skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
23:40:59
04.08.2008
04.08.2008
m8rinek
-> T: uaaaaaaa to by me zabilo se s tim vybrusovat z5
19:37:37
27.05.2008
27.05.2008
T
-> m8rinek: : ty jis videl nekdy neco takovyho delat prase?
19:36:45
27.05.2008
27.05.2008
T
-> havlik: -> m8rinek: -> petřík: : moc dekuju kluci,taky se tesim az se bude lakovat :-)
07:58:13
27.05.2008
27.05.2008
petřík
-> m8rinek: no tak proto to řikám žejo ... už aby to bylo v laku...
23:53:15
26.05.2008
26.05.2008
m8rinek
-> petřík: asspon v laku prej...lak to je to nejvetsi sraní
15:12:40
26.05.2008
26.05.2008
petřík
-> T: hezký fakt pěkný :)) už aby to bylo aspoň v laku viď ?
00:32:42
26.05.2008
26.05.2008
m8rinek
-> T: moooc hezký, jen ten volant držíš jako prase joystick :)))
joke :)
joke :)
20:22:48
25.05.2008
25.05.2008
havlik
-> T: parádu už aby to bylo hotový
16:53:21
24.05.2008
24.05.2008
T
tak máte je tam fotky....ani jsem auto nefotil že se na něm nic nezměnilo,dělal sjem jenom na podvozku takze je kompletní tak jukněte a sem s kritikou :-)
až něco udělam ted na aute tak dam zase fotky to je jasny
až něco udělam ted na aute tak dam zase fotky to je jasny
14:40:45
23.05.2008
23.05.2008
T
-> havlik: ,-> Maxx: ,-> petřík: : trošku jsem něco dokompletoval takže udělam pořádný fotky aktuálního stavu a dam je sem
08:41:55
23.05.2008
23.05.2008
petřík
-> havlik: stejná otázka
21:26:00
22.05.2008
22.05.2008
Maxx
-> T: tak jak pokracujes chlape?
20:31:25
22.05.2008
22.05.2008
havlik
-> T: kam zmizely fotky?
20:42:24
20.05.2008
20.05.2008
jerrom
19:44:40
20.05.2008
20.05.2008
T
-> tomo227: : modra nee :-)
-> wlad: : fkat? :-) a nemas nahodou fotku celkovyho erka na kterym jsi je mel? :-)
-> wlad: : fkat? :-) a nemas nahodou fotku celkovyho erka na kterym jsi je mel? :-)
20:14:11
15.05.2008
15.05.2008
wlad
Jé to jsou moje starý blatníky ty krásně modrý zadní. :).
12:42:26
14.05.2008
14.05.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: ta modra jej ide
21:41:02
03.04.2008
03.04.2008
T
-> WMA: prej makej dělam jak vzteklej ale je toho moc no a snažim se to dělat aby to neco vydrželo tak uvidime
-> havlik: a už i píše
-> Tuner#2: prej neco delat delam jak muzu no,nejradši bych se už v létě projel ale nevim no.....
jinak pomalu budu shánět barvu a lakýru....nevíte někdo? jinak barva stačí černá metla když by perlet nebyla špatná
-> havlik: a už i píše
-> Tuner#2: prej neco delat delam jak muzu no,nejradši bych se už v létě projel ale nevim no.....
jinak pomalu budu shánět barvu a lakýru....nevíte někdo? jinak barva stačí černá metla když by perlet nebyla špatná
15:54:10
03.04.2008
03.04.2008
WMA - navigátor :)
-> Tuner#2: to máš recht
-> T: tak makej když už tě mám v oblíbených
-> T: tak makej když už tě mám v oblíbených