Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:49:42
29.10.2018
Eidy
Musel jsem ho nastavit na výšku a stejně jsem musel pod držákem udělat ještě bouli. Na původní tunel to pak nesedí. Ani to původně nepasovalo úhlem na stěnu. Bylo s tím teda dost práce, vztekání a vymejšlení. Ale teď už všechno sedí a převodovka má rozumnou vůli. Zítra se vrhnu na vnitřní držáky zadní nápravy. Teď se půjdu odhumusit a ucpat odpad ve vaně. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:49:42
21:45:13
29.10.2018
Eidy
Jen teda kdo ten tunel navrhoval, ten nikdy neviděl eRko ani pětikvaltovou skříň.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:45:13
21:43:32
29.10.2018
Eidy
A po dlouhých hodinách je tam nový tunel.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:43:32
21:41:54
29.10.2018
Eidy
Pak jsem vzal do ruky flexu a už to jelo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:41:54
21:41:00
29.10.2018
Eidy
Dneska celý den v garáži a něco šlo líp, něco hůř. Komplet jsem dodělal převaření držáků sedaček.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:41:00
23:00:31
27.10.2018
Eidy
-> Shader: Musíš počkat do pondělí. Tenhle víkend dělám navigátora. 4
17:32:54
27.10.2018
Shader
-> Eidy: Už by to chtělo nějaké další fotky což? 3 3
23:12:06
25.10.2018
Luky
-> Eidy: alou do dílny, ať si ten víkend napracuješ 3
20:41:55
25.10.2018
Eidy
-> havlik: No jo vlastně, já zapomněl. 3
20:36:14
25.10.2018
havlik
-> Eidy: Se vyspis o vikendu
20:01:58
25.10.2018
Eidy
Dnes 8 kusů výztuh konzolí sedaček, aby to drželo kolem dokola. Dnes končím, musím se taky někdy vyspat. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.10.2018 20:01:58
10:07:26
25.10.2018
Eidy
-> vhml: 3
10:03:23
25.10.2018
vhml
-> Eidy 25.10.18 08:40:59: ani rám... 3 to je vlastne pravda ze by sis nasral do bot ještě vic 3
08:40:59
25.10.2018
Eidy
-> vhml: Hmm, a kolik máš zadních dveří? Já třeba žádný.
06:18:00
25.10.2018
vhml
-> Eidy 24.10.18 23:57:11: s tim drzakem na pevno budeš mit starost tam dostávat a utahovat šroub. Skrz ramena tam neni poradne pristup. Ja ho mam šroubovací a jen vyndam srouby v prostoru za sedačkama a vyndam prevodovku i s drzakem.
23:57:11
24.10.2018
Eidy
Pro jistotu jsem tam udělal trochu šlic, aby to šlo bez problémů usadit. Výztuha na stěně/podlaze je 1,5mm černý plech, zbytek 3mm nerez, protože se to při montáži určitě odře. 5 Původní příčce dáme sbohem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.10.2018 23:57:11
23:54:38
24.10.2018
Eidy
Dneska se tu stavil ZdrubT, svezl mě závodní stodvácou s novým obutím a shledali jsme ji na vilkendový Revival bojeschopnou.



Pak jsem se pustil do vrchního uloženi špajzky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.10.2018 23:54:38
20:05:20
24.10.2018
Vojťas
-> Eidy: jo tak jestli je to sama zaplata, tak to je fakt ze bys to stejne povymenoval :-) to mas recht
19:50:01
24.10.2018
Eidy
-> Vojťas: To máš těžký. Teď to tak chci a je to moje auto a účel světí prostředky :) A jak říkám, kdyby to mělo bejt top auto, tak se budou měnit podlahy, podběhy atď za nový, že z toho nic nezbude. Takže by bylo lepší to odvézt rovnou na šroťák :) Třeba v PZ podběhu je 12 záplat za ty roky. Jako drží to, pevný to je, ale třeba Petr Molčan by z toho auta skoro nic nenechal. Takže vlastně můžou bejt všichni rádi, že držím při životě šrot :D
Extreme Tyres