skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:19:45
01.08.2011
01.08.2011
Péďa17
-> Eidy: moc se na to těším v tvém podání.bude to masakr
14:38:43
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> Mirda: A kdy a kde?
13:56:51
01.08.2011
01.08.2011
Mirda
Slyšel jsem to vrčet.
13:42:16
01.08.2011
01.08.2011
T
-> Eidy: : moc se na to těšim ale trošku jsi zklamal...čekal jsem, že to udržíš v tajemství do konce
13:25:02
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> M@rtin: Kdepak, tady se nic nechystá Teda rozhodně ne do Mostu. Letos to ještě dojezdím se stávajícím. Hlavně ho nesmím zničit, už je zamluvenej.
Ale přes zimu se zavřu do garáže a na jaře vyjedu. Budu muset zvětšit pastviny pro tolik koní.
Dalo by se to napáchat za víkend, ale chci, aby to nějak vypadalo a vymyslet umístění periferií motoru atd.
Ale přes zimu se zavřu do garáže a na jaře vyjedu. Budu muset zvětšit pastviny pro tolik koní.
Dalo by se to napáchat za víkend, ale chci, aby to nějak vypadalo a vymyslet umístění periferií motoru atd.
13:16:59
01.08.2011
01.08.2011
havlik
-> M@rtin: spíš bude koukat na dveře.
13:16:16
01.08.2011
01.08.2011
M@rtin
-> Eidy: Tady se chystá něco velkýho, tak to jsem na výsledek zvědavej .... jen tak dál, na podzim v Mostě všem ukážeš zadní světla
13:14:40
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> Mirda: To říkáš jen proto, žes to nikdy neslyšel vrčet.
Seženu nějakej lehkej tlumiče a pak porovnám výkon s ním a s trubkou. A trubka bude jen na okruh.
Seženu nějakej lehkej tlumiče a pak porovnám výkon s ním a s trubkou. A trubka bude jen na okruh.
13:08:43
01.08.2011
01.08.2011
Mirda
Nech tam jen rouru, to moc hlučný nebude :-))
12:32:54
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> radekp: Poměr je perfektní.
Práce? Jak se to vezme. Největší úkol je svařit na to pomocný rám do auta. Příčku mezi tlumiče, příčku motoru upravit a mezi to šupnout nosníky.
Akorát mě trápí tlumič. Ten co mám k tomu je strašně těžkej. Pořád mě láká nechat tam jenom rouru
Práce? Jak se to vezme. Největší úkol je svařit na to pomocný rám do auta. Příčku mezi tlumiče, příčku motoru upravit a mezi to šupnout nosníky.
Akorát mě trápí tlumič. Ten co mám k tomu je strašně těžkej. Pořád mě láká nechat tam jenom rouru
12:27:28
01.08.2011
01.08.2011
radekp
-> Eidy: poměr výkon cena perfektní...je na tom moc práce?
12:04:22
01.08.2011
01.08.2011
m8rinek
-> Mirda: Myslim, že všichni vědí ;).
10:41:16
01.08.2011
01.08.2011
Mirda
Tak už by to mohl přiznat, když už to tady polovina lidí asi tuší. :-)
10:05:32
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> vhml: Hehe
-> havlik: Jsem se jí ještě neptal. Uvidíme příští sezónu, jak se budou kamarádit. Ale pistaa jezdí se stejným výkonem taky pořád tu samou.
-> All: Sháním Gardí převodovky do zásoby
-> havlik: Jsem se jí ještě neptal. Uvidíme příští sezónu, jak se budou kamarádit. Ale pistaa jezdí se stejným výkonem taky pořád tu samou.
-> All: Sháním Gardí převodovky do zásoby
09:56:06
01.08.2011
01.08.2011
vhml
-> Eidy: cítím se s mojí 1,4 OHV poněkud trapně
-> havlik: zůstane-li originál, tak se z toho posere :-D I když kroutak jako má Tuner tam nebude a na těch Eidyho pár kilometrů ročně...
-> havlik: zůstane-li originál, tak se z toho posere :-D I když kroutak jako má Tuner tam nebude a na těch Eidyho pár kilometrů ročně...
09:54:19
01.08.2011
01.08.2011
havlik
-> Eidy: a co na to poví převodovka?
09:50:30
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> vhml: intervento
09:47:14
01.08.2011
01.08.2011
vhml
2litrové Cuore Sportivo? :-)
09:44:21
01.08.2011
01.08.2011
m8rinek
-> Eidy: kouknu a vidim :D. Je teda pravda, že nad tou stavbou kolegy, jsem se něco naslintal...
09:42:48
01.08.2011
01.08.2011
Eidy
-> m8rinek: kurva, jsem vás chtěl napínat dýl.
-> Vojťas: těsně, ale vleze.
-> vhml: přijde na to, čemu říkáš velký.
-> Vojťas: těsně, ale vleze.
-> vhml: přijde na to, čemu říkáš velký.