Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:04:14
25.11.2008
havlik
-> U-Geen: origo
12:04:03
25.11.2008
U-Geen
-> Eidy: pekny... origo alcantra nebo nejaka napodobenina?
10:29:15
25.11.2008
Eidy
Moje nové dveře 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.11.2008 10:29:15
10:16:56
25.11.2008
Eidy
-> Tuner#2: Jo, ta je dobrá. Nejdřív jsem vůbec nechápal, kdes to vyfotil, až pak mi došlo, že při čekání na start. Jinde tribuny nejsou... Je v tom takovej klid před bouří, ticho před startem, hodně očekávání. Prostě povedená fotka. Připomíná mi to Top Gear, Speed a podobný časopisy.4
09:56:36
25.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdendis: Jsem si říkal, kde se fotil s Tunerem a pak kouknu a nové foto -> Eidy: ta s tribunou se povedla viď4
06:11:55
25.11.2008
Eidy
-> Zdendis: 1
19:37:04
24.11.2008
Zdendis
-> Eidy: Chlapáku stějně máš hezkou Koču,ta fotka na podválu vedle s Tunerem je pěkná...
18:56:26
23.11.2008
Eidy
-> tomo-nasiel kilo :): díky 4
18:38:11
23.11.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Eidy: ty vole :) dobra jazda :) a este ked si predbehol tu oktavku :)4 6
18:23:48
23.11.2008
Eidy
Tak jsem odvrtal a nalakoval pedály, Dveřní čalounění v alcantaře je taky hotový a teď mám vyndaný řazení a vymýšlím jak to i s ruční brzdou posunout dozadu, abych nemusel vstávat ze sedačky. V hlavě už se rýsují plány. 5
09:54:48
20.11.2008
havlik
-> pistaa: 3 3
09:51:52
20.11.2008
pistaa
-> U-Geen: kurenie do garage nepatri (pokial neni velka zima ... a to snad Eidy vie ;))
00:45:26
16.11.2008
Eidy
-> U-Geen: přítulkyni si do garáže neberu 3
19:10:50
14.11.2008
U-Geen
-> Eidy: tak bacha na koureni pri laminovani :-)
17:32:45
14.11.2008
Vitek
-> Eidy: moc diky
15:55:27
14.11.2008
Eidy
-> Vitek: tlumič je z www.demon-kolin.cz/ a svody od www.hr-svody.eu/
15:29:36
14.11.2008
Vitek
ahoj už jsi mi to jednou psal a já vul si to smazal,nemohl by jsi mi ještě jednou napsat ty odkazy na ty vyfukový svody a příčnák
10:00:31
14.11.2008
gim
-> Eidy: urcite neco vymyslis ;-)
07:32:47
14.11.2008
Eidy
-> gim: No jo, jenže origo lízátko je tak do půlky chladiče a to nechci, to vypadá blbě. Přes zimu se zavřu do garáže, zapálím si a třeba něco vymyslím.
23:52:37
13.11.2008
gim
-> Eidy: je to pekny takovy cisty. Na ty verzi s apolama se mi moc nezda predni spoiler kterej ma moc moderni tvary a todle soucasny mi prijde moc lopatoidni, ze je dost masivni. Osobne by se mi tam libilo obyc nizky lizatko k chladici a max nejakej otvor k brzdam jako ma stepan.
Extreme Tyres