Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:35:02
20.06.2017
Eidy
-> MVM: Pořád se něco děje. Jinak by nebyly dějiny :))
12:29:11
20.06.2017
MVM
-> Eidy 19.06.17 23:15:02: Člověk tu pár dní není .. a takový věci se dějí 8 9
09:59:48
20.06.2017
Pavell
-> Eidy: Tak to je super zjištění. Hlavně aby to byly posledni kousíčky. Držím palce ať už je od motoru klid.4
09:34:23
20.06.2017
minno
-> Eidy 19.06.17 23:15:02: Tak to je dobrá správa, mám radosť. Mechanici sa snažia :) Sila je, čo všetko sa dokáže poruchať a akým spôsobom, je to zaujímavé.
23:15:02
19.06.2017
Eidy
-> Vrba: To jsem tehdy nezkoušel. Zkoušel jsem to protočit po každým utaženým lágru ať už hlavním nebo ojničním. Ale drželo to 4 roky a teď se to vysypalo s novým ložiskem po 80km. To nemůže být příčina. Nicméně si myslím, že jsem to vyřešil. Zkusil jsem dát nový ložiska a protočit s lehkým utažením. Na šálách jsem měl 2 lehký rýhy. Tak jsem to znova rozhodil a klikovku znova pořádně osahal. A našel. U hrany mazacího kanálu byly po směru otáčení vmáčknutý 2 prťavý kousíčky tvrdýho kovu. Normálně to člověk přisoudil sražení hrany kanálu, ale bylo to už na hraně kružnice. Tak jsem to opatrně očistil jehlovým pilníkem, protáhnul kanál hadrem a po složení a protočení už je to dobrý. Určitě to byly zbytky tý rozemletý segrovky z řetězu. Musely projít obtokem na filtru při studeným oleji. Zítra to složím a ve středu navrčím. Tak držte palce.
22:37:35
19.06.2017
Vrba
-> Eidy: zkousel jsi ji nasadit na kliku navolno a zamomentovat? jak to chodilo? Myslim pred finalnim slozenim nanecisto?
22:07:20
19.06.2017
vhml
-> Eidy 19.06.17 21:54:25: mě to udělalo to samý a byla natažená díra v ojnici. Nevím teda jestli to byla příčina nebo následek, ale díra byla třeba o půl milimetru oválná.
21:54:25
19.06.2017
Eidy
-> MOLSO: To byla taková poslední možnost, ale kliku jsem profouknul vzduchem (kanály jsou do úhlu, tak nejdou prošťouchnout) a vzduch krásně proběhne. Tak já už nevím.
20:07:22
19.06.2017
MOLSO
-> Eidy: ucpany kanalek v kluke ?
20:03:05
19.06.2017
Eidy
Tak to mám otevřený a nerozumím tomu. Lágry na třetí ojnici opět špatný. Přitom je to mazaný společně s druhou ojnicí přes třetí hlavní ložisko a druhá ojnice je jak nová. Čep na klice rozměrově v pořádku v toleranci jako na dvojce. Ojnici měřím a vypadá taky dobře.
10:52:43
19.06.2017
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Eidy: taky drzim palce ohledne motoru, je to nemile 8 jak dobre nebo spatne se na tyhle motory shani nove dily ? Kdyztak v Cernilove, kousek od HK jsou dva brachove Maleckovi, kteri se specializuji na italsky stroje... A pak snad i nekdo v Seci.
09:55:20
19.06.2017
minno
-> Eidy: Tak to teda nič príjemné s tým motorom :/ Myslíš, že to môže mať nejaký súvis s tým, čo si robil?
20:17:13
18.06.2017
-> Eidy: tak držim palce, at to neni nic hroznýho 8 4
16:07:14
18.06.2017
Nwkt
-> Eidy: To je nemilé 8
15:38:44
18.06.2017
Eidy
-> T: Zaklepal. Ještě jsem to neotevřel. Před chvílí jsem dojel z Běšin.
11:42:58
18.06.2017
Copak se stalo s motorem ? 8
23:13:56
14.06.2017
Eidy
-> Bery: 3
22:18:49
14.06.2017
Bery
-> Eidy: jak rád říkám- není to horší, takže dobrý
13:27:26
14.06.2017
Eidy
-> Bery: Kdybych řekl že jo, tak bych nejspíš kecal. Víš jak. Nejdřív to po složení nebrzdí vůbec a jak to zajedeš, začne to fungovat zase správně. Jako pocitově mi to přijde trochu lepší, ale to může být jen placebo ;)
13:14:32
14.06.2017
Bery
-> Eidy: da se pozorovat nějaká vyšší účinnost brzd, nebo to teprve půjde do testu?5
Extreme Tyres