-> Mexican: No vidíš, taky to jde.
-> Pilot 105, Shader: Obojí pěkný, kluci. Ta smršťovačka lepší. Ale to bych musel mít tiskárnu doma, abych to dělal hned. Takhle dopředu nedokážu říct, co přesně budu potřebovat.
-> madcore: Zkoušel jsem to před lety a časem se to rozlepilo.
Díky za nápady, ale zatím se spokojím s popisem koncovek.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:58:55
15.03.2020
15.03.2020
Eidy
20:01:48
15.03.2020
15.03.2020
Shader
-> Eidy: Teoreticky pokud bys mi dal seznam, můžu vytisknout. Mám to odzkoušeno na 1,5mm2. Ideální 2,5mm2. Vypadá to následovně, viz. odkaz: www.ilh.cz/p.axd/.../Nejp
ou%C5%BE%C3%ADvan%C4%9Bj%C
5%A1%C3%AD.zp%C5%AFsoby.zn
a%C4%8Den%C3%AD.vodi%C4%8D
%C5%AF._t_.1_u_d%C3%ADl_0_
.Zna%C4%8Den%C3%AD.vodi%C4
%8D%C5%AF.bu%C5%BE%C3%ADrk
ou.html
19:54:00
15.03.2020
15.03.2020
madcore
-> Eidy: Kámoš koupil štítkovač www.cdrmarket.cz/brother-
pt-e110vp-pte110vpyj1-s-ku
frem-tiskarna-stitku a samolepícími štítky kabelové vedení označil
18:51:23
15.03.2020
15.03.2020
Mexican
Tohle by se do Kóči slušelo www.tme.eu/cz/.../561-011
00?brutto=1&a...
18:48:11
15.03.2020
15.03.2020
Mexican
-> Eidy: v cnc mašině je taky všechno žlutý a všude kde kabel vykukuje, jsou přibindrovaný štítky
17:09:46
15.03.2020
15.03.2020
Pilot 105
-> Eidy: Já použil v rozvaděči tohle www.cdrmarket.cz/pouzdra-
partex-pm-pt-ptc-ptm popisky jsem vytiskl na laseru na 300g papír. ;) Psát rukou se mi to nechtělo, protože občas to po sobě nemohu přečíst.:)
Jenom nevím jestli v autě vlivem vibrací nebudou ty papírky vypadávat, asi bych je pro jistotu nějak zafixoval.
Jenom nevím jestli v autě vlivem vibrací nebudou ty papírky vypadávat, asi bych je pro jistotu nějak zafixoval.
15:49:12
15.03.2020
15.03.2020
Eidy
-> Shader: To nemám.
-> Nwkt, MVM: Koncovky popíšu tenkou lihovkou.
-> Nwkt, MVM: Koncovky popíšu tenkou lihovkou.
14:47:47
15.03.2020
15.03.2020
Shader
-> Eidy: Pokud máš možnost, nechej si udělat popisky na smršťovací bužírky. Nasadíš, zatáhneš a máš to
14:31:46
15.03.2020
15.03.2020
MVM
-> Eidy 15.03.20 00:14:56: Teď neřeknu jestli to byla 110 škodovka když jsem předělaval elektriku,ale něco si matně vzpomínám že na těch žlutých káblících byly malý červený čísla svorek ..
14:24:38
15.03.2020
15.03.2020
Nwkt
-> Eidy: Ještě se to dá odlišit barevnýma koncovkama
12:11:42
15.03.2020
15.03.2020
Tomáššš
-> Eidy: ty budeš ešte skôr pojazdný než ja
Krásna práca
Krásna práca
07:53:57
15.03.2020
15.03.2020
radekp
-> Eidy: zase to ber tak, že pravděpodobně nikdo jiný než ty se v tom následně hrabat nebude.
Ale jako nedokážu si představit tohle dělat. Kombinace škodovky, AR, plus Tebou přidané věci...
Ale jako nedokážu si představit tohle dělat. Kombinace škodovky, AR, plus Tebou přidané věci...
00:14:56
15.03.2020
15.03.2020
Eidy
-> Nwkt: Teď jsem mrknul na zbytky originál svazku a bylo to tažený v 5ti barvách. Na spínačce bylo ze 6 kabelů 6 žlutých.
23:29:11
14.03.2020
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: To máš pravdu. To mě napadlo dneska taky. Aspoň všechny konce popíšu.
23:24:14
14.03.2020
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy: Dá se to rozdělovat i průřezama
23:18:42
14.03.2020
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: To jsem sehnal, mám všechny takový barvy a stejně to nestačí, když bych chtěl mít každej kabel jinej.
23:14:53
14.03.2020
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy: sehnat automotive kabely, černá s červenou tenkou, červená s modrou tendkou, červená s černou tenkou ....
23:08:50
14.03.2020
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: Nevím, jak jinak. Vzal jsem všechny barvy a stejně to nestačí. Barevný to bude od ovladačů ke spotřebičům, ale od pojistek nevím, jak jinak. Buď se budu opakovat s červenou nebo s jinou barvou. To si nevybereš.
23:06:19
14.03.2020
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy 14.03.20 23:04:02: To neděláš dobře s těma barvama