Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:05:55
01.10.2008
Labros
-> Tuner#2: Já taky nemám rád auta, který řidiče izolujou od kontaktu s vozovkou, od charakteristiky a zvuku motoru, prostě od všech řidičských zážitků. Já mám Civica z roku 96, má to krásně citlivý nepřeposilovaný řízení, tvrdej podvozek, nezávislý zavěšení všech kol, lichoběžník vpředu, double wishbone vzadu, poměrně slabej a hlučnej motor, něco jako škodovka :) Mám to mnohem radši než ty auta dělaný pro maximální komfort řidiče.
08:52:44
01.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ ten výkon tam chybí, ale na druhou stranu, když se podíváš na časy co jezdí pravidelně Šimurda s L/A kde nějaký ten výkon kolem 130HP je, tak celkem pravidelně a bez problémů poráži 4x4 Subaru a Mišáky a to je tam klasická vlečka, takže ten podvozek, pokud je udělaný asi tak špatný nebude.4
08:42:22
01.10.2008
Eidy
-> radekp: třeba to někdy vyjde. Jestli máš rád drncavý auta, jsi vítán. S tímhle podvozkem už se občas stane, že nadskočím v sedačce tak, že se vznáším ve vzduchu.3

-> Tuner#2: Ariel a Caterham jsou úplně jinde. Ale co třeba právě srovnání časů v technických pasážích na okruhu se sportovními auty typu první Civicy, RX7 a i třeba ten Caterham atd. Vím, chci nemožné, ale zajímalo by mě to. Jaký je rozdíl v podvozcích. V motorech je to bohužel jasný.3

Tak já přestanu snít a budu jenom spokojenej 1
22:45:13
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak samozřejmě že když někoho svezeš, tak je to pro něj větší adrenalin, než když řídíš. Já mám teda na horkém sedadle vždycky strach, však jsem Tě tuším i říkal, brzdi, brzdi1 Ale myslím si, že fakt ten podvozek máš na úrovni a i se svým jsem spokojený. Věřím, že jsou lepší auta, ten Civic, Focus ST apod. můžou být dobrý auta a co teprve adrenalinový auta, typu Ariel Atom, Caterham apod. Tyhle auta beru, že jsou lepší, ale když to vezmu z normální produkce, tak mě to fakt nic neříká a to teď celkem pravidelně jezdím s novým C-maxem, jezdil jsem s normálním Focusem, Lagunou a všechno je to takový gumový, bez odezvy. Na cestování fajn, ale ject s tím v neděli někam jen tak za vesnici? Ani náhodou, mě by to nebavilo.
22:18:31
30.09.2008
radekp
-> Eidy: Napsal jsi to tak, že nemáš ke svému autu žádné výtky, tak to už jsou jízdní vlastnosti dokonalé! Já třeba pořád vidím, co zlepšovat, jednou bych se tady z virtu chtěl svézt právě v tvojem autě, ať vím, kam se můžu jednou přiblížit3
20:55:02
30.09.2008
Eidy
-> MATTESS: Tssss1 Tak nějak. Ani jsem netušil jak hezký fotky se podaří. Zastavil jsem z bezpečnostních důvodů. Zdálo se mi, že cítím nepřirozený vibrace a radši jsem sjel ze silnice. No a vice, takový príma místečko 5 Jinak díky.

-> Tuner#2: Ale ale, tolika chvály.1 Děkuji na stotisíckrát.

Víte, mrzí mě jen jedna věc na mém autě. A sice, že nikdy nepocítím ten rozdíl jako když někoho vezu. Já to auto znám jak svý boty, takže mi nepřijde, že by byl ten podvozek až tak boží, jako tvrdí třeba Tuner2. Přišlo ti, že je to až tak skvělý? Když řídím, tak mi to nepřijde. Kamarád má novej Civic type R. Víte co, 201 koní v 8000 je slušnej kotel. Když řídí on, je to mazec a říkám si, že jako chvílema moc nechybělo a ... Ale když jsem si to pučil, tak přiznal, že už měl bobany, že tak rychle by asi nejel. A to má s autem najeto 40000km a byl na Nyrburgringu.

Chtěl bych to někdy zažít, ten rozdíl. Abych mohl říct: Jo, udělal jsem dobrou práci.
17:37:49
30.09.2008
MATTESS
-> Eidy: krásný fotečky. A autí ještě hezčí. Šelma připravená ke skoku
17:15:39
30.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Novějším autům? Ty už měl Eidy dávno překonané dokonce s kyvkou... a já jsem taky zatím nejel v autě, které by mě dalo víc než Žlutka. Ano, soused má M5tku, ale v tom sedíš jak v letadle má to stejnej neunavující zátah, ale absolutně nemáš pojem o realitě a fyzikálních zákonech... Nehledě, že řízení dnešních aut je tak přeposilovaný, že nemáš kontakt s vozovkou a když brzdíš, tak to chce ženskou nohu jinak jsi na skle, ale pak je brzdný účinek pořád stejný8
17:12:45
30.09.2008
pistaa
-> Labros: ja som velmi spokojny s chovanim sa avat a tej napravy ale i auta ako celku :)
17:02:28
30.09.2008
Labros
-> Eidy: No musí to být bomba, konečně se to chová jako auto, co... (nikdy jsem s touhle nápravou nejel, ale tipuju, že se to bude přibližovat novějším autům)
16:48:17
30.09.2008
Eidy
-> Maxx: Předposlední dům až jako úplně na konci, kde ves přechází v louky a pastviny.

-> Labros: ad převodovka - Víš jak, když nejezdíš...

Měl jsem předtím kyvku a tahle náprava je tam 2 měsíce (stejně jako špajzka) a má najeto 140km. Dostane ještě čočku v Mostě, stejně jako celý auto a pak bude čekat zase do jara na hezké počasí a můj volný čas.
16:04:12
30.09.2008
Labros
-> Eidy: Jak dlouho tam máš tu nápravu od Molčána? Předtím jsi měl vlečku, nebo kyvku?
16:01:31
30.09.2008
Labros
Bože, ten Legáček 3 3
15:58:49
30.09.2008
Labros
-> Eidy: To máš převodovku pořád tak čistou, nebo ji pořád drhneš? 4
15:57:52
30.09.2008
Maxx
-> Eidy: no znam ja v leskovicich jsem skoro dene,myslis ten dum az dole pod návsí?
15:43:14
30.09.2008
Eidy
-> Maxx: Znáš ten předposlední dům na konci? Tak tam máme každoročne velké rodinné setkání. Letos nás tam bylo 50. ERkem jsem nebyl.
12:44:52
30.09.2008
Eidy
-> michal.tuareg: nestraš. Ale taky mě to napadlo, když jsem fotky prohlížel 1

Díky, snažil jsem se vyfotit něco zajímavýho.

Nejvíc mě ale pobavil ten ptáček. Nejdřív jsem myslel, že to udělal pták a pak jsem zjistil, že to BYL pták.3
11:47:59
30.09.2008
michal.tuareg
-> Eidy: jj , fotky jedna básen.
Extreme Tyres