Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:32:15
21.07.2019
Eidy
-> Tuner#2: Rozumím. Ale jsou to trofeje a mě se líbí. 4

-> Luky: Jo takhle. Jenže barva bude jiná a to by vypadalo divně. Navíc teď při broušení jsem to místama orval, jak jsem to měl položený.
23:25:42
21.07.2019
Luky
-> Eidy: spíš jsem myslel že by jsi tam nechal přiznaný starý lak s trofejí. Něco jako když na starých domech z omítky vykukjí kameny nebo staré obmalované nápisy
23:19:19
21.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 21.07.19 22:22:59: Na rovinu, já bych je tam nedával a nebo prostě jen ring. Dost mě vadí, že každá samolepka je jiná a už to nevypadalo dobře 4
22:22:59
21.07.2019
Eidy
-> ZdrubT: Spíš bychom měli začít motorem do závoďáka. 4

-> Luky: Asi úplně nechápu. Jako že by se kapota nebrousila? Ale všechny nálepky mám náhradní.
22:19:43
21.07.2019
Luky
-> Eidy: jak vyřešíš nálepky na zadní kapotě? Nalakuješ to kolem nich?
22:09:59
21.07.2019
ZdrubT
Moc hezká práce. Já ti tam odvezu moje RSo a dopasuješ mi kasli, aby mohlo taky na lak????2 2
21:59:27
21.07.2019
Eidy
-> Petrson: 4 Do práce chodím. Jinak bych tohle nezaplatil.

-> Shader: Díky. Mít vytápěnou velkou garáž, tak mám tohle hotový už v únoru. Ale jsem spokojenej.
21:47:13
21.07.2019
Shader
-> Eidy: Neskutečné tempo, radost pohledět. 5



-> Petrson: Jo, to byla druhá věc co mě napadla. 3
21:40:17
21.07.2019
Petrson
-> Shader 21.07.19 21:09:10: to mi taky napadlo a ještě jestli chodí do práce 1
21:17:35
21.07.2019
Eidy
-> Shader: Spát? Co to je? 1
21:16:36
21.07.2019
Eidy
Mnohem lepší. No a to pro dnešek stačí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:16:36
21:14:48
21.07.2019
Eidy
A jelikož to jako uzavřený profil nejde zkroutit, musela nastoupit flexa a svářečka. Přítulka kroutila dveře a já bodoval.1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:14:48
21:13:39
21.07.2019
Eidy
Vlevo to bylo horší. Ty dveře seděly blbě už předtím, tím jak jsem blbě nalepit potah.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:13:39
21:12:14
21.07.2019
Eidy
Předek sedí pěkně a došlo i na dveře. Zbývá jen dobrousit hranu blatníku, aby byla všude stejná mezera. Ale sedí to pěkně.

Kapotu teda budu muset ještě doladit u přední hrany a změnit radius pod oknem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:12:14
21:09:15
21.07.2019
Eidy
Zkusil jsem sesadit zadek a jde to. Kapotu jsem musel ještě trochu dobrousit v předních rozích a pod oknem sedí po úpravě líp, než předtím.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:09:15
21:09:10
21.07.2019
Shader
-> Eidy: Chodíš i někdy spát? 3
21:06:57
21.07.2019
Eidy
Dneska super den, dost jsem toho stihnul. Na grill jsem dodělal poslední věc a sice polohovací zařízení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.07.2019 21:06:57
20:42:43
18.07.2019
Eidy
Dneska přišel balíček se spoustou ucpávek různých průměrů. Kdyby někdo potřeboval, objednával jsem odsud www.zaslepky.cz/zatka-do- plechu-10mm. Nastrkal jsem je skoro do všech možných otvorů u dutin, které už nepůjdou vysypat. Kastle půjde ještě na lehký otryskání před nástřikem základovkou. V odrezovači je všude nalepený prach. Propiloval jsem díry v předním čele, aby to pasovalo s blatníkama a pokračoval s laminováním výztuh do blatníků.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.07.2019 20:42:43
22:58:54
17.07.2019
Eidy
Při sundavání zadních blatníků se mi podařilo ukroutit jeden M5 šroubek v prahu. Dával jsem je tam už několikrát, ale dneska se jeden prostě zaseknul. Navíc v dutině kostky pro hever. Takže odvrtat a zkusit protáhnout závitníkem. Ten se tam najednou taky seknul a zlomil. Naštěstí kus koukal a nechal si po chvíli říct a vytočil jsem ho. Po opravě jiným závitníkem to bylo už takový volný, takže celý odvrtat a navařit novou matku.

No a na předních blatníkách jsem upravil všechny díry a nalepil lokální výztuhy. Není to moc vidět, takže foto nemá cenu dávat.
Extreme Tyres