
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:35:09
17.09.2008
17.09.2008

venni
-> T: vypadá to na poctivou prácičku takže se těším až to eR někde třebis příští rok potkám 

15:27:58
09.09.2008
09.09.2008

T
-> m8rinek: : OK juknu :-)
-> Tuner#2: : dík
kéž bych příští sezonu stál vedle vás uz na srazu 
-> Tuner#2: : dík


21:19:21
08.09.2008
08.09.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Hezky pokračuješ, vypadá to dobře.

22:01:01
06.09.2008
06.09.2008

m8rinek
-> T: jsou na webu www.skoda110r.ic.cz
05:05:44
06.09.2008
06.09.2008

T
-> m8rinek: . a proc nemame fotecky? :-) sem s nima :-)
21:16:46
05.09.2008
05.09.2008

m8rinek
-> T: ja už to mam pripraveny na lak, zadnej excentr :D
16:03:25
05.09.2008
05.09.2008

T
-> m8rinek: :to jde,ted excentrem a je to jak to moje :-)
20:54:50
03.09.2008
03.09.2008

m8rinek
-> T: řekl bych že nějak takhle skoda110r.ic.cz/110r/39.j
pg pak jsem to mel jeste obrany smirkem tohle je takova mezifaze :))
13:56:01
03.09.2008
03.09.2008

T
-> m8rinek: : je to super,pak to jen vezmu excentrem a jsou jak novy :-) jen kam se ndostanu tak dratakem na flexe a je to,az me potkas na ICQ tak ti poslu jak vypada vysledek :-)
20:35:11
02.09.2008
02.09.2008

m8rinek
-> T: Jo škrábání je enzávidění hodná práce, zbyvají mi už jen dveře, tak že bych to taky zkusil teplovzduchem?
14:44:41
05.08.2008
05.08.2008

T
-> m8rinek: : lepsi blatniky jsem nesehnal a necim to chladit musim :-D
ale ne neni to tak hrozny vazne :-P cekal sjem to horsi....
ale ne neni to tak hrozny vazne :-P cekal sjem to horsi....
23:40:59
04.08.2008
04.08.2008

m8rinek
-> T: uaaaaaaa to by me zabilo se s tim vybrusovat z5
19:37:37
27.05.2008
27.05.2008

T
-> m8rinek: : ty jis videl nekdy neco takovyho delat prase?



19:36:45
27.05.2008
27.05.2008

T
-> havlik: -> m8rinek: -> petřík: : moc dekuju kluci,taky se tesim az se bude lakovat :-)
07:58:13
27.05.2008
27.05.2008

petřík
-> m8rinek: no tak proto to řikám žejo ... už aby to bylo v laku...
23:53:15
26.05.2008
26.05.2008

m8rinek
-> petřík: asspon v laku prej...lak to je to nejvetsi sraní 

15:12:40
26.05.2008
26.05.2008

petřík
-> T: hezký fakt pěkný :)) už aby to bylo aspoň v laku viď ?

00:32:42
26.05.2008
26.05.2008

m8rinek
-> T: moooc hezký, jen ten volant držíš jako prase joystick :)))
joke :)
joke :)
20:22:48
25.05.2008
25.05.2008

havlik
-> T: parádu už aby to bylo hotový
16:53:21
24.05.2008
24.05.2008

T
tak máte je tam fotky....ani jsem auto nefotil že se na něm nic nezměnilo,dělal sjem jenom na podvozku takze je kompletní tak jukněte a sem s kritikou :-)
až něco udělam ted na aute tak dam zase fotky to je jasny
až něco udělam ted na aute tak dam zase fotky to je jasny
