skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:03:17
01.10.2013
01.10.2013
wlad
Máš to prostě krásný...:-)
11:51:37
01.10.2013
01.10.2013
MATTESS
-> vhml 01.10.13 07:22:43: tak jsem jel na Rudu na dovču (přes Běšiny) a zpět na Nýrsko. Z Běšin je to pěkná "kroucenina", jen to na vodě dost klouzalo
10:31:51
01.10.2013
01.10.2013
Mates
-> Tuner#2: My jsme jeli jen po nádherné cestě, v Běšinech kde byla špatná cesta Eidy jel pomalu, ale v zatáčkách je to motokára ani se nehne. Myslím, že to bude pružit i na tom malém rozbitém kousku to nebylo znát.
10:26:31
01.10.2013
01.10.2013
Eidy
-> vhml: Jooo? Tak na jaře uděláme výlet do Dojčlandu? Ale ani ty český silnice nebyly vůbec špatný. To víš, nám ze středu Čech to přijde jako ráj. Tady to stojí za starou bačkoru.
10:22:46
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Myslel jsem spíš co jsi říkal na Eidyho podvozek. Každý když slyší +200% si myslí, že to nebude pružit/fungovat
10:22:40
01.10.2013
01.10.2013
Luky
-> Danster: do kopce bída, ale dolů to upalovalo ukrutně
10:20:27
01.10.2013
01.10.2013
vhml
-> Eidy 01.10.13 07:57:38: na čechy se vymrdat, ale z druhý strany kopce, v Německu, tam jsou panečku cestičky :-)
10:15:56
01.10.2013
01.10.2013
Danster
-> Eidy: Taky gratulace k pohárům a diplomům, které jsou každopádně zasloužené
-> Luky: No když jsem tě míjel tak jsem si zrovna říkal jak ten stejšn asi jede v takovym obsazení
-> Luky: No když jsem tě míjel tak jsem si zrovna říkal jak ten stejšn asi jede v takovym obsazení
10:04:27
01.10.2013
01.10.2013
Mates
-> Tuner#2: Chce to pružiny od tebe, občas to šlo na doraz.Doufám jen, že to vydrží lak. Jinak svezení to bylo nádherné až na některé díry, kde jsem myslel, že je po kole.
08:31:35
01.10.2013
01.10.2013
Luky
-> vhml: na motorce super, ale stejšnem ve 4 lidech to zas taková hitparáda nebyla Jeli jsme na Pancíř směrem od Nýrska, a od přehrady do Hojskovky se tomu teda moc nechtělo... No, a taky jsme tam přijeli pozdě a nikoho už tam nenatočili, což byl náš hlavní úkol od Romana
08:15:36
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: díky
-> Eidy: To zní jako plán na jaro
-> Eidy: To zní jako plán na jaro
07:57:38
01.10.2013
01.10.2013
Eidy
-> vhml: Přesně tudy jsme jeli. To je tak pěkná cesta, že bych se příští rok sebral a šel si to projet jen tak.
07:22:43
01.10.2013
01.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.10.13 00:51:40: nevím kudy se jelo, ale na motorkách jezdíme od Běšin po hlavní na Rudu a přes Špičák dolů do Nýrska ( nebo naopak ). je z toho 50km slušný kličkovaný mapy.cz/
00:51:40
01.10.2013
01.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Kam se hrabou moje fotky na fotku Kóči pod plachtou My jsme schválně ráno s MATTESSem vyrazili na obchůzku chatek, ale bylo už pozdě
-> vhml: To píská i Lubošovi na Zelence když je to studený
-> Mates: Co jsi říkal na podvozek na Šumavský cestičkách?
BTW kudy přesně se jelo? Tak jste mě vyprávěním zlákali, že se tam příští rok snad pojedu povozit
-> vhml: To píská i Lubošovi na Zelence když je to studený
-> Mates: Co jsi říkal na podvozek na Šumavský cestičkách?
BTW kudy přesně se jelo? Tak jste mě vyprávěním zlákali, že se tam příští rok snad pojedu povozit
22:47:26
30.09.2013
30.09.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Jasně, oba štítky jsem kdysi dělal. Dneska bych je udělal líp. Nebo aspoň ten přední. Zadní jsem dělal později a je to vidět. Ten jsem podlakoval a je to super. Přední je jen plexi s nálepkou zespod a samozřejmě se pod štítek dostal bordel a je to vidět. Ale aspoň to můžu přes zimu opravit.
22:42:59
30.09.2013
30.09.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy: a klidně do sz,oba ty štítky jsou samodomo komplet?
22:39:21
30.09.2013
30.09.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo, Mates: Díky .
22:37:40
30.09.2013
30.09.2013
Radek Retro eLeSo
Gratulace k pohárům a diplomům,kóča to má zaslouženě
jinak ty červený štítky sou hodně libový
jinak ty červený štítky sou hodně libový
19:56:38
30.09.2013
30.09.2013
Mates
-> Eidy: Gratulace k pohárům, jsou opravdu zasloužené.
GoPro na tyči měl Jan Tripes s číslem 271 130rs, chvilku jsem se s ním bavil před sprintem a zjistil jsem, že má úplně stejný motor a taky ho dělal Saky.
GoPro na tyči měl Jan Tripes s číslem 271 130rs, chvilku jsem se s ním bavil před sprintem a zjistil jsem, že má úplně stejný motor a taky ho dělal Saky.
08:23:39
30.09.2013
30.09.2013
Eidy
-> Vrba: Díky. Nevím, kolik jsem jel, oči jsem měl upřený na cestu, protože to není úplně rovná plocha a houpe to. Nechtěl jsem trefit blbej hup. Problémem je, že nikdo neví, jak přesně je ten sprint dlouhej. Říkají cca 400m.
-> vhml: Nee, když je to studený, píská mrkev v klice. Jak se to ohřeje, tak to neudělá.
-> radekp: Ona je ta trať malinko z kopce. Já si toho nějak nevšimnul, ale všichni to říkali Čili je těžký porovnávat časy se starou skříní. Tentokrát jsem měl zase jinej rozjezd než na Pohofestu. Spojku jsem pustil rychle až to zahrabalo a katapultovalo mě to dopředu.
-> vhml: Nee, když je to studený, píská mrkev v klice. Jak se to ohřeje, tak to neudělá.
-> radekp: Ona je ta trať malinko z kopce. Já si toho nějak nevšimnul, ale všichni to říkali Čili je těžký porovnávat časy se starou skříní. Tentokrát jsem měl zase jinej rozjezd než na Pohofestu. Spojku jsem pustil rychle až to zahrabalo a katapultovalo mě to dopředu.