Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:07:16
10.02.2009
Eidy
-> Labros: Všechny koncernový auta to mají v sérii. Už i II Golf to měl.
11:06:21
10.02.2009
Labros
-> TUNER: Tam je to v sérii?
10:24:48
10.02.2009
Nwkt
-> Eidy:
10:22:09
10.02.2009
Eidy
-> TUNER: Nemáš to náhodou v zelenině? 4

-> Labros: Chladič mám připravený na poličce, ale nedám ho tam. S vysokou teplotou oleje jsem neměl nikdy problém. Naopak. V létě jsem jezdil tak do 70°C a na okruhu jsem v listopadu. Bylo asi 8 nad nulou a po 4 kolech kdy jsem jel plnej knedlík, se zvedla teplota oleje ze 40 na 55°C. Slabota.

Tohle funguje jako chladič i ohřívač, naprosto ideální.1
09:38:46
10.02.2009
Labros
-> Eidy: Fakt? To je docela tristní teplota. Takže klasický chladič oleje by tomu motoru mohl ještě uškodit. To jsi měřil v létě a aspoň po hodině jízdy?
09:31:58
10.02.2009
Eidy
-> Labros: U mě to bude spíš ohřívač. Jako chladič mi funguje olejová vana. Na okruhu jsem olej zahřál maximálně na 55°C což je dost málo.
09:25:56
10.02.2009
TUNER
Kde už jsem to jenom viděl....47
09:21:46
10.02.2009
Eidy
Tak takhle tam mám výměník.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.02.2009 09:21:46
09:16:52
10.02.2009
Labros
-> Eidy: husté hadičky. To je teda jako další chladič oleje?
09:00:57
10.02.2009
Eidy
22:27:18
09.02.2009
Eidy
Od pátka jezdím. Jen mi nejdou okýnka a centrál. Musím sehnat novej resp. jinej svazek.

Zlatý eRko.15
22:02:00
09.02.2009
pistaa
-> Labros: ale zasa to eni takze zle ked to ide.. a technika je vsade .. uz i v turbe.. ma seru.. :D
16:56:58
09.02.2009
Labros
05.02.09 08:20:06-> Eidy: Holt to je koncern VW. To aby měl člověk canalyzer i na výměnu žárovky. Zlatej Civic, 90.léta, žádný CAN, každý signál má svůj drát, kódy se dají z ŘJ vyblikat, nemá to zapalovací lištu, ABS ani EGR. Bojím se příštího auta...
14:37:28
09.02.2009
pistaa
-> Eidy: no, prijdi a zvezieme sa.. spat mas kde a pivo mas rad tiez.. bude to pekny veekend, pokecame, prevezies sa a tak..
23:34:30
08.02.2009
Eidy
-> pistaa: To byla jen řečnická otázka, na kterou jsem nečekal odpověď. Nechci, nechci a nechci řídit tu tvojí raketu! To by skončilo moc špatně. Buď bych to rozbil a nebo bych si šel okamžitě vyřídit 100tis. půjčku na motor. Kdepak, žádný takový. 1
23:03:46
08.02.2009
pistaa
-> Eidy: isto by si mal moznost sa povozit, ved preco nie i teraz so,m to nechal chalanom nech sa v tom prevetraju...
11:50:03
08.02.2009
Eidy
-> Bery: Vítej do klubu 1

-> pistaa: A jako řidič tvého auta? 40
22:39:42
07.02.2009
pistaa
-> Bery: hm, to sme 3ja uz.. vzdy je "vyhodna kupa" a prasiatko prazdne..

-> Eidy: mno porozmyslaj, ved to ej jasne ze sa pochvalim :D ale tak aspon ako divak / mechanik nie?
09:21:00
07.02.2009
Bery
-> Eidy: jsem rád,že to takhle nefunguje jen u mě...protože já jsem na tom úúúplně stejně))
16:25:56
06.02.2009
Eidy
-> pistaa: Jojo, aby ses pak všude chlubil, jak jsi mi naložil viď? Tůdle 4

Hele jako fakt nevím. Podvál už bude asi hotovej, ale pořád ty finance. Už rok šetřím na barák, jenže pak se vždycky naskytne nějaká výhodná koupě dílů a já neodolám. A tak je to pořád dokola. Takže po roce šetření mám v prasátku 0Kč.10
Extreme Tyres