-> Tuner#2: Rozumím. Ale jsou to trofeje a mě se líbí.
-> Luky: Jo takhle. Jenže barva bude jiná a to by vypadalo divně. Navíc teď při broušení jsem to místama orval, jak jsem to měl položený.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:32:15
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
23:25:42
21.07.2019
21.07.2019
Luky
-> Eidy: spíš jsem myslel že by jsi tam nechal přiznaný starý lak s trofejí. Něco jako když na starých domech z omítky vykukjí kameny nebo staré obmalované nápisy
23:19:19
21.07.2019
21.07.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 21.07.19 22:22:59: Na rovinu, já bych je tam nedával a nebo prostě jen ring. Dost mě vadí, že každá samolepka je jiná a už to nevypadalo dobře
22:22:59
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
-> ZdrubT: Spíš bychom měli začít motorem do závoďáka.
-> Luky: Asi úplně nechápu. Jako že by se kapota nebrousila? Ale všechny nálepky mám náhradní.
-> Luky: Asi úplně nechápu. Jako že by se kapota nebrousila? Ale všechny nálepky mám náhradní.
22:19:43
21.07.2019
21.07.2019
Luky
-> Eidy: jak vyřešíš nálepky na zadní kapotě? Nalakuješ to kolem nich?
22:09:59
21.07.2019
21.07.2019
ZdrubT
Moc hezká práce. Já ti tam odvezu moje RSo a dopasuješ mi kasli, aby mohlo taky na lak????
21:59:27
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
-> Petrson: Do práce chodím. Jinak bych tohle nezaplatil.
-> Shader: Díky. Mít vytápěnou velkou garáž, tak mám tohle hotový už v únoru. Ale jsem spokojenej.
-> Shader: Díky. Mít vytápěnou velkou garáž, tak mám tohle hotový už v únoru. Ale jsem spokojenej.
21:47:13
21.07.2019
21.07.2019
Shader
-> Eidy: Neskutečné tempo, radost pohledět.
-> Petrson: Jo, to byla druhá věc co mě napadla.
-> Petrson: Jo, to byla druhá věc co mě napadla.
21:40:17
21.07.2019
21.07.2019
Petrson
-> Shader 21.07.19 21:09:10: to mi taky napadlo a ještě jestli chodí do práce
21:17:35
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
-> Shader: Spát? Co to je?
21:14:48
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
A jelikož to jako uzavřený profil nejde zkroutit, musela nastoupit flexa a svářečka. Přítulka kroutila dveře a já bodoval.
21:13:39
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
Vlevo to bylo horší. Ty dveře seděly blbě už předtím, tím jak jsem blbě nalepit potah.
21:12:14
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
Předek sedí pěkně a došlo i na dveře. Zbývá jen dobrousit hranu blatníku, aby byla všude stejná mezera. Ale sedí to pěkně.
Kapotu teda budu muset ještě doladit u přední hrany a změnit radius pod oknem.
Kapotu teda budu muset ještě doladit u přední hrany a změnit radius pod oknem.
21:09:15
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
Zkusil jsem sesadit zadek a jde to. Kapotu jsem musel ještě trochu dobrousit v předních rozích a pod oknem sedí po úpravě líp, než předtím.
21:09:10
21.07.2019
21.07.2019
Shader
-> Eidy: Chodíš i někdy spát?
21:06:57
21.07.2019
21.07.2019
Eidy
Dneska super den, dost jsem toho stihnul. Na grill jsem dodělal poslední věc a sice polohovací zařízení.
20:42:43
18.07.2019
18.07.2019
Eidy
Dneska přišel balíček se spoustou ucpávek různých průměrů. Kdyby někdo potřeboval, objednával jsem odsud www.zaslepky.cz/zatka-do-
plechu-10mm. Nastrkal jsem je skoro do všech možných otvorů u dutin, které už nepůjdou vysypat. Kastle půjde ještě na lehký otryskání před nástřikem základovkou. V odrezovači je všude nalepený prach. Propiloval jsem díry v předním čele, aby to pasovalo s blatníkama a pokračoval s laminováním výztuh do blatníků.
22:58:54
17.07.2019
17.07.2019
Eidy
Při sundavání zadních blatníků se mi podařilo ukroutit jeden M5 šroubek v prahu. Dával jsem je tam už několikrát, ale dneska se jeden prostě zaseknul. Navíc v dutině kostky pro hever. Takže odvrtat a zkusit protáhnout závitníkem. Ten se tam najednou taky seknul a zlomil. Naštěstí kus koukal a nechal si po chvíli říct a vytočil jsem ho. Po opravě jiným závitníkem to bylo už takový volný, takže celý odvrtat a navařit novou matku.
No a na předních blatníkách jsem upravil všechny díry a nalepil lokální výztuhy. Není to moc vidět, takže foto nemá cenu dávat.
No a na předních blatníkách jsem upravil všechny díry a nalepil lokální výztuhy. Není to moc vidět, takže foto nemá cenu dávat.