Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:08:50
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: Nevím, jak jinak. Vzal jsem všechny barvy a stejně to nestačí. Barevný to bude od ovladačů ke spotřebičům, ale od pojistek nevím, jak jinak. Buď se budu opakovat s červenou nebo s jinou barvou. To si nevybereš.
23:06:19
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy 14.03.20 23:04:02: To neděláš dobře s těma barvama
23:05:02
14.03.2020
Eidy
Umístění a finální podoba odpojovače mi zabralo 3 večery.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2020 23:05:02
23:04:02
14.03.2020
Eidy
Takhle nástěnka a postupně “mažu” natažený kabely. Jen barev se žalostně nedostává. Od pojistek k ovladačům to bude všechno červený.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2020 23:04:02
23:02:32
14.03.2020
Eidy
Škoda, že ta elektrika není instantní nebo tak něco. Zajelt vodou a hotovo. Dělám na tom po večerech a jde mi to dost pomalu. Zatím to barevně vypadá spíš na elektroauto. 1 Soukat to tím opletem není tak jednoduchý, jak jsem doufal. A ještě musím porovnávat schémata různých roků a luštit zapojení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2020 23:02:32
13:06:46
08.03.2020
MVM
-> m8rinek: Přesně z toho důvodu mám pertlovacku menší. V jedné ruce mám co dělat abych to udělal,a to jsem dělal trubky měděné. Ocelové trubky bych v ruce asi nervově nevydržel4
12:52:45
08.03.2020
m8rinek
-> Eidy: dá se, v podběhu jsem to držel francouzákem... a udržel :D.
20:30:18
07.03.2020
Eidy
-> m8rinek: Jo, to bude fingovat určitě parádně. Jenže na práci pod autem to není.
19:30:59
07.03.2020
m8rinek
-> Eidy: tak že to není ta šroubovací srandička, ale opravdová lisovací záležitost, ta práce s tim je bomba, ale ještě jsem si sám před sebou neobhájil nákup :D www.ahprofi.cz/profesiona lni-pertlovaci-sada-pro-dv ojite-pertlovani.htm
23:13:48
06.03.2020
Eidy
-> m8rinek: Takovou obyčejnou sadou. Nic zvláštního. Určitě existujou lepší, ale jak to na eshopu poznat? Dej odkaz na tu pěknou.
-> ZdrubT: Musel jsem to pertlovat až v autě. Tu díru bych nijak nezvětšil. Není tam prostor.

Zkoušel jsem tu hliníkovou trubku zarvat do rozvodný kostky úplně na krev (mimo auto) a kupodivu to první vzdal šestihran na holendru. Takže dobrý.
22:14:34
06.03.2020
ZdrubT
-> Eidy 06.03.20 21:49:36: Paráda. Ta trubka na levou stranu nakonec vyšla, nebo se upravovala dira v držáku převodovky?
21:55:25
06.03.2020
m8rinek
-> Eidy: čím jsi dělal holendry? Nedávno se mi dostala do ruky super pertlovačka a přestože ji potřebuju tak jednou do roka, tak mám strašnou chuť si jí pořídit :D.
21:50:59
06.03.2020
Eidy
No a největší zábava mě teprve čeká. Blbý je, že pár věcí z Činy dorazí až v květnu. V Čechách jsem je nikde nenašel.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.03.2020 21:50:59
21:49:36
06.03.2020
Eidy
Je to komplet.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.03.2020 21:49:36
21:49:09
06.03.2020
Eidy
Nikde jsem nenašel černý, tak jsou držáky z feldy. Bohužel na nich nedrží barva, takže takhle. Ale vyjde do nich ještě palivo a hlavní kabel ke startéru.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.03.2020 21:49:09
21:47:19
06.03.2020
Eidy
Zase malý pokrok.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.03.2020 21:47:19
13:26:32
27.02.2020
Eidy
-> minno: Nebo lihovku a hodně drobný písmo. 1
Původní kabeláž byla ode mě už upravovná a některým kabelům jsem nerozumněl. Vedly odněkud a končily volně pod palubkou. Navíc jsem měl občas problémy.
13:14:28
27.02.2020
minno
-> Eidy: Tak zas ono stačí čierny kábel a zopár farebných izolačiek a na koncoch to farebne označiť3
Inak pekná cifra....

Pôvodná kabeláž už bola nevyhovujúca?
Extreme Tyres