Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:54:36
13.04.2020
Tomáššš
23:22:58
12.04.2020
Eidy
-> Nwkt: Nějakou vránu. To by asi šlo.
23:06:24
12.04.2020
Nwkt
-> Eidy: Tak si postavíš druhý na závodění ne? 3
22:42:06
12.04.2020
Jozka
-> Eidy: Tomu rozumím..4
22:39:09
12.04.2020
Eidy
-> Jozka: Ta myšlenka se mi líbí a současně se jí bojím.8
22:29:11
12.04.2020
Jozka
-> Eidy: Tohle auto skončí "ve vitríně"..3
22:16:10
12.04.2020
Eidy
Já se už 2 dny vymejšlím s umístěním palivových trubek, aby to bylo hezký, čistý a nepřekáželo to. Na pátý pokus jsem to doladil k plné spokojenosti. A taky jsem sundal pravý vnitřní unašeč zadní nápravy a upravil na něm krycí rantlík, protože při malém pohybu auta tak jako ťukal. Dřel totiž o rameno resp. vystouplý svar. Při práci v autě mě to rozčilovalo a chtěl jsem mít jistotu, že to nejsou ložiska.

Mezitím ladím formu na karbonový kryt tunelu, protože ten první mě zcela neuspokojil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.04.2020 22:16:10
23:47:03
07.04.2020
Tomáššš
-> Eidy: ideš ako píla. Krása vedúci 4
23:45:58
07.04.2020
Tomáššš
-> Eidy 04.04.20 22:18:04: máš rovnakú dilemu ako ja 3
23:11:26
07.04.2020
Eidy
-> minno 07.04.20 23:02:49: Už je to na smetišti. Ale věř mi, bylo to strašný. 3
23:02:49
07.04.2020
minno
-> Eidy 07.04.20 17:13:33: Výborne. A teraz sa pochváľ, ako to vyzeralo predtým1
20:59:21
07.04.2020
Eidy
-> T: Dostat se do tohoto stavu mi trvalo asi 10 hodin. To stačilo. Ale taky mě napadlo, co říkáš. 1
19:32:02
07.04.2020
Qwak
-> Eidy: pěkný1 potřebuju něco podobnýho má 1203
17:42:23
07.04.2020
-> Eidy: velká paráda pane 4 ale teď bych udělal formu a .... 5 3
17:13:33
07.04.2020
Eidy
Spokojenost. Dole přijde nalepit pěnové těsnění a bude to těsnit přímo na víčko řízení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.04.2020 17:13:33
17:12:15
07.04.2020
Eidy
Když už umíme pájet ten hliník. Je to z 5ti dílů a padlo na to dost kartonu na šablony.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.04.2020 17:12:15
17:11:11
07.04.2020
Eidy
Vrhnul jsem se na nový dekl podlahy k řízení. Sériová manžeta ze 120 nejde sehnat. A když už, tak stejně nesedí kvůli úhlu podlahy. Měl jsem doteď takový fuj plech vybouchaný kladivem a ten jsem tam prostě nedokázal vrátit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.04.2020 17:11:11
21:19:25
06.04.2020
Eidy
-> OndraKrupi: To je na utahování/povolování vnitřních držáků zadních ramen, když se nastavuje odklon. Normálním klíčem se tam nejde dostat a imbus má zase moc vysokou hlavu.
17:57:13
06.04.2020
OndraKrupi
-> Eidy 04.04.20 14:00:49: na co to je?



jinak máš na autě pěkné sliky :-)47
22:27:37
05.04.2020
Eidy
Občas to nejde tak snadno. Když máte 4 kabely do motoru stěračů a původní zapojení je tudíž k ničemu a feldí zapojení nelze použít, kolik pojistek spálíte, než to trefíte? 1
Extreme Tyres