Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:08:52
05.11.2014
Eidy
Tak, letošní sezonu považuji za zdárně ukončenou. Kóča i já jsme si užili srandy až až. Postupně vylepším pár drobností, ale jinak jsem spokojen. Dnes přibyla na zadní kapotu další trofej.5

Včera jsem objednal takovou skvěle zbytečnou věc, ale jestli to bude fungovat dle očekávání, tak se máte v Běšinech na co těšit. 47
upraveno 1x, naposled 05.11.2014 20:14:53
17:07:47
03.11.2014
vhml
-> Eidy 03.11.14 15:19:27: Jasný. Netuším kde máš posazenej maximální krouťák a výkon. Potom jedině sériovej pětikvalt. Mezitím nic moc jinýho položit nejde.
15:19:27
03.11.2014
Eidy
-> vhml: Woe 3 3

Ale tohle stupňování by mi nic neřešilo. Byly by to vyhozený peníze, rozdíly jsou celkem malý. Chápu, že na malej motor to znát bude, ale mě by to nepřineslo nic.
15:10:14
03.11.2014
vhml
Odstupňování skoda-virt.cz/cz/.../1026 0-vhml-skoda-110ls?gotopos t=3...



Tak jestli bude renovace v prosinci, tak chápu, že teď do toho řezat nechceš 3
upraveno 2x, naposled 03.11.2014 15:11:32
15:04:33
03.11.2014
Eidy
-> vhml: Jsem srab, budu řezat (možná) až při renovaci. Teď ne. Ještě tam chci trochu vyztužit úchyty náprav, navařit rám atd., takže pak to bude komplet vařba.

Mimochodem jaký odstupňování budeš mít? Já bych potřeboval delší jedničku, delší dvojku a pak to trochu víc nasekat k sobě. Maximálka 230 by mohla stačit. 1
upraveno 1x, naposled 03.11.2014 15:05:59
15:00:43
03.11.2014
vhml
-> Eidy 03.11.14 14:57:33: Pojď do toho se mnou a řízni taky :-) Mám k tomu vymyšlený i docela slušný odstupňování :-)
14:57:33
03.11.2014
Eidy
-> vhml: To nikdy nevíš. 1 Ale tak SP 3,9 budu jezdit asi pořád, takže mám v záloze 4Q 3,9 a pak 2x 5Q. Buď do toho jednou říznu a použiju 5Q jak jsou nebo se z nich zase postaví 4Q.4
14:43:37
03.11.2014
vhml
-> Eidy 03.11.14 14:17:53: a ty tam budeš dávat 5Q? Nebo co s tím zamejšlíš?
14:17:53
03.11.2014
Eidy
Včera jsem si přivezl další 5Q 40

A jeden 4Q se SP 3,9 už za chvíli budu skládat. Chybí jen to nacpat do obalu a seřídit vůli na diferáku. No a od převodovek budu mít na chvíli klid.



Po zkušenosti v Brně jsem se rozhodl hodit vpředu rozbíhavost. Dle poznatků by mělo být řízení citlivější.
22:28:38
13.10.2014
Eidy
-> Nwkt: Ty woe to je po mně. 3 3
22:19:21
13.10.2014
Nwkt
-> Eidy: Jop 3
22:17:39
13.10.2014
Eidy
-> Nwkt: Jeden z nich je Licka nebo Lička?
22:16:02
13.10.2014
Nwkt
-> Eidy: To by byla kurva náhoda kdyby existovali dva takový 3 takže Saskyn a ROMAN ne?
22:13:57
13.10.2014
Eidy
-> Nwkt: Vím jen, že Praha 9.

Jinak mám jednu speciální 4Q v Kóče, jednu 4Q v Zácloně, 2 4Q na ponku, 1 4Q na půdě, 1 4Q u kamaráda a 2 5Q venku. A další 5Q bude možná o víkendu. Jo a vlastně táta mi prej taky jednu nadělí. To bude 10. 47
22:05:59
13.10.2014
Nwkt
-> Eidy: Nebylo to v Počernicích?
22:02:59
13.10.2014
Eidy
Takže jednu špajzku posledního přežití mám složenou. Na další se chystám. 4Q tu mám rozhozený na ponku a chyběly mi střeva z 5Q. Dneska jsem jel do Prahy pro jednu suchou 5Q a světe div se, soused prodávajícího byl taky škodovkář. Byli jsme si navzájem nějak povědomí, ale každopádně jsem z Práglu přivezl špajzky rovnou 2. No a o víkendu bude možná třetí. Dílů není nikdy dost. 40
19:54:32
04.10.2014
Eidy
21:44:00
02.10.2014
Tomáššš
-> Tuner#2: vdaka 4
20:36:15
02.10.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Extreme Tyres