Díky všem.
-> Mates, Deacon: Díky. Vám patří taktéž gratulace za ocenění.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:39:09
22.06.2014
22.06.2014
Eidy
17:14:03
22.06.2014
22.06.2014
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: taktéž gratulace
17:11:01
22.06.2014
22.06.2014
Deacon
-> Eidy: Gratuluji Kdyby byl slalom na rovnější ploše, určitě by to bylo ještě lepší
17:06:39
22.06.2014
22.06.2014
oppik
-> Eidy: gratuluju k pohárům.máš pěkný videa z okruhů
16:39:27
22.06.2014
22.06.2014
Mates
-> Eidy: No vidíš a to jsi nechtěl jet, gratulace . Taky jsem si přivezl pohárek,ale z jiné kategorie. Na slalom a sprint nemohu pomýšlet, ikdyž slalom jsem čuměl, jak motor šlapal.
16:34:08
22.06.2014
22.06.2014
Eidy
V Běšinech se celkem zadařilo a nakonec jsem rád, že mě Tuner2 a spol. překecali a zkusil jsem si slalom. Nějak jsem ve skrytu duše doufal, že to úplně nezmrvím, bo jsem slalom nikdy nejel. Ale výsledek super. vysledky.skodateam.cz/zav
od
A sprinty zde vysledky.skodateam.cz/spr int
A sprinty zde vysledky.skodateam.cz/spr int
22:14:32
18.06.2014
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.06.14 21:55:48: Napřed je někdo musí zbavit pavučin a umejt, protože uvnitř jsou plný písku - poslední Most domů pršelo Nad přehozením čisté za čisté bych tady nebrečel
21:55:48
18.06.2014
18.06.2014
Eidy
-> Tuner#2: Ciwe, přivez kola s sebou a přehodíme to v kempu. Ti pomůžu a za 10 minut nemáme co dělat.
-> vhml: Naštěstí jedeme 4 auta, takže nepojedu žádnou střelbu. Jinak bych měl na předku taky haldu much.
-> vhml: Naštěstí jedeme 4 auta, takže nepojedu žádnou střelbu. Jinak bych měl na předku taky haldu much.
21:54:51
18.06.2014
18.06.2014
Nwkt
Já mám na seatu sbírku much z celý republiky a ještě jižního Polska, měním za cokoliv dobrýho nebo dobře pitnýho
21:52:59
18.06.2014
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.06.14 21:51:53: Do toho jdu taky, po žluté jdou nejvíc, takže pokud to bude na kila, tak to vypadá na dobrý obchod
21:51:53
18.06.2014
18.06.2014
vhml
-> Čokin 18.06.14 21:50:01: měním jen české mouchy za moravské uzené
21:50:01
18.06.2014
18.06.2014
Čokin
-> vhml: Tak v Běšinách můžeme směnit české mouchy za moravské
21:43:53
18.06.2014
18.06.2014
vhml
-> Eidy 18.06.14 21:38:51: já to taky chtěl spláchnout dneska, ale nechám to až na zejtřek před odjezdem. Na tý zelený stejně bude tolik much, že je budu moct rozdávat
21:40:48
18.06.2014
18.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.06.14 21:38:51: Já to dneska jen umyl, vyměnil nefunkční elektromagnetický ventil a stále váhám zda má cenu obětovat čas na přehození kol. Zítra mám v práci 12tku, tak uvidím jak moc budu KO.
21:38:51
18.06.2014
18.06.2014
Eidy
Máme navoskováno a naleštěno, abychom to v pátek cestou zasvinili.
21:58:50
17.06.2014
17.06.2014
Eidy
-> Luky: A asi 4x, že jo.
-> Tuner#2: No jasně, že v pátek. Beztak ji budu v sobotu ráno znova koupat. Nebo aspoň trochu pucovat. Do Běšin se podívám jen teď na jaře, takže jedu Kóčou. Do záclony beztak teče.
-> Tuner#2: No jasně, že v pátek. Beztak ji budu v sobotu ráno znova koupat. Nebo aspoň trochu pucovat. Do Běšin se podívám jen teď na jaře, takže jedu Kóčou. Do záclony beztak teče.
21:29:12
17.06.2014
17.06.2014
Luky
-> Tuner#2: ona už mu stejně zmokla cestou na Nordschleife, tak teď už je to fuk
21:26:08
17.06.2014
17.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsou záhady. BTW jedeš do Běšin s Kóčou už v pátek i přes předpověď počasí?
21:12:08
17.06.2014
17.06.2014
Eidy
Ciwe, to jsem z toho jetel. Byl jsem se projet a budík tlaku paliva ukazuje kolem 3 atm. To je správně. Kolem 5000 ot./min. to najednou vyskočí na 10 atm., což je blbost, a pak někde kolem 6000 zase spadne na ty svoje 3 a i když motor vysadí, ukazuje to pořád. Není tam žádný propad, žádný pokles. Zkusil jsem i odpojit regl paliva od sání a úplně stejný. Ještě jsem teda přehodil čip v ECU na ozkoušený do 7200, bo když jsem to zkoušel na dvojku dál, už to bylo zbytečný. Do Běšin ještě zkusím dát jiný regl paliva a nebudu ho dávat na rám motoru, ale jen do luftu. Pak už teda nevím. No co už. Kdyby bylo všechno perfektní, byl by to stroj. Takhle to má lidskou duši.
Tak jsem jí za odměnu vykoupal.
Tak jsem jí za odměnu vykoupal.