Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:34:36
01.08.2011
Eidy
-> vhml: Nač stahovat gatě, když brod je ještě daleko.
16:32:11
01.08.2011
havlik
-> vhml: ten clovek co má tu kopii 130RS A5 má totálně předělaný obal z 4q vystužený a tak a vevnitř naskládaný vnitřnosti z převodovky porsche:) prej to dělal někdo v olomouci kdo staví(stavěl) buginy
16:30:25
01.08.2011
vhml
-> Eidy: myslím, že nedostatek výkonu budeto poslední co te bude trápit :-)



Brzdy už řešíš. Asi to bude chtít nějakou širší pryž dozadu a hrát si s geometrii protoze to bude gumy pekelne zrat.



A nejaky vyztuhy obalu prevodovky. Kazdej o tom mluvi,ale nikdo to nikdy nevidel :-( Me napada akorat takovej ten kluzak co se montoval zespoda, ten by mohl neco pomoct. Pripadne vyrobit bocni vika z oceli
16:26:34
01.08.2011
Eidy
-> M@rtin, vhml: Výkon nechám stávající. Už tak je to víc než série.

Jede to na vstřikách.
16:11:21
01.08.2011
vhml
-> M@rtin: to spíše 2x, ale i tak to bude peklíčko.



To je na karburátorech, nebo vstřikách? Aby to pak nebylo zabitý na špatně naladěných přechodech atd.
16:08:02
01.08.2011
M@rtin
-> Eidy: He jestli to bude ten výkon co píšou, tak to bude ale v tvém podání děsný peklo. Nebude to mít najednou skoro 3x více co nyní?
15:19:45
01.08.2011
Péďa17
-> Eidy: moc se na to těším v tvém podání.bude to masakr1
14:38:43
01.08.2011
Eidy
-> Mirda: A kdy a kde?
13:56:51
01.08.2011
Mirda
Slyšel jsem to vrčet.
13:42:16
01.08.2011
-> Eidy: : moc se na to těšim 4 ale trošku jsi zklamal...čekal jsem, že to udržíš v tajemství do konce 4 3
13:25:02
01.08.2011
Eidy
-> M@rtin: Kdepak, tady se nic nechystá 40 Teda rozhodně ne do Mostu. Letos to ještě dojezdím se stávajícím. Hlavně ho nesmím zničit, už je zamluvenej.

Ale přes zimu se zavřu do garáže a na jaře vyjedu. Budu muset zvětšit pastviny pro tolik koní.

Dalo by se to napáchat za víkend, ale chci, aby to nějak vypadalo a vymyslet umístění periferií motoru atd.
13:16:59
01.08.2011
havlik
-> M@rtin: spíš bude koukat na dveře.
13:16:16
01.08.2011
M@rtin
-> Eidy: Tady se chystá něco velkýho, tak to jsem na výsledek zvědavej .... jen tak dál, na podzim v Mostě všem ukážeš zadní světla4
13:14:40
01.08.2011
Eidy
-> Mirda: To říkáš jen proto, žes to nikdy neslyšel vrčet.

Seženu nějakej lehkej tlumiče a pak porovnám výkon s ním a s trubkou. A trubka bude jen na okruh.
13:08:43
01.08.2011
Mirda
Nech tam jen rouru, to moc hlučný nebude :-))
12:32:54
01.08.2011
Eidy
-> radekp: Poměr je perfektní.

Práce? Jak se to vezme. Největší úkol je svařit na to pomocný rám do auta. Příčku mezi tlumiče, příčku motoru upravit a mezi to šupnout nosníky.

Akorát mě trápí tlumič. Ten co mám k tomu je strašně těžkej. Pořád mě láká nechat tam jenom rouru 40
12:27:28
01.08.2011
radekp
-> Eidy: poměr výkon cena perfektní...je na tom moc práce?
12:04:22
01.08.2011
m8rinek
-> Mirda: Myslim, že všichni vědí ;).
10:41:16
01.08.2011
Mirda
Tak už by to mohl přiznat, když už to tady polovina lidí asi tuší. :-)
10:05:32
01.08.2011
Eidy
-> vhml: Hehe 3

-> havlik: Jsem se jí ještě neptal. Uvidíme příští sezónu, jak se budou kamarádit. Ale pistaa jezdí se stejným výkonem taky pořád tu samou.

-> All: Sháním Gardí převodovky do zásoby 1
Extreme Tyres