Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:13:40
09.08.2014
EDoZoNe
-> Eidy: Gratulace, mechanici se asi činili 1 Jediné, co zbývá, je jako vždy obdivovat tu pečlivost, se kterou je to auto udělaný a závidět ty výsledky, který to přináší 5 1
21:07:11
09.08.2014
Eidy
-> Tuner#2: Díky.
-> T: Že jo, viď? 1 Čekal jsem s napětím co to udělá a ono to funguje.
20:16:53
09.08.2014
T
-> Eidy: : hezký informace, hlavně číslo 3, gratulace konečně 4
17:53:57
09.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.14 17:49:42: Wau, tak to je dost slusny 4
17:49:42
09.08.2014
Eidy
Dneska další významný den v životě Kóči. Jednak jsme byli na Brňanském Sprintu v Panenčáku (taková komorní akce do 20 aut), kde měli kluci časomíru s přesností na tisíciny). Mám 3 dobré zprávy.
1) přivezl jsem si 3. místo, což bylo na povětšinou americkou konkurenci fajn. Vyhrál Sváťa se svým namotorovaným kladivem Chevrolet Caprice s časem 13,3s, druhá byla předposlední generace BMW M3 a pak já s časem 14,456s.
2) Mám dost přesně změřený čas na dost přesně změřené trati s lehkým protivánkem.
3) A to hlavně, už mi funguje ECU na 100%. Tenhle týden jsem se ještě a zase zkoušel vrtat v mapě a změnil jsem hodnotu soft limiteru na 7320. Teď můžu pálit 4ku na plný pecky! 40. To zase hodí nějaký desetinky v Mostě a na Ringu.36

Byl se mnou i Ondry s Rosničkou a ten náš škodovácký gang jsme reprezentovali slušně. Byly to nejprohlíženější auta. 49
15:41:04
03.08.2014
Eidy
-> T: Ten origo plakát je A2. Ty moje fotky jsou A1, čili dvojnásob. Nálepku Mostu jsem vzal v reklamce, kde jsem si ji nechal udělat.5
14:21:37
03.08.2014
T
-> Eidy: : parádní to máš, koukám, že ten plakát vypadá oproti fotkám jako pohlednice, jak jsou ty fotky velké ? a kde jsi vzal nálepku Mostu ? 4
19:36:02
02.08.2014
Eidy
-> CpEaRjHaY-průserář: Taky na něj dojde.4
19:35:35
02.08.2014
Eidy
Tak a 5 litrů Millers Oil je tam. 5
11:50:32
02.08.2014
CpEaRjHaY-průserář
Tak ještě by to chtělo Brno...1
11:48:10
02.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.08.14 11:18:04: Koukam realizace toho o cem jsme se bavili takrka na pockani 1
11:18:04
02.08.2014
Eidy
-> Tuner#2: Jen trochu. 1 Bohužel tam nemám tolik místa co Ty. Ale trochu jsi mě namotivoval.4
-> Tomáššš: To bych klidně bral, ale musela by bejt dvakrát tak velká.8 Ale lepší než nic.
-> Jozka, Vojťas: 3
-> MOLSO: Dík.

No a přidal jsem na zadní kapotu asi 0,5 gramu, ale asi to přežiju.1
07:57:27
02.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
00:39:16
02.08.2014
MOLSO
-> Eidy: krásna garáž 4
00:15:02
02.08.2014
Jozka
-> Tuner#2: Takže depozitář... 5
22:57:53
01.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 01.08.14 19:06:13: Ale prd expozice, sem tam pozvem mechaniky aby nám na tom něco udělali 4 1

-> Vojťas 01.08.14 22:53:40: Taky je tam vždy nejtepleji z celého baráku + pořád hlídá optimální vlhkost vzduchu. 1
upraveno 2x, naposled 01.08.2014 22:58:22
22:53:40
01.08.2014
Vojťas
-> Eidy: víc radiatoru než ve většíně obýváků 3
19:06:13
01.08.2014
Jozka
-> Tuner#2: Pole neorané pro nezdravou soutěživost.. akorát že to nejsou garáže, ale expozice.. 3 3 4
18:43:15
01.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.08.14 13:39:59: Super, koukam tady chce nekdo zavodit nejenom na trati, ale i v nejlpsi garazi virtu 1
17:11:13
01.08.2014
Mates
-> Mates: V mé garáži se moc nedá dělat max. drobnosti , spíš v tátovo dílně na jámě.
Extreme Tyres