Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:47:36
29.09.2014
T
-> Eidy: těžká závist :-( vzhledem k počasí doufám, že se k tomu taky dostanu tento týden 5
dneska mi to překazilo lítání kolem kuchyně 8
19:19:05
29.09.2014
Eidy
Dneska jsem se hezky projel. Jen asi 50km, ale našel jsem kousek odsud moc hezkou silnici. Trochu užší ale samá zatáčka, nahoru a dolů, krásnej asfalt prostě paráda. Lidi ve vesnicích koukali. 5
Potřeboval jsem to ohřát bo jsem do chladící soustavy nalil nějakej sajrajt na vyčištění a pro jistotu čtvrt kila kyseliny citronový. Propláchnu to tlakem vody a naleju novou vodu s aditivem a trochou nemrzky.
21:09:24
14.09.2014
Eidy
Natloukl jsem náhradu za v Mostě ztracený víčko LP náboje a jsem připraven do Brna. 5
07:31:20
12.08.2014
Eidy
-> T: Vypadala trošku menší. Ale zase byla veliká proti Miníkovi. To bylo jak auto na klíček. 1
22:20:49
11.08.2014
Tomáššš
15:21:36
11.08.2014
T
-> Eidy: : když tam vidim ty ameriky, tak Kóča musela vypadat jako dětská hračka vedle nich 40
01:22:21
11.08.2014
Eidy
Kluci už hodili na web výsledky a taky odkazy na 2 galerky. Jinak vítězem je ta černá nestvůra s násosem krz haubnu.
streetrodders.cz/den-pote
00:49:30
11.08.2014
Eidy
No vidíte, jak jste si to hezky spočítali. Kdybych měl Alfu 1,4, mohl jezdit paradoxně rychleji (ne svižněji). Kamarád ladí a kombinuje sériový střeva z šestnáctiventilový 1,4 a 2,0 a ladí si jednotku a už mu nestačí budíky na palubce. Točí mu to 9000 40 jenže je to hodně podčtverec a tak má menší pístovou rychlost než já při 6000. Ale zas to nemá tolik koní. To jen kdyby někdo uvažoval o slušný pile.5
20:43:20
10.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.08.14 20:39:33: Musíš počítat 5q 3,9 se zařazenou čtyřkou 4
20:43:02
10.08.2014
T
-> vhml: : pravda, to jsem nějak vynechal 4
20:41:59
10.08.2014
vhml
-> T 10.08.14 20:39:33: krátká čtyřka
20:39:33
10.08.2014
T
-> Tuner#2: : tak to asi opravdu špatně počítám :-/ 4q 3,9, 185/55 r14 a 7320 ot. ?
20:32:16
10.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.08.14 20:23:00: Asi jo, mě vychází při 7320rpm necelých 185km/h 4
20:23:00
10.08.2014
T
-> Eidy: : takže špatně počítám ? 8 4
09:28:46
10.08.2014
Eidy
-> Bery: No jo, neměl sis to zkazit přestavbou na závoďáka. 3
09:05:02
10.08.2014
Bery
-> Eidy: no slava a 3x hura.konecne to uslyšíme pekne zpívat.ja bych na 200 potreboval jeste 2kvalty minimalne;-) jo,kde jsou ty casy, kdy jsme se v tunacich prohaneli dve kila...
22:40:57
09.08.2014
Eidy
-> T: Tak to jedině až s dalším kvaltem navrch. 5
22:18:53
09.08.2014
T
-> Eidy: : takže pokořit 200km/h ? 40 4
21:39:52
09.08.2014
EDoZoNe
-> Eidy: Rok je ještě dobrej čas, hlavně, že to funguje 1
21:30:58
09.08.2014
Eidy
-> EDoZoNe: Mechanici jsou hrozný netáhla. Trvalo jim rok, než to opravili. Kurvy líný. 1
Díky za pochvalu, jen to nepřeháněj.4
Extreme Tyres