skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:28:32
03.04.2008
03.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Sledujem, ale musíš taky něco dělat
08:05:24
03.04.2008
03.04.2008
havlik
-> T: sice nepíše ale sleduje
22:22:11
02.04.2008
02.04.2008
WMA - navigátor :)
-> T: urcite bude vysledek stat za to!!
22:21:36
02.04.2008
02.04.2008
WMA - navigátor :)
-> T: ano? tak co teda teď?
17:50:30
02.04.2008
02.04.2008
T
proc si se mnou nikdo nepise?
16:06:30
05.02.2008
05.02.2008
T
m8rinek : MTX jsou MTX ale vis ze ja to nemam uplne jako dobovku
22:12:56
03.02.2008
03.02.2008
m8rinek
-> T: pěkný sedačky, i když MTX jsou MTX
21:52:10
16.01.2008
16.01.2008
T
m8rinek : haha,nerejpej
TC : ted mam bordel v lidech ale bavime se o cedackach?
elen3 : rukama,smirklem a pak filcovej kotouc s brusnou pastou
TC : ted mam bordel v lidech ale bavime se o cedackach?
elen3 : rukama,smirklem a pak filcovej kotouc s brusnou pastou
11:54:02
15.01.2008
15.01.2008
elen3
servus to lestenie krasne cim to lestis alebo jako na to
diki
diki
20:27:22
14.01.2008
14.01.2008
TC
-> m8rinek: pak na závěr zjistí, že jsou obě nefunkční
-> T: no, koukám, že se ty moje dva komponenty budou aspoň vozit v pěkny autíčku
-> T: no, koukám, že se ty moje dva komponenty budou aspoň vozit v pěkny autíčku
19:11:59
14.01.2008
14.01.2008
m8rinek
dvě indučky? motor z Trabanta?
23:23:54
11.01.2008
11.01.2008
T
aceboss : tak drzim palce at to dobre dopadne at uz muzes zacit :-P
poldy : ruce clovece
poldy : ruce clovece
22:26:25
07.01.2008
07.01.2008
Fifa
-> poldy: Jasně, to není problém. Indučka jde leštit jěště snadno.
10:23:26
07.01.2008
07.01.2008
poldy
To si ako dokázal tak vylestit indučku ?
18:34:57
05.01.2008
05.01.2008
aceboss
-> T: No jo,ale ten motor je k té závodní karoserii a ještě s ním musím zajed na brzdu a rozhoudnou se jestli ho vemu nebo ne jinak bych už dělal na autěale tak nemůžu
12:36:05
05.01.2008
05.01.2008
T
aceboss : dik taky by ti sla odruky kdybys prestal resit pi....vy mtor bude az posledni,zacni makat radsi :-P
18:24:47
02.01.2008
02.01.2008
aceboss
-> T: No jak na tebe koukám tak aspon někam postupuješ zatím co já se pořád motám v bezedným kruhý který se jmenuje motor 130LA a nevím jak z něho ven jinak ti ta práce de pěkně od ruky a je pěkně provedená
21:50:41
13.12.2007
13.12.2007
T
Stepan ? nojo no ale kdy to bude az :-( ale dekuju
20:45:50
13.12.2007
13.12.2007
Stepan
Přední část s nápravou máš udělanou parádně, už se těším až přidáš fotky hotové zadní části. Jen tak dál!!!