Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:25:39
20.04.2017
ochoda
-> Eidy: ...ale jo, měnim názor. Ty kola tam fakt pásnou. 6 (Snad pokoukám na Pohofestě naživo.)
14:31:10
19.04.2017
Eidy
-> kpt.Budha: Ty jsi asi dost nemocný, když máš tolik času. 1

-> Fifa: Díky. Jinak máš pravdu. Jak jsem psal, samosvor zvýraznil chybu v naladění geometrie a pořád to ujíždí. Ale věřím, že nové nastavení pomůže a ještě si pohraju s tlaky v pneu a musí to fungovat. A zatáčka se v klidu projet dá, ale musíš pomalu. 1

-> všichni: Jsem rád, že se kola líbí. Naživo je to lepší než na foto a ani nijak neřvou novotou. Design není nijak vyloženě moderní a jako celek to vypadá dobře.
14:19:48
19.04.2017
Fifa
-> Eidy: Koukal jsem včera na videa z Mostu a jakou divočinu dokážeš uřídit teda všechna čest :-)

Napadlo mě u všeho toho driftování jestli se s Kóčou a novou špérou dá vůbec projet zatáčka se zadkem vklidu. Zdálo se mi to bez samosvoru o něco klidnější, souzeno tedy pouze podle videí. Jakej z toho máš pocit?
09:54:36
19.04.2017
kpt.Budha
-> Luky: Mám přebytek volného času 2
09:40:25
19.04.2017
Luky
-> kpt.Budha: všech těch 309 stran? 9 Ale co, u Tebe mě to zase tak nepřekvapuje, když jsi schopný jet seriovým erkem na otočku na druhou stranu Evropy 3
07:58:17
19.04.2017
kpt.Budha
Tak musím říct, tři roky tu sleduju jen záložku fórum, avšak teď, jsa tak trochu nemohoucí dělat něco o moc více než si číst, tak mě napadlo, že bych si mohl i něco o těch autech přečíst. Takže jsem za posledních pár dnů prosvištěl všechny komentáře u tohoto článku a je to teda neskutečná kronika změn za posledních kolik, deset let? Úplně skvěle se ten vývoj pročítal, moc se těším na dalších deset let 6 Máš to prostě parádní.
07:21:01
19.04.2017
Kocvin
Ty fotky v pohybu utvrdily můj názor, že ty kola jsou naprosto parádní 4
00:56:57
19.04.2017
Eidy
Takže po Mostění se špérou jsem shledal zásadní nedostatky v chování zadní nápravy a po konzultaci s místním ochotným a zkušeným členem MVM jsem přenastavil zadní odklony na minimum, což je 2,7°. Víc už nedovolí držáky v kastli. Tak uvidíme, co to udělá v praxi. Ještě zalepím šrouby a převážím kola a můžeme vyrazit znovu do boje. 5 A nahrál jsem pár fotek od xenon04.
15:07:09
17.04.2017
kraska98
Ty kola Koči moc sluší :)
22:06:34
15.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Kola nazivo pecka ;-)
16:31:18
14.04.2017
ZdrubT
Dle meho tam ty kola sedí. Jak se na ně nazuli gumy, tak se mi začli líbit. Nesmíte pořád porovnávat co tam bylo a co se tam momentálně dalo. 2
14:05:01
14.04.2017
Jindas
-> Eidy: OOO,koukám,pěkné,pěkné 2 2 4 Takže seděly všechny díly,co si po mě chtěl?
upraveno 1x, naposled 14.04.2017 14:10:52
12:55:39
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: To je jasné. U takovýhohle auta je technika základ.4



To já nemám za zimu hotovýho nic, stihnul jsem to pouze vykuchat 8
12:35:24
14.04.2017
Tomáššš
-> Eidy 14.04.17 00:34:42: kolesa vypadaju zaujimavo,je to zaujimava kombinacia a zmena . Ak mozem nieco napisat tak,pre mna su uz moc moderne :)



k tejto fotke este len jedna poznamocka, v predu sa mi viac paci koleso nez vzadu ,tam splyva s kotucom 6



-> Eidy 14.04.17 00:37:21: na tejto fotke skoro vypadaju ako kopretiny 1



Jasna vec ,ze kazdemu sa nieco ine paci,ja by som bol skor pre tie predosle zlate,tie sa mi skor hodili k tvojmu autu a stylu - zavody . Tieto co teraz mas su skor uz na paradu-zrazy 6



edit : gram.chyby :D
upraveno 3x, naposled 14.04.2017 12:43:45
12:12:16
14.04.2017
Eidy
-> M@rtin: 47

Je to o tom, že chci mít kvalitní věci a díly a Enkei je prostě lepší než JR. Stejně jako zadní náboje jsem mohl nechat převrtaný sériový. Ale jsou tak si říkám, že při tom zatížení a provozu by se třeba mohlo něco stát. Minimálně se můžou zkřivit a takový jsem už v ruce měl, kdy házely na tom malém průměru o víc jak 0,5mm. Tak proč si neudělat radost. 5
11:34:27
14.04.2017
Pavell
Mě se to líbí čím dál víc. Všichni jsou jen zvyklý na zlatou.4 Na živo je to určitě úplně jiný. Stejný pocity mám u svého a změně na Wolfrace. Na živo se mi to líbí a každému kdo to viděl taky. Na fotkách nic moc.

Navíc je to věc každého soudruha že? A u tebe je to věc spíše účelová.
11:16:45
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: Kola vypadají zajímavě, uvidíme na živo v neděli ....4



Edit: Přečtu si tady, že kola má každej tuzer a vedle na ksichtoknize tohle .... www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10211...
upraveno 1x, naposled 14.04.2017 11:20:36
10:41:57
14.04.2017
Eidy
-> Tuner#2: Já ty černý kola moc nemusím. Vypadá to dobře na sluníčku, ale v šeru se kolo úplně ztratí a můzou tam být plecháče. Enkei dělá i nějakou super černou, což je jako kouřový chrom, ale zase jenom na sluníčku. Pod mrakem je z toho obyč černá. Ne, nepřemýšlel jsem o tom. Jen o zlaté, ale tu na 15" nedávají, takže stříbrná.
10:05:50
14.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Když jsi vybíral, nepřemýšlel jsi na tímhle? To by vypadalo sakra dobře + červený nápis by ladil k autu: tyre-city.com.au/images/e nkeirpf1.jpg
10:05:13
14.04.2017
Eidy
-> Milan 136: Próblem nebyl technický, pevnostní nebo nic podobného. Jen mi trochu vadilo, že stejný kola potkávám na tunerských (tuzerských) autech a pak ten pocit, že to není originál kolo. Nemyslím samozřejmě škodovácký, ale designem a tak. Nevím, jak to vysvětlit v pár slovech. Enkei je prostě zaručená kvalita.

JR jsou schovaný na půdě do zálohy, ale střídat je nebudu.
Extreme Tyres