Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:47:13
08.07.2018
-> Eidy: no hezký pane 8
tak snad bude brzo Ok, kdyby jsi potřeboval něco na opravu spojleru, tak dej vědět 4
jak to vypadalo než jsi to rozebral ?
18:34:16
08.07.2018
Eidy
Budiž mu měděné nebe lehké. Sloužil dlouho a věrně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.07.2018 18:34:16
18:32:25
08.07.2018
Eidy
-> ZdrubT: Jak pro koho. 1
-> sikula: Jj, na tu bídu ješte paráda. Ono se to spakovalo někde kolem 80-90km/h, což je celkem šrumec. Takže tohle je vlastně důkaz, že starý Škodovky jsou děsně bezpečný auta. 47

Rozebral jsem předek a zuistil ještě nějaké škody na vaničce, ale 90% všech boulí a vln jsem srovnal. Držák chladiče i nárazník jsem taky porovnal. Když pominu práh, tak nejhůř je na tom teď spoiler.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.07.2018 18:32:25
17:27:47
08.07.2018
sikula
-> Eidy: Je to skoda chlape, ale na ten průser, aspoň ze tak..
16:42:20
08.07.2018
ZdrubT
Já hluboce nesouhlasim. Okruhy jsou moc kontaktní.
13:54:45
08.07.2018
Mexican
-> Eidy: Okruhový ježdění bezpečný je, vyjma Nordschleife.
12:02:34
08.07.2018
Eidy
-> ZdrubT: Já vím. Nějak jsem to nezvládnul. 8
-> MVM: Ještě v pátek jsem říkal, jak mi přijde ježdění na okruzích bezpečný proti čemukoliv jinýmu. No a v sobotu tohle. Ale mohlo to bejt horší.
10:58:36
08.07.2018
MVM
-> Eidy 08.07.18 00:52:06: Takový neviný zaparkování do škarpy který nasere,no štěstí že jsi nepokácel některej stromeček podél cesty 7 V tomto je to okruhový blbnutí sterilně zlatý 6
10:11:53
08.07.2018
Vojťas
-> Eidy: tak to jeste jde. a kolik ti vypsali pokutu? 1
10:10:18
08.07.2018
Pavell
Ještě že jen tak trochu9
09:34:43
08.07.2018
ZdrubT
-> Eidy 08.07.18 00:52:06: No rozebrat jsi to chtěl po Běšinách a ne na Pohofestu.
09:06:08
08.07.2018
radekp
-> Eidy: no tý jo, na to člověk nekouká rád. Ještě že to není tak strašné...
01:10:41
08.07.2018
Eidy
-> Vojťas: Hele, na tu bídu ještě super. Ten práh nechápu. Je provalenej, ale spodní pertl a podlaha netknutý. A prahy jsem chtěl beztak měnit. 1
01:03:55
08.07.2018
Vojťas
-> Eidy: ajaj :-/ tak snad to nebude nic hroznyho
00:52:06
08.07.2018
Eidy
Člověk tahá auto přes půl Evropy, jezdí s ním roky na okruzích a pak to takhle zaparkuje na malým slalomu. Naštěstí to není nic moc hroznýho. Chladič totálka, spoiler popraskanej ale drží a provalenej práh. Statečně jsem to do cíle chtěl podržet na podlaze a při roztočený dvojce se to na trávě (pod pravým kolem) spakovalo tak rychle, že jsem to už nestihnul srovnat.
Teď si dám Plzeň a zítra to začnu rozebírat.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.07.2018 00:52:06
12:21:49
30.06.2018
Eidy
-> Milan 136: No jasný. Investoval jsem do nějakých drahých žárovek a taky to není špatný. Ale přijde mi, že největší vliv na horší vidění v noci má přední sklo. Jak je posekaný a ďupkatý, tak to rozptyluje světlo a ne hůř vidět. Ale tohle k tomu patří :)
11:43:05
30.06.2018
Milan 136
-> Eidy: jsem si toho všimnul až teď na těch posledních fotkách, že to svítí žlutě.
Vypadá to asi líp, i když věřím, že to svítilo dobře
11:33:38
30.06.2018
Eidy
-> Milan 136: Jjj, vyhodil. Už předminulou zimu. To teplo ničilo paraboly, postupně sleply a nešlo s tím nic dělat.
10:42:46
30.06.2018
Milan 136
Super fotky. Koukám, že jsi vyhodil ty xenony z hlavních světel?
22:57:51
29.06.2018
Eidy
Nahrál jsem poslední 4 fotky z Ringu ve virtím Full Res.
Jinak se nic moc neděje. Dorazil balíček s další autokosmetikou. 13 kusů mikrovlákna a Satin Care na pneumatiky.
Extreme Tyres