Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:11:24
05.04.2017
Eidy
-> ochoda, Tomáššš: Děkuji. Sice trochu přeháníte, ale díky ;) Kola uvidíte už brzo. Čekám, až to vystrčím ven ;)
20:31:34
05.04.2017
Tomáššš
-> ochoda: presne tak ako pises ! Suhlasim . Jedna z mala kariet ,ktora sa oplati kazdy den sledovat slintat 1
16:05:33
05.04.2017
ochoda
-> Eidy: Cokoliv na tomhle autě je prostě pecka! 1 ...už abys nám ukázal ty kola, to budou beztak nějaký ustříknutí hodný nádherňajzi. 3
22:12:55
04.04.2017
Eidy
Tak a zadek je komplet. Zbývá jen dotáhnout středový matky, ale to až to bude na kolech. Pozornému divákovi jistě neušel fakt, že zadní kotouče jsou též nové. No jo, když je člověk blbej a jeden kotouč si zkurví, musí koupit nové. Včera jsem tlačil na vykružovací pilu do jedenácti do noci.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.04.2017 22:12:55
07:19:00
01.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.04.17 00:03:07: Nebudes, to si sedne hned. Zadek jsem mel okamzite na stejne vysce a predek si sedne po projeti. Zrovna min. tyden jsem nasadil samotne pruziny a ladim vysku auta.
00:03:07
01.04.2017
Eidy
Náboje jsou na autě a všechno to sedí. Ještě musím koupit delší šrouby na brzdový třmeny a v pondělí nasadit nový zadní kotouče a zadek bude hotový. Ještě čekám na nějaký drobnosti na předek a Kóča bude moct jít na kola. To jsem zvědavej, jestli přes zimu povolily pružiny, páč to sedí na špalkách asi 4 měsíce. Abych z toho neměl offroad.1
17:46:06
31.03.2017
ZdrubT
Paráda, auto bude skoro hotovo.
17:39:01
31.03.2017
Eidy
Tak jsou kluci doma :) Zušlechtění, zinkochromát a štefty.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 31.03.2017 17:39:01
16:25:27
27.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 27.03.17 06:22:50: Tak když Tě nevadí, že nejezdíš... ale to je zbytečná debata. Renovak nic nepřekupuje, pouze willwoody prodává pod svým názvem a dělené kotouče a držáky sám vyrábí. Dokonce měli s certalovýma středama problémy, tak to nějak upravovali a do provozu doporučují spíše ocelové. Nicméně když to funguje Šimurdovi, tak si myslím, že nikdo z nás nepotřebuje víc... teda krom Eidyho až dá 5q a bude mu to lítat 230km/h 1



-> MVM 27.03.17 07:52:25: Když vezmu jak 130LR má masivní střed a mezi každým šroubem je ten dural rozfrézovanej aby to mohlo pružit, tak to ve mě taky moc důvěru nebudí. Na druhou stranu jak psal Eidy už tu starší verzi nějaký pátek jezdil...
07:52:25
27.03.2017
MVM
-> Eidy 26.03.17 20:09:34: Dobrá,tak jsou to přední(Myslím na zadní píšu přední 3 ) -> Bery: Tak v brzdách se hodí mít jistotu klidně podloženou výsledkem,že to je ověřený početně. Tady jde o TO, že při špatně zvolených šroubkách nebo utahovacího momentu ,může být ona M6 nebo jakýkoliv jiný šroub namáhaný na střih. Nic víc. Vzhledem k tomu že věnec kotouče se zahřívá a k unašeči deformuje - je dost bláznivý spolíhat na přenos výkonu třením ve spoji pouze svěrnou silou šroubků. Jen tvrdím že je lepší mít tvarový přenos síly a šroubkem to jen jistit - což už je velmi blízko plovoucímu uložení. (Průměr jádra závitu M6 je cca 4,6mm)

Pozn. Jen mě to napadá když vidím jak je to konstrukčně provedeno,zajímá mě to,protože se s tím často setkávám když věnce kotoučů měním a díly bývají od různých výrobců řešeny obdobně i když každá značka trošku jinak..
06:22:50
27.03.2017
Bery
-> Tuner#2: Výhoda je,že já nikoho nenahánim a nic,co dělám se Sakym - včetně takových brzd,které má Eidy a já v Renovaku nemají. Šetření peněženky ve spojení s tím co děláme je asi mimo mísu...a je to poslední co řešíme a navíc si jsem jistý,že Sakyho zakázková výroba je levnější, než překup z Améru.

-> MVM: kdo by se s tím počítal na nějakou škodovku ty puntičkáři:-)
20:09:34
26.03.2017
Eidy
-> T: Viď? :)

-> MVM: Tohle ale jsou přední ;) Ty 250 jsem jezdil asi 6 let a drželo i se šroubama 8,8 (ano, M6). Teď jsem raději přešel na 10,9. Plovoucí kotouče Saky nenabízí, tak proto. Důvodů proč tohle, je víc. Nový kotouče jsem beztak potřeboval, tyhle měl Saky udělaný v dílně a taky se připravuju na budoucnost, až tam přijde 5q. Pak by to mělo lítat teoreticky nějakých 230, tak abych to měl zase už vymyšlený. Vzadu teď zůstanou jednoduchý 258, ale s lepšíma deskama. Přes další zimu pořeším lepší kotouče i dozadu. Takže tak ;)
19:28:10
26.03.2017
MVM
-> Eidy: Hezký kotouče. Jen proč,když už je s tím zakázková práce,nešli jste do plovoucího uložení? Navíc přenášet to na unašeč prostřednictvím (předpokládám M6 imbus) -tak nejspíš někdo udělal kontrolní pevnostní výpočet. Jinak pěkná práce. Vepředu budeš mít to samý?
18:17:03
26.03.2017
-> Eidy: ty kotouče jsou moooc hezky 5
17:31:58
25.03.2017
ochoda
-> Tuner#2: Když tady takhle namlsáváš tak to sem musí dát nejdýl do pár dní, jinak na něj vběhne běsnící dav. 1
14:02:13
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 25.03.17 13:37:15: Tipnul jsem si pres SZ a uhodl. 4 On to sem Honza urcite brzo nasype a nebo az po Moste?
13:37:15
25.03.2017
Pavel P@nkáč
-> Tuner#2: ja tady žadný kola nevidím...8
13:00:36
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Super výběr kol 5
13:00:10
25.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 25.03.17 12:51:28: Tak čekat na díl 14 - 54 týdnů když sezóna klepe na dveře, to teda pěkně děkuju. Když to sečtu s ježděním na místo 200km+ abych ho co měsíc uháněl, tak raději zavolám do Renovaku a mám celý set s willwoodama co zapíšu i do TP a ve finále ušetřím jak peněženku, tak hlavně nervy. 4
12:51:28
25.03.2017
Bery
-> Tuner#2: to bys nepochopil. Jinej svět. Já počítám s dodací lhůtou 14-54 týdnů. A jsem tam vcelku často. Takže je to o dohodě. Což taky není s každým.
Extreme Tyres