Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:19:42
08.11.2013
VeTeV
-> Eidy: jen je otázka nakolik je to snaha nadšenců a nakolik je to snaha fabriky... jsem rád i třeba za to málo kolem Rapida, ale už jsme ot psal jinde, je to pro mě divně okatá snaha
23:26:54
07.11.2013
Eidy
-> vhml: Weber bryndá benzín, tak hrnek musí taky, ne?1
-> Fifa: Nevím, jestli je to až takhle, ale snad jsou přednášky v muzeu náznaky lepších zítřků.
22:57:02
07.11.2013
Fifa
Víte proč to tak je? Protože o všech podstatnějších věcech rozhodujou němci. A ty to prostě nějak moc nezajímá, nějaká Škoda. Možná i trochu záviděj naši bohatou historii. Dělá tu spousta nadšenců v různejch odvětvích. Spoustu z nich znám. Jenže mají svázané ruce. Jinak věřím tomu že by už dávno něco podobného vzniklo. Skoro jistě by vznikl další sportovně střižený model, moct si o tom rozhodovat sami. To by lidi hned jinak povzbudilo do práce4
upraveno 1x, naposled 07.11.2013 22:57:40
20:38:28
07.11.2013
vhml
-> Eidy 04.11.13 23:20:34: hrnek boží, ale vzhledem k tvaru bych byl brutálně pobryndanej :-D
23:21:42
04.11.2013
Nwkt
-> Eidy: Ty se starají jenom když z toho můžou něco vytřískat a ještě zadarmo
23:20:34
04.11.2013
Eidy
Nevím, kam jinam to dát. Jak tak koukám, tak spousta značek dbá na svojí historii daleko víc než ta naše. Dají se sehnat i krásný věci s odkazem na staré doby. Bohužel z Boleslavi lze sehnat jen moderní věci s moderním logem. Trochu mě to mrzí.
www.mopar.eu/publishingim ages/.../alfa-romeo_catalo go-vintage.pdf

E: Nejvíc je snad ten "Weber hrnek".
upraveno 1x, naposled 04.11.2013 23:23:07
10:19:17
03.11.2013
MOLSO
-> Tuner#2: ospravedlnujem sa 3 ma to nenapadlo
00:42:23
03.11.2013
Eidy
Volové, jestli je přetížíte, tak zůstane Kóča přes zimu beze změny.9
A já nebudu mít čím machrovat.
00:30:20
03.11.2013
Nwkt
-> Tuner#2: Nesysli pro sebe, pak musí ke mě. Tady mají celý auto na postavení 3
00:29:16
03.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 03.11.13 00:03:24: Odjeli přece ke mě na tu převodovku 4 vůbec nesleduješ dění 47
00:16:15
03.11.2013
Eidy
-> MOLSO: Jsem to zkusil. Řekli mi jak to mám udělat. 1
00:03:24
03.11.2013
MOLSO
-> Eidy: mechanici maju dovolenku ? 1
18:36:50
02.11.2013
Eidy
Vrátil jsem vyprané koberce, zkontroloval napnutí rozvodového řetězu, poladil vzdálenost snímače otáček a udělal výkres uložení pro další unibaly.
10:14:57
29.10.2013
Vrba
-> vhml: Přesně jak říká Eidy. Ve špičce je termistor a zbytek už je jen pružina s kontaktem. Takže na té špičce to je nejpřesnějsí,zbytek už je jen tepelná vodivost těla.
09:31:57
29.10.2013
Eidy
-> vhml: Snímá to víceméně všude, ale nejvíc koncem. Dole na dně je taková malá čočka odporovýho materiálu a pak už jen pružina přes celej snímač až nahoře ke konektoru.
09:25:46
29.10.2013
vhml
-> Vrba 29.10.13 09:09:54: hele a čidlo snímá jen čelem, nebo celým povrchem? Protože jak to mám já, tak do kontaktu s olejem přichází jen čelo, ta plocha válce vůbec. Ale měří to...
09:09:54
29.10.2013
Vrba
-> Antony: No právě,lepší je to umístit tak,aby v okolí toho čidla intenzivně proudil olej. Když je to za rohem,tak se teplo přenese pouze tepelnou vodivostí toho téčka.
08:56:10
29.10.2013
Antony - zrušená registrace
-> Vrba: to bude špatně umístěným čidlem. Mám tam "T" a čidlo vlastně "za rohem" takže tam olej neproudí . .
08:39:10
29.10.2013
vhml
-> T 28.10.13 17:18:11: měřím ve stejném místě na obou autech. Po jízdě cca 100 stupňů...
08:34:33
29.10.2013
Vrba
-> Antony: 70st značí spíše obrovskou chybu měření. Mám čidlo také v tom šroubu v prsách,ale s tím,že cca 3-4 mm čidla se koupe přímo v proudu oleje čelně a teplota běžně 90-100 st,na dálnici jde i na 120-125st při plném plynu.
Extreme Tyres