Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:14:59
23.08.2011
Montér
-> Eidy: Jo, tak to je čistá práce! Budeš na to dávat nějaký elox..?
00:14:10
23.08.2011
Eidy
-> Tichy Radek: Jj, ještě držáky brzdičů a můžeme skládat.
00:08:57
23.08.2011
Tichy Radek
-> Eidy: To je od Sakyho ? Taky čekám na něco podobného1
23:57:23
22.08.2011
Eidy
-> vhml: Musím říct, že o tomhle jsem dlouho přemýšlel. Je to dost lákavý. Získat Bremro výkon za pár stovek je super. Ale nakonec jsem se rozhodl špatně a koupil kvalitní brzdiče. 3



Jinak na nových fotkách přináším další díl automobilového porna. Aspoň pro mě 2
22:52:00
22.08.2011
U-Geen
-> Eidy: nechat cerny, cerveny uz je na aute az dost :)
21:59:02
22.08.2011
-> vhml: : 157 3
21:55:42
22.08.2011
castrol
-> vhml: a potom sa mu to roztece po kotuci 1
21:49:33
22.08.2011
vhml
-> Eidy: Eidy, tohle je to pravé pro tebe :-D auto.bazos.cz/inzerat/... /Brembo-Brzdice-imitace-sa da.php
21:38:52
22.08.2011
Péďa17
-> Eidy: Nechal bych je jak jsou
21:35:44
22.08.2011
-> m8rinek: : barvičky bez značky no 4 40
19:50:31
22.08.2011
m8rinek
-> Eidy: Nejsou eloxovaný? Nechal bych je jak jsou...
19:37:42
22.08.2011
Eidy
Rozjedeme malou anketu. Vím, je to moje auto a udělám si to jak chci, ale přesto. Nějak se mi pořád nezdají ty černý Wilwoody. Já bych raději červený, bohužel logo je na nich natisknutý a ve třmenech není logo odlitý, aby šlo obtáhnout. Takže i když je hezky nabarvičkuju, to logo nevím jak tam dám. Jedině samolepka.

Takže co vy na to?
19:14:47
22.08.2011
Eidy
-> Rapid05: Kdepak, na 15" přejít nechci. Pokud někdy jinam, tak na 13". Takže vyšší profil. Bohužel.
17:59:58
22.08.2011
Rapid05
-> Eidy: Větší průměr kvůli předpokládanýmu vyššímu profilovýmu číslu, nebo snad přecházíš na 15" kola?

Doufám, že jsem nezaspal a neptám se tu na už známá fakta 5
17:19:56
22.08.2011
vhml
-> Eidy: ve 14" slik neseženeš. Šel byhc cestou koupí nějakejch yokoham jako jsi měl na běžný ježdění v širším provedení a 13" širokýho plecháče na závodní svezení
16:10:47
22.08.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: Už nejezdím. Kóča je moc upravená a nehodí se tam.

-> vhml: Nějakej link? Ve 14" toho moc neexistuje a sliky už vůbec.

-> radekp: Jak říká T2, zadní budou po letošku na odpis, ale přední toho mají před sebou ještě relativně dost. Civilního ježdění tisíce kilometrů. Takže by sis koupil jen 2 třeba. Jak budeš chtít.

-> Rapid05: TeĎ tam není místa ani trochu. Budu muset udělat. Šířka mě tak netrápí jako větší průměr.
16:07:21
22.08.2011
Rapid05
-> Eidy 22.08.11 12:40:08: Budeš mít na ty širší gumy vůbec nějaký místo? Zdá se to bejt celkem natěsno...
15:44:40
22.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 22.08.11 15:42:17: Myslím že si jich, hlavně zední levé zbaví definitivně letos na podzim v Mostě 3
15:42:17
22.08.2011
radekp
-> Eidy: jasně. No a budeš se zbavovat Yokoham? 1 Né, jednou za život si chci koupit gumy nové3
15:33:02
22.08.2011
vhml
-> Eidy: sežeň si vrchařskej slik. Ideálně od michelinu s vejškou 540. Já mám 560 matador, sice je to balon, ale opru se do gumy a zvednu to přes předek na tři kola.
Extreme Tyres