skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:14:59
23.08.2011
23.08.2011
Montér
-> Eidy: Jo, tak to je čistá práce! Budeš na to dávat nějaký elox..?
00:14:10
23.08.2011
23.08.2011
Eidy
-> Tichy Radek: Jj, ještě držáky brzdičů a můžeme skládat.
00:08:57
23.08.2011
23.08.2011
Tichy Radek
-> Eidy: To je od Sakyho ? Taky čekám na něco podobného
23:57:23
22.08.2011
22.08.2011
Eidy
-> vhml: Musím říct, že o tomhle jsem dlouho přemýšlel. Je to dost lákavý. Získat Bremro výkon za pár stovek je super. Ale nakonec jsem se rozhodl špatně a koupil kvalitní brzdiče.
Jinak na nových fotkách přináším další díl automobilového porna. Aspoň pro mě
Jinak na nových fotkách přináším další díl automobilového porna. Aspoň pro mě
22:52:00
22.08.2011
22.08.2011
U-Geen
-> Eidy: nechat cerny, cerveny uz je na aute az dost :)
21:59:02
22.08.2011
22.08.2011
T
-> vhml: :
21:55:42
22.08.2011
22.08.2011
castrol
-> vhml: a potom sa mu to roztece po kotuci
21:49:33
22.08.2011
22.08.2011
vhml
-> Eidy: Eidy, tohle je to pravé pro tebe :-D auto.bazos.cz/inzerat/...
/Brembo-Brzdice-imitace-sa
da.php
21:38:52
22.08.2011
22.08.2011
Péďa17
-> Eidy: Nechal bych je jak jsou
21:35:44
22.08.2011
22.08.2011
T
-> m8rinek: : barvičky bez značky no
19:50:31
22.08.2011
22.08.2011
m8rinek
-> Eidy: Nejsou eloxovaný? Nechal bych je jak jsou...
19:37:42
22.08.2011
22.08.2011
Eidy
Rozjedeme malou anketu. Vím, je to moje auto a udělám si to jak chci, ale přesto. Nějak se mi pořád nezdají ty černý Wilwoody. Já bych raději červený, bohužel logo je na nich natisknutý a ve třmenech není logo odlitý, aby šlo obtáhnout. Takže i když je hezky nabarvičkuju, to logo nevím jak tam dám. Jedině samolepka.
Takže co vy na to?
Takže co vy na to?
19:14:47
22.08.2011
22.08.2011
Eidy
-> Rapid05: Kdepak, na 15" přejít nechci. Pokud někdy jinam, tak na 13". Takže vyšší profil. Bohužel.
17:59:58
22.08.2011
22.08.2011
Rapid05
-> Eidy: Větší průměr kvůli předpokládanýmu vyššímu profilovýmu číslu, nebo snad přecházíš na 15" kola?
Doufám, že jsem nezaspal a neptám se tu na už známá fakta
Doufám, že jsem nezaspal a neptám se tu na už známá fakta
17:19:56
22.08.2011
22.08.2011
vhml
-> Eidy: ve 14" slik neseženeš. Šel byhc cestou koupí nějakejch yokoham jako jsi měl na běžný ježdění v širším provedení a 13" širokýho plecháče na závodní svezení
16:10:47
22.08.2011
22.08.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: Už nejezdím. Kóča je moc upravená a nehodí se tam.
-> vhml: Nějakej link? Ve 14" toho moc neexistuje a sliky už vůbec.
-> radekp: Jak říká T2, zadní budou po letošku na odpis, ale přední toho mají před sebou ještě relativně dost. Civilního ježdění tisíce kilometrů. Takže by sis koupil jen 2 třeba. Jak budeš chtít.
-> Rapid05: TeĎ tam není místa ani trochu. Budu muset udělat. Šířka mě tak netrápí jako větší průměr.
-> vhml: Nějakej link? Ve 14" toho moc neexistuje a sliky už vůbec.
-> radekp: Jak říká T2, zadní budou po letošku na odpis, ale přední toho mají před sebou ještě relativně dost. Civilního ježdění tisíce kilometrů. Takže by sis koupil jen 2 třeba. Jak budeš chtít.
-> Rapid05: TeĎ tam není místa ani trochu. Budu muset udělat. Šířka mě tak netrápí jako větší průměr.
16:07:21
22.08.2011
22.08.2011
Rapid05
-> Eidy 22.08.11 12:40:08: Budeš mít na ty širší gumy vůbec nějaký místo? Zdá se to bejt celkem natěsno...
15:44:40
22.08.2011
22.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 22.08.11 15:42:17: Myslím že si jich, hlavně zední levé zbaví definitivně letos na podzim v Mostě
15:42:17
22.08.2011
22.08.2011
radekp
-> Eidy: jasně. No a budeš se zbavovat Yokoham? Né, jednou za život si chci koupit gumy nové
15:33:02
22.08.2011
22.08.2011
vhml
-> Eidy: sežeň si vrchařskej slik. Ideálně od michelinu s vejškou 540. Já mám 560 matador, sice je to balon, ale opru se do gumy a zvednu to přes předek na tři kola.