Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:09:26
15.02.2015
radekp
-> Eidy: Když balíme stánek v Koelnmesse, vyhazujou tam kilometry koberců - černých, ale i červených4
21:04:46
15.02.2015
MVM
-> Eidy: V částečným nebo při konstantím plynu bude kolísat (lambda 1) a při plným by se měla překlopit do bohaté a zůstat tam. Však mě (nám) pak napiš jak seš spokojenej. Karbec na širokopásmový se chová trochu jinak.. 4
20:53:21
15.02.2015
Eidy
-> m8rinek: Budík je dělanej na úzkopásmovou. Jako neslibuju si od toho bůhví co, ale bylo to rychlejší než osazovat tišťák od Nepéra. Minimálně by měla ukázat bohatá/chudá. A to mi stačí.4
20:42:49
15.02.2015
m8rinek
-> MVM: Já si právě moc neumim představit co taková lambda bude ukazovat, respektive by měla ukazovat nějakej extrém v chudym a bohatym poli, nikdy konkrétní hodnotu...



Co si tak pamatuju, tak pecen psal, že to má na lambdě z oktávky a ukazovalu mu to nějakej nesmysl...
20:36:26
15.02.2015
MVM
-> m8rinek: Když budeš mít úzkopásmovou na "vstřikovacím" motoru kde funguje lambda regulační obvod - tak samozřejmě funkční lambda "skáče".. S tou životností to není bůhvíjak strašný u širokopásmových.. bývají před katem a na závodních autech Boschky drží i ve žlutých svodech 4

PS: ovšem "on" to potřebuje pouze ke kontrole při plným plynu - tudíž v akceleraci by ten motor měl běžet v bohatým režimu (míň jak Lambda 1) - tudíž by hodnoty lítat nemusely ..
upraveno 1x, naposled 15.02.2015 20:43:36
20:29:52
15.02.2015
Eidy
-> Tabi: To se ti nezdálo. Mám koberec po celé garáži. Jen u ponku mám navrch ještě takovou pěnovou gumu, aby to šly zamést/vysát piliny atd. Je to nějakej zátěžovej koberec s filcem vespod. Vespod je dlažba, ale ta je studená. Na tomhle se dá ležet kdykoliv. 40

Koberec je fajn, jen je trochu háklivej třeba na svařování. 3 Ale když seženeš nějakej starej, tak je to spousta muziky zadarmo.4
20:27:52
15.02.2015
m8rinek
-> Eidy: Co ten budík při napojení na úzkopásmovou lambdu bude ukazovat? Mám za to, že ta se umí překlápět jen ze stavů chudá/bohatá? Jak moc ta širokopásmá odchází? Dnes ji minimálně motorky jezděj....
20:22:18
15.02.2015
Tabi
-> Eidy: Při prvním pohledu na tu fotku s tím přípravkem,se mi zdálo,že máš na podlaze koberec,nebo se pletu?6 Potřebuju do své garáže něco dát,je tam pouze beton.Na konec to bude stejně asi dlažba.Přemýšlel jsem třeba i nad nátěrem ale životnost se nikdy nevyrovná i průměrné dlažbě,uvidíme no.6
18:52:49
15.02.2015
Eidy
-> MVM: Díky. Je to přípravek jen a pouze na sbíhavost v rámci jedné nápravy. Souosost náprav neměřím. Vzhledem ke křivé karoserii to nemá ani cenu. To by šlo dohonit jedině kompletně štelovacíma všema ramenama ve všech směrech na obou nápravách. 1

A nebo to posadit na stolici, trochu pořezat, natáhnout a svařit. 40 Takže tohle nijak nehrotím. Jinak máš samozřejmě pravdu. 4
18:42:45
15.02.2015
MVM
-> Eidy: Hezká práce a máš i pěknou garáž/dílnu.. Jen jsem měl pocit že když máš "závodní auto" - že vyrábíš i závodní přípravky na geošku 4 Tohle Ti neproměří nápravy a souosost,potažmo díčí sbíhavost. (není to myšleno rýpavě 2 )
18:32:04
15.02.2015
Eidy
Dneska jsem si vyrobil novej přípravek na sbíhavost. Sice je těžší než předchozí (ocel proti hliníku), ale je s tím mnohem lepší práce a je přesnější.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.02.2015 18:32:04
11:57:04
15.02.2015
Eidy
-> MVM: Právě. Sice ta mapa by měla bejt ok, ale chci se ujistit. Tohle mi postačí.
10:38:26
15.02.2015
MVM
-> Eidy: Ahoj.. píšeš že máš "jinou mapu" v řj.. Tzn. pokud nemáš bližšší info čeho se změna týkala,není na škodu vědět jaký je průběh lambdy zejména při plným zatížení. U vstřikování takový průšvih není (pokud nezlobí tlak paliva)..
10:12:59
15.02.2015
Eidy
-> MOLSO: Asi jo. Ten budík je stavěnej na úzkopásmovou. Tak nebude to úplně přesný, ale spíš mi jde o to vidět právě bohatá/chudá.4

-> mirecek.666: Nevím, nějaká, co k tomu byla. Ale dá se to připojit na jakoukoliv. Lambdy jsou všechny stejný. Kupoval jsem to od zdejšího člena pecen.

-> MVM: To znám. Jsou to krásný hračky, ale ty peníze nejsou malý. A navíc s tím nejde jezdit dlouhodobě. Širokopásmová sonda postupně odchází. Na to Tvoje ladění to naprosto chápu. Kdybych se vrtal v karburátorech, taky bych si to asi pořídil. Já to mám fakt spíš kvůli tomu, abych si zkontroloval, že to není nikde chudý. Nic víc. Nepotřebuju to ladit na spotřebu. 1
09:29:14
15.02.2015
MVM
-> Eidy: Já mám tuhle hračku www.jdm-shop.cz/digitalni -budik-aem-af-ratio-s-wide band-lambdou.6044 - ale zase za jiný peníze. Je to s Bosch vyhřívanou širokorozsahovou - ale mám to kvůli karburátorům.
09:19:41
15.02.2015
mirecek.666
-> T: tak tak

-> Eidy: co přesně máš za lambdu? Já mám doma ještě jednodušší vehement taky, jen lambdu ještě nemám
upraveno 1x, naposled 15.02.2015 09:20:16
09:14:08
15.02.2015
-> Eidy: tak strašný to neni, ale hlavně jsi připraven na sezónu 4
08:01:26
15.02.2015
MOLSO
-> Eidy: úzkopásmová sonda dokáže pracovat s takým budikom ? ja som bol v tom že dokáže len ukázať bohatá - chudobná
Extreme Tyres