásně si to popsal, mas vlastně prd 1 ja dal novej na převodovku a teče...



-> Eidy 16.04.20 21:21:24: nene nic takoveho 1
22:32:34
16.04.2020
Eidy
-> Jindas: No jasný. Snad se neroztečou. 1

-> minno: 150tkm? To mám do smrti klid. 3
22:25:06
16.04.2020
minno
-> Eidy 16.04.20 21:21:24: Asi dopredaj. Ale spojkové valce nie sú problém. Mám v aute spojkové už fakt dlho, asi 11 rokov a asi 150tkm a Ok. A v zálohe 2 Fragokovy už pár rokov. Takže min. na 20 rokov pokoj. Alebo odíde súčasný, dám nový a aj ten za krátko odíde a už nebudem mať v zálohe nič3
22:12:44
16.04.2020
Jindas
-> Eidy: Jůůůů víčka 1 3
21:34:45
16.04.2020
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.04.20 23:17:29: ja je mam pribindrovany k ramenu, ale verim ze to pujde vymyslet i slozitejs 3
Extreme Tyres