Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:22:10
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: počkej, víš co je bypass?



Přepážky mám stejně.
22:20:29
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Tak jasný, jen jsem naznačil případné možnosti 4.

A zkoušel jsi sundat karbec a podívat se do obou komor jak moc se svítí kolem klapek resp. jestli se svítí v obou stejně?

Půlotočka bypasu nic neudělá. Já je mám vytočený asi na 18 půlotoček, aby byl volnoběh tak akorát.

A máš ty plechy v sání uložený stejně? Pod stejným úhlem a stejně hluboko? Nejsem odborník na proudění kapalin a plynů, ale víš jak. Někdy se to sejde tak blbě a je z toho problém. Nicméně začal bych kontrolou klapek.
22:14:54
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: to, že mi jedna saje víc vim, bohužel se mi to nedaří doštelovat, zkusim vyšroubovat bypassy a profouknout je, protože jejich citlivost se mi nezdá (jak se projevují, hýbeš li s něma?)



Všechny ostatní důvody jsou irelevantní ;), ventily jsou nastavený stejně (kontroluju je 2x), vačka není žádnej doma brus a rozdělení je uděláno se vší pečlivostí, obě vložky jsou po přiložení stejné a navíc nasávám přece vždy stejný objem. Chyba bude v karbci to vím...
22:10:43
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Podle mě ti jedna větev saje na volnoběh víc než druhá. Mě se v chladnu rosí obě stejně. Buď máš jednu klapku (zadní) zavřenou víc a nebo máš rozdílně naštelovaný ventily (tolik asi ne) a nebo blbě nabroušená vačka (ale na to bych taky netipoval). A nebo to může být tím tvým "rozděleným" sáním. Prostě se ti to nepovedlo symetricky. To je podle mě reálná možnost.
09:26:01
22.03.2011
m8rinek
Jak jsi na tom se sáním? Já mám přední větev na volnoběh chladnější než zadní a nemůžu to nijak dohnat...
09:59:17
20.03.2011
MATTESS
-> Trax: viz. forum o Mostu v sekci srazy a akce
09:53:18
20.03.2011
jarda.u1
-> Trax: prý měl problém se zapalováním.
09:49:23
20.03.2011
Trax
-> Eidy: Ahoj, koukal jsem na tebe včera na mostě. Videl jsem, že si jel 2 jizdy a pak už ne. Byl nějaky problem nebo jste si to zabalil? Jinak tu jednu jizdu, co jsem koukal, tak ti to jede paradně :)
09:12:41
13.03.2011
Eidy
-> Fifa: Dík. Dělal jsem to do rozříznutýho míčku z polypropylenu. Pryskyřice se k tomu nechytá. 4
01:41:02
13.03.2011
Fifa
-> Eidy: Moc hezká koule. Pěkná vychytávka. Do čeho jsi ji zaformoval? Vypadá to že je to nějaký obal..
20:35:39
06.03.2011
havlik
-> m8rinek: kola meli spiralu vzdy. Ale od dob kdy sem se tim zabejval se technologie mohla zmenit cca 8let zpet
20:07:05
06.03.2011
m8rinek
-> ZdenoR: a bude opleten jako pancířka, nebo spirálou?
20:00:27
06.03.2011
ZdenoR
-> m8rinek: Bovden kup v cykloprodejně na metry a strunu nebo lanko ve feroně taky podle délky.
09:55:01
06.03.2011
-> Eidy: : no s tím mám právě špatný zkušenosti, uvidíme jak u Tebe, snad to vydrží dýl 4
09:30:47
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: já nechci používat strunu, ale kvuli ohybům lanko (strunu na sytič). Jinak přepákování budu mít uplně jednoduché - páčka ze sedru a držák přišroubovanej na sání podobnej jako na sedru. img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_1_71114__2011-02-2 6_18-05-38_23.jpg
01:43:56
06.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Čoveče vidíš. Z tý feldy by to mohlo fungovat skvěle. Pak dej vědět, protože ta moje struna je v bovdenu trošku volná a dělá to vůli v pedálu. Přemejšlel jsem jak to natáhnout co nejvíc rovně na spodek motoru a zbytek ke karbu přepákovat modelářskejma čepama, ale nic rozumnýho jsem nevymyslel.
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 01:44:18
01:20:13
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: jo jo to jsem okoukal, Já jsem omezen chladičem. Tohle jsem natáhl já www.autobyznys.cz/detail1 642/.../bowden-sytice-skod a-m-;-113972260 a stačilo by to, jen bych nesměl použít strunu, ale slabé lanko, dle mě by to vratná pružina na sytiči utáhla. Ještě by mohlo být řešením něco jako tohle www.autobyznys.cz/detail1 9105/.../bowden-patych-dve ri-fel-combi
01:08:08
06.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Musíš improvizovat 1 . Bovden mám nastavenej přes trubičku, aby se to samozřejmě nelámalo. Fotka 44 úplně u kraje, bovden sytiče.
01:05:41
06.03.2011
m8rinek
-> Eidy: Že budu nakupovat v hudebninách mě nenapadlo... Nastavovat se mi nechce, respektive šla by vyrobit přechodka, ale stejně nemám materiál na nastavování, tak zkusím sehnat nové.



Dík
01:01:33
06.03.2011
Eidy
-> pistaa: Tak to bohužel nee. V pondělí tam dorazím večer a rovnou na večeři, v úterý to máme od rána až do večera a šup domů. Bohužel.

-> m8rinek: nejsilnější jednoduchá struna do klavíru a bovden nastavit.4
Extreme Tyres