-> Fifa: : www.skoda110r.cz/article.
php?id=10
toto? no ale zajimalo by me jak moc to ma nad zemi, ze ja kdyz mam priuziny 250mm a koukam ze pudjou jeste niz tak ajto bude nizko :-/ abych ho neprorazil pri prvni prilezitosti :-(
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:21:39
20.01.2009
20.01.2009
T
15:39:27
20.01.2009
20.01.2009
T
-> Tuner#2: : dekuju
jo a jinak,tobe lakoval kdo auto? shanim lakyru kdyztak :-)
jo a jinak,tobe lakoval kdo auto? shanim lakyru kdyztak :-)
18:06:08
19.01.2009
19.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Super, krásně pokračuješ
18:03:34
19.01.2009
19.01.2009
T
a jinak.......já to nadlábl
18:00:08
19.01.2009
19.01.2009
T
-> Eidy: : když bys našl, bylo by to super....ale pohledam zatim sam :-)
-> Fifa: : jdu hledat,ale kdybys našel, budu vdečnej....zni to dost dobre, jen nevim kam by se tam vesel :-O
-> Fifa: : jdu hledat,ale kdybys našel, budu vdečnej....zni to dost dobre, jen nevim kam by se tam vesel :-O
22:05:37
18.01.2009
18.01.2009
Fifa
-> T: U tebe bych to neřešil, máš tam spojler, tak dej za něj ten chladič dopředu. Stačí dát ze 120 a našikmit ho. Takhle to má jeden z vedoucích fanklubáků pan Hotmar.Má to tedy i s původním chladičem vzadu a el. větrákem.
18:03:25
18.01.2009
18.01.2009
Eidy
-> T: Taky jsem viděl ještě jedno řešení. Bylo to na eRku. Měl vpravo pod motorem těleso z eRkovýho topení a na origo chladiči měl el. ventilátor. A prej to stíhalo. Viděl jsem to snad na skoda110r ale teď to nemůžu najít.
16:19:06
18.01.2009
18.01.2009
T
-> David V6: : aha,no asi ho tam stejen necham zatim a kdyz to nepujde tak zkusim pokus tvojeho reseni a kdyz ani to neprojde tak bude teprve problem :-/
me jde o ot aby to proste chladilo v normalnim provozu no.....takze nejhorsi bude kolona v horku no....coz tobe se asi nestava ale....
me jde o ot aby to proste chladilo v normalnim provozu no.....takze nejhorsi bude kolona v horku no....coz tobe se asi nestava ale....
16:17:38
18.01.2009
18.01.2009
T
-> Eidy: : aha, no tak to je ranec no...ale jak tak koukam tak asi ho presunu jak rika David no nebo nevim :-/
21:07:35
16.01.2009
16.01.2009
Fifa
-> Eidy: Chci ho dát na MB tak nějak pod nárázník. Podobně jako to máš ty. Jen bych chtěl ještě zachovat funkci padačky.
19:27:41
16.01.2009
16.01.2009
David V6
-> T: na tomhle místě se ti určitě neuchladí,já ho takhle měl na původní motor a furt to bylo přes devadesát ale teď jsem čekal že taky budou problémy a nic ještě se mi nepovedlo překročit stovku a to celkem dost jezdím a i v těch největších vedrech bez problémů,a na mosteckým okruhu jsem jel kol v kuse a bez problémů asi tam nějak proudí vzduch sám.takže zatím jsem spokojen a mile překvapen
19:04:43
16.01.2009
16.01.2009
tomik977
takle sem taky ten chladic udelanej byl i oplechovanej a sel hodne richle ven po prvni jizde.uplne na nic furt sem varil
22:36:17
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> Fifa: A kam ho chceš namontovat?
22:35:26
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> Fifa: Tehdá chtěl 2 nebo 3 tisíce. Už si nepamatuju. Dělá to ze starých náklaďákových chladičů. Takže voštiny a lamely dostaneš starý, akorát vaničky sletuje nový z mosaznýho plechu.
22:31:33
15.01.2009
15.01.2009
Fifa
-> Eidy: Tos mě tedy nepotěšil. Co za ten chladič chtěl? Kvinto se mi zdá tedy krutě drahý. Chjo to bude zase na nějaký alternativní řešení
21:51:16
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> Fifa: Jandač je sice vyrábí, ale kvalita zpracování je nic moc. Měl jsem od něj větší než mám teď a moc nechladil. Hodil jsem ho do kontejneru. A jak říkám, snýtovaný hala bala, ostrý hrany atd. Za ty peníze teda bída.
19:59:28
15.01.2009
15.01.2009
Fifa
-> T: Zakázkové chladiče vyrábí taky pan Jandač. Tel:412519032 Cenové rozmezí mi říkal podle toho jak bude velkej, nebo spíš že cenu řekne až uvidí nákres. Dofám že bue cenově přijatelnější než Kvinto
19:28:24
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.
ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
19:17:01
15.01.2009
15.01.2009
T
-> Eidy: ,-> havlik: : já se nehádám, jen se ptám :-) a nikomu ani nevnucuju že to uchladim,sám to nevim :-)
no buď bude a nebo se bude muset řešit něco jiného.....to co má Kóča vypadá dobře :-) prozradíš z čeho to je chladič? a jak to chladíš v kolonách?
no buď bude a nebo se bude muset řešit něco jiného.....to co má Kóča vypadá dobře :-) prozradíš z čeho to je chladič? a jak to chladíš v kolonách?
18:35:27
15.01.2009
15.01.2009
Eidy
-> havlik: Asi tak nějak. Pokud vím tak DavidV6 s tím dálky nejezdí takže...