skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:04:02
14.03.2020
14.03.2020
Eidy
Takhle nástěnka a postupně “mažu” natažený kabely. Jen barev se žalostně nedostává. Od pojistek k ovladačům to bude všechno červený.
23:02:32
14.03.2020
14.03.2020
Eidy
Škoda, že ta elektrika není instantní nebo tak něco. Zajelt vodou a hotovo. Dělám na tom po večerech a jde mi to dost pomalu. Zatím to barevně vypadá spíš na elektroauto. Soukat to tím opletem není tak jednoduchý, jak jsem doufal. A ještě musím porovnávat schémata různých roků a luštit zapojení.
13:06:46
08.03.2020
08.03.2020
MVM
-> m8rinek: Přesně z toho důvodu mám pertlovacku menší. V jedné ruce mám co dělat abych to udělal,a to jsem dělal trubky měděné. Ocelové trubky bych v ruce asi nervově nevydržel
12:52:45
08.03.2020
08.03.2020
m8rinek
-> Eidy: dá se, v podběhu jsem to držel francouzákem... a udržel :D.
20:30:18
07.03.2020
07.03.2020
Eidy
-> m8rinek: Jo, to bude fingovat určitě parádně. Jenže na práci pod autem to není.
19:30:59
07.03.2020
07.03.2020
m8rinek
-> Eidy: tak že to není ta šroubovací srandička, ale opravdová lisovací záležitost, ta práce s tim je bomba, ale ještě jsem si sám před sebou neobhájil nákup :D www.ahprofi.cz/profesiona
lni-pertlovaci-sada-pro-dv
ojite-pertlovani.htm
23:13:48
06.03.2020
06.03.2020
Eidy
-> m8rinek: Takovou obyčejnou sadou. Nic zvláštního. Určitě existujou lepší, ale jak to na eshopu poznat? Dej odkaz na tu pěknou.
-> ZdrubT: Musel jsem to pertlovat až v autě. Tu díru bych nijak nezvětšil. Není tam prostor.
Zkoušel jsem tu hliníkovou trubku zarvat do rozvodný kostky úplně na krev (mimo auto) a kupodivu to první vzdal šestihran na holendru. Takže dobrý.
-> ZdrubT: Musel jsem to pertlovat až v autě. Tu díru bych nijak nezvětšil. Není tam prostor.
Zkoušel jsem tu hliníkovou trubku zarvat do rozvodný kostky úplně na krev (mimo auto) a kupodivu to první vzdal šestihran na holendru. Takže dobrý.
22:14:34
06.03.2020
06.03.2020
ZdrubT
-> Eidy 06.03.20 21:49:36: Paráda. Ta trubka na levou stranu nakonec vyšla, nebo se upravovala dira v držáku převodovky?
21:55:25
06.03.2020
06.03.2020
m8rinek
-> Eidy: čím jsi dělal holendry? Nedávno se mi dostala do ruky super pertlovačka a přestože ji potřebuju tak jednou do roka, tak mám strašnou chuť si jí pořídit :D.
21:50:59
06.03.2020
06.03.2020
Eidy
No a největší zábava mě teprve čeká. Blbý je, že pár věcí z Činy dorazí až v květnu. V Čechách jsem je nikde nenašel.
21:49:09
06.03.2020
06.03.2020
Eidy
Nikde jsem nenašel černý, tak jsou držáky z feldy. Bohužel na nich nedrží barva, takže takhle. Ale vyjde do nich ještě palivo a hlavní kabel ke startéru.
13:26:32
27.02.2020
27.02.2020
Eidy
-> minno: Nebo lihovku a hodně drobný písmo.
Původní kabeláž byla ode mě už upravovná a některým kabelům jsem nerozumněl. Vedly odněkud a končily volně pod palubkou. Navíc jsem měl občas problémy.
Původní kabeláž byla ode mě už upravovná a některým kabelům jsem nerozumněl. Vedly odněkud a končily volně pod palubkou. Navíc jsem měl občas problémy.
13:14:28
27.02.2020
27.02.2020
minno
-> Eidy: Tak zas ono stačí čierny kábel a zopár farebných izolačiek a na koncoch to farebne označiť
Inak pekná cifra....
Pôvodná kabeláž už bola nevyhovujúca?
Inak pekná cifra....
Pôvodná kabeláž už bola nevyhovujúca?
22:05:02
26.02.2020
26.02.2020
Eidy
-> Zazaa: Díky. Tohle je už třetí přepis a bude čtvrtej. Zabralo to hodně hodin.
Tak to jsou angláni lepší než kámoš. Ten takhle kdysi koupil černej a červenej drát a natahal celý auto. Chudák další majitel to pak musel dělat znova.
Tak to jsou angláni lepší než kámoš. Ten takhle kdysi koupil černej a červenej drát a natahal celý auto. Chudák další majitel to pak musel dělat znova.
22:01:27
26.02.2020
26.02.2020
Zazaa
peknej rozpis .... mel si to udelat jako anglani ... cele auto cernym dratem vcetne koster :)))