skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:35:02
20.06.2017
20.06.2017
Eidy
-> MVM: Pořád se něco děje. Jinak by nebyly dějiny :))
12:29:11
20.06.2017
20.06.2017
MVM
-> Eidy 19.06.17 23:15:02: Člověk tu pár dní není .. a takový věci se dějí
09:59:48
20.06.2017
20.06.2017
Pavell
-> Eidy: Tak to je super zjištění. Hlavně aby to byly posledni kousíčky. Držím palce ať už je od motoru klid.
09:34:23
20.06.2017
20.06.2017
minno
-> Eidy 19.06.17 23:15:02: Tak to je dobrá správa, mám radosť. Mechanici sa snažia :) Sila je, čo všetko sa dokáže poruchať a akým spôsobom, je to zaujímavé.
23:15:02
19.06.2017
19.06.2017
Eidy
-> Vrba: To jsem tehdy nezkoušel. Zkoušel jsem to protočit po každým utaženým lágru ať už hlavním nebo ojničním. Ale drželo to 4 roky a teď se to vysypalo s novým ložiskem po 80km. To nemůže být příčina. Nicméně si myslím, že jsem to vyřešil. Zkusil jsem dát nový ložiska a protočit s lehkým utažením. Na šálách jsem měl 2 lehký rýhy. Tak jsem to znova rozhodil a klikovku znova pořádně osahal. A našel. U hrany mazacího kanálu byly po směru otáčení vmáčknutý 2 prťavý kousíčky tvrdýho kovu. Normálně to člověk přisoudil sražení hrany kanálu, ale bylo to už na hraně kružnice. Tak jsem to opatrně očistil jehlovým pilníkem, protáhnul kanál hadrem a po složení a protočení už je to dobrý. Určitě to byly zbytky tý rozemletý segrovky z řetězu. Musely projít obtokem na filtru při studeným oleji. Zítra to složím a ve středu navrčím. Tak držte palce.
22:37:35
19.06.2017
19.06.2017
Vrba
-> Eidy: zkousel jsi ji nasadit na kliku navolno a zamomentovat? jak to chodilo? Myslim pred finalnim slozenim nanecisto?
22:07:20
19.06.2017
19.06.2017
vhml
-> Eidy 19.06.17 21:54:25: mě to udělalo to samý a byla natažená díra v ojnici. Nevím teda jestli to byla příčina nebo následek, ale díra byla třeba o půl milimetru oválná.
21:54:25
19.06.2017
19.06.2017
Eidy
-> MOLSO: To byla taková poslední možnost, ale kliku jsem profouknul vzduchem (kanály jsou do úhlu, tak nejdou prošťouchnout) a vzduch krásně proběhne. Tak já už nevím.
20:07:22
19.06.2017
19.06.2017
MOLSO
-> Eidy: ucpany kanalek v kluke ?
20:03:05
19.06.2017
19.06.2017
Eidy
Tak to mám otevřený a nerozumím tomu. Lágry na třetí ojnici opět špatný. Přitom je to mazaný společně s druhou ojnicí přes třetí hlavní ložisko a druhá ojnice je jak nová. Čep na klice rozměrově v pořádku v toleranci jako na dvojce. Ojnici měřím a vypadá taky dobře.
10:52:43
19.06.2017
19.06.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Eidy: taky drzim palce ohledne motoru, je to nemile jak dobre nebo spatne se na tyhle motory shani nove dily ? Kdyztak v Cernilove, kousek od HK jsou dva brachove Maleckovi, kteri se specializuji na italsky stroje... A pak snad i nekdo v Seci.
09:55:20
19.06.2017
19.06.2017
minno
-> Eidy: Tak to teda nič príjemné s tým motorom :/ Myslíš, že to môže mať nejaký súvis s tým, čo si robil?
20:17:13
18.06.2017
18.06.2017
T
-> Eidy: tak držim palce, at to neni nic hroznýho
16:07:14
18.06.2017
18.06.2017
Nwkt
-> Eidy: To je nemilé
15:38:44
18.06.2017
18.06.2017
Eidy
-> T: Zaklepal. Ještě jsem to neotevřel. Před chvílí jsem dojel z Běšin.
11:42:58
18.06.2017
18.06.2017
T
Copak se stalo s motorem ?
23:13:56
14.06.2017
14.06.2017
Eidy
-> Bery:
22:18:49
14.06.2017
14.06.2017
Bery
-> Eidy: jak rád říkám- není to horší, takže dobrý
13:27:26
14.06.2017
14.06.2017
Eidy
-> Bery: Kdybych řekl že jo, tak bych nejspíš kecal. Víš jak. Nejdřív to po složení nebrzdí vůbec a jak to zajedeš, začne to fungovat zase správně. Jako pocitově mi to přijde trochu lepší, ale to může být jen placebo ;)
13:14:32
14.06.2017
14.06.2017
Bery
-> Eidy: da se pozorovat nějaká vyšší účinnost brzd, nebo to teprve půjde do testu?