Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:46:52
13.08.2019
Eidy
Tady vyhozené pístky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.08.2019 22:46:52
10:00:50
13.08.2019
Eidy
-> minno: Je to celý hliníkový. Nebo duralový. 4 pístky byly omačkaný po odvodu od těla a na 2 byly škrábance. Možná od toho, jak jsem je tahal ven. Večer hodím fotky.
09:14:20
13.08.2019
minno
-> Eidy 12.08.19 23:03:52: Nechápem celkom tie omačkané písty. To sa ako dá? Aký je to materiál?
23:10:38
12.08.2019
Eidy
Taky mi trvalo, než jsem trefil správně propojky. Nejdřív byl špatný tvar, pak jsem zkazil pertlování. 5. a 6. kus už byl podařený. Dolepit, ucpat díry a 4 vrstvy epoxidové barvy na brzdy od Foliatec. Teď jsem strhal pásku, dokud je to trochu živé. Mám z toho radost. Teď už jen počkat pár dní na vytvrzení a můžu je dokompletovat. Teď se vrhnu na HBV a HSV.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.08.2019 23:10:38
23:03:52
12.08.2019
Eidy
Ne že bych nic nedělal, ale nebylo to moc vidět. Přední brzdiče mají nový gumičky a 6 pístků z 8. Byly omačkaný. Sice nic neteklo, ale pro jistotu musí být všechno perfektní. A začal jsem lepit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.08.2019 23:03:52
23:45:53
07.08.2019
Eidy
-> MVM: Právě že nejsou. A to mi vadí. Proto jsem je zaslepil a bude propojka spodem, jako to dělá AP Racing atd.
23:33:19
07.08.2019
MVM
-> Eidy: Teď mě to hlava nebere. Tam nejsou kanálky "stejně" jako u klasických čtyřpístku?
23:26:34
07.08.2019
Eidy
-> MVM: Nemá. Kdyby to navrtali na obou stranách, tak ani neceknu. Ale já chci mít brzdiče zrcadlové a ne oba pravé. Nebo naopak.
23:21:55
07.08.2019
MVM
-> Eidy: Čeho tím chceš dosáhnout? 8 Vážně myslíš že Wilwood to nemá dost dobře?
22:40:56
07.08.2019
Eidy
A zalepit červeným lepidlem. Zítra odřiznu zbytky a zabrousím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.08.2019 22:40:56
22:30:50
07.08.2019
Eidy
Mě ani ty Wilwoody nejsou dost dobrý. Vytočit závit do kanálků a upravit šrouby.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.08.2019 22:30:50
22:10:31
06.08.2019
MVM
-> Eidy: Fotky v zápětí mažu. Já jen že si to nevymýšlím - ale bojuju s tim věky věků .. Podle mě prostě vlastnost. Když je zavčas prohodím - sjedou se rovnoměrně...
22:04:38
06.08.2019
Eidy
-> MVM: Fíha. No tak to néé. Takhle jsem to nikdy neměl.
21:50:55
06.08.2019
MVM
-> Eidy: U mě v kartě mrkni na dvě fotky před a po. Ojetý do klínu 300Km najeto jeden den na okruhu. Dole plech nahoře 6mm. Vlevo žlutý nový seriový, (Před 6lety foceno obyč Nokií.)
20:26:35
06.08.2019
Eidy
-> MVM: Udělám to stejně. Zespoda bude propojka.

Lehounce do klínu byly všechny destičky, ale jedna vnější byla hodně. Podezíral jsem držák brzdiče, že se kroutí, ale bylo divný, že jen na jedný straně. Sjel jsem za tu dobu asi 4 sady destiček a bylo to pořád stejný. A jsem přesvědčený, že je to daný právě tím jedním kanálkem.
20:10:25
06.08.2019
MVM
-> Eidy: Brembo třmeny jsou propojeny trubičkou zespodu. A stejně se to sjíždí vždy v klínu. Po zajetí a cca 100km stintu přihodím vnější za vnitřní a je na zbytek životnosti klid. Desky Pagid, ale delalo to i Ferodo, Carbon Loraine aj. Úměrně tomu jak se k tomu kdo chová první km. Odvzdusnuje se po každém ježdění.. Nový Brembo třmeny mají teď pod pistkem ještě pružiny aby se nemuselo po dlouhé rovině naslapavat..
19:57:28
06.08.2019
Eidy
-> MVM, Tuner#2: To já vím, že lepší brzdiče mají různé průměry. Ale na jedný straně celkem dobrý, na druhý straně pořád do klínu. A je to tím, jak je to svrtaný jen na jedný straně. Když je ten přítok spodem, tak spodní pístek nabíhá dřív a destičky jsou dobrý. Ale jak je přítok vrchem, tak nabíhá vrchní pístek dřív a kotouč tu destičku právě ještě stahuje s sebou. Ale už jsem našel řešení. Uvidíte. 4 1
19:09:45
06.08.2019
MVM
-> Tuner#2: Porsche má odjakživa vepředu sestipistky, s jinými průměry. Vzadu čtyřlístky a taky rozdílný. Více či méně se to sjíždí vždy do klínku...4
18:48:17
06.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.08.19 23:46:29: -> MVM 06.08.19 18:38:06: Hodně výrobců to teď řeší jiným průměrem pístku co jsem měl v ruce lepší brzdiče.
Extreme Tyres