Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:06:44
08.03.2015
Eidy
Ještě poznatek z budíku bohatosti směsi. Kupodivu to vzhledem k úzkopásmový lambdě neukazuje hopsa hejsa, ale celkem rozumný pohyby. A směs mám stále bohatou. Až bych řekl moc. Pohybuje se to mezi cca 11 a 13. Při odložení to padne logicky do chudý.
21:48:22
08.03.2015
Eidy
-> T: JO. 167
21:39:01
08.03.2015
T
-> Eidy: takže vačková polívka 3 vždyť víš, já a motory 3 hlavně, že to jezdí :-) takže na Most připraveno ? 4
21:05:22
08.03.2015
Eidy
-> Tomáššš: Taky se svezeš. 4
-> MOLSO: Když může bejt sekyrková, proč ne vačková, že jo. 3
-> T: No jasně, navařil jsem palce a flexou to pak porovnal. Chtěl jsem jiný časování. A jede to jak z praku. 47
Variátor na sací vačce byl vyběhanej. Přestože trvale přestavenej, vnitřní drážky už byly vyšlehlý a při protáčení klikou to občas povolilo, když palec sjížděl z ventilu (řetěz v tu chvíli netáhne vačku, ale vačka řetěz), a malinko se to protočilo v ose. Odhadem o půl stupně. Málo. Ale samozřejmě to cuklo do řetězu. No a nechtěl jsem, aby tam vznikaly rázy, který se pak přenášejí do celých rozvodů. Tak jsem do vnějšího obalu nařezal drážky a provařil to s vnitřkem. 4
20:33:34
08.03.2015
MOLSO
-> T: vačková polievka 47
20:32:30
08.03.2015
T
-> Eidy: vařil vačku ? 131
20:12:57
08.03.2015
Tomáššš
-> Eidy: zavist 4
18:51:50
08.03.2015
Eidy
-> MOLSO: Na mechaniky musíš metodou cukru a biče v podobě permanentního biče. 1
-> Tuner#2: Rozebírání je ok. Hlavně to musíš složit.
-> EDoZoNe: Nedivím, já když potkám hezkou škodovku, tak se jdu taky podívat.
-> T: Já měl ještě ve středu rozebranej motor, šteloval jsem vůle, vařil jsem vačku a dneska jezdím. 5
-> Tommyk: Jo, dneska to bylo super. Ještě jsem nadráždil Babettu po zimě a dělal na zahradě kolečka. 3 Pak ještě káva a čtení na zahradě, prostě idylka.
18:25:18
08.03.2015
Tommyk
-> Eidy: Jo, dneska k tomu bylo ideální počasí, uplně tě to k tomu svádí. Tak jsem si taky trošku zablbnul. 1
18:24:13
08.03.2015
T
-> Eidy: těžká závist, taky jsem dneska slintal nad počasím a auto v garáži rozebraný 8
16:44:56
08.03.2015
EDoZoNe
-> Eidy: Se těm lidem nemůžeš divit. Já bych se tě snad snažil doběhnout, abych se mohl zase podívat 1 Ale jo, je to super pocit, když to někdo ocení. Taky mě to dost baví 1
16:36:27
08.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 08.03.15 15:45:15: Sakra, příští rok už to taky nerozebírám, teda pokud to vlastně letos vůbec složím :-D
16:23:40
08.03.2015
MOLSO
-> Eidy: ticho zavidim 8 ja si mozem tak maximalne gebrošiť pred garážou ...

už nech mi ot tí mechanici zložia ... 3
16:19:23
08.03.2015
Eidy
-> MOLSO: Tohle mě fakt neomrzí. Pokaždý se směju jako blázen, lidi se otáčí, občas někdo mávne, občas nějakej bůček. Hotová nirvána. 2
16:04:11
08.03.2015
MOLSO
-> Eidy: 3 3
15:45:15
08.03.2015
Eidy
Dnes odpoledne řádil nějakej šílenec v červeným eRku v okolí Kladna. Jezdil jak šílenec a smál se přitom jako šílenec. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.03.2015 15:45:15
21:52:13
02.03.2015
Eidy
A pak proč člověk shání tolika dílů. Pak je z čeho vybírat. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2015 21:52:13
01:29:05
02.03.2015
Eidy
Sezona se blíží, začínáme rozebírat. 1 Kontrola vůlí. Zítra vačice ven, srovnat vůle a zase to složit zpátky. A motor krásně čistej. Snad čistší, než když jsem ho skládal. 2
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2015 01:29:05
22:32:16
28.02.2015
Eidy
-> haso: Bohužel jedna vlaječka z toho Koenigsegg neudělá 8.
Extreme Tyres