-> T: Za materiál jsem dal 10000 byl v tom kit+plnič+barva+smirky a pod. A za práci si řek 15000 - vzal si 300 za hodinu a trvalo mu to 55 hodin, takže vlastně míň, ale na faktuře mám 300. Čeká mě ještě přeleštění, na to pojedu v březnu. Má vlastní lakovnu, docela si s tim vyhrál. Byl jsem se tam v průběhu prací párkrát kouknout a čuměl jsem jak mu to jde od ruky.
tady jsou jeho stránky s kontaktem:
mujweb.cz/www/.../kontakt
.html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:42:38
22.01.2009
22.01.2009
Kloggie
19:03:20
22.01.2009
22.01.2009
T
-> Kloggie: : OK tak rekni co me ceka :-) mam auto v zakladu takze priprava pod lak a lak,co me to bude stat cca nevis? :-)
11:26:10
22.01.2009
22.01.2009
Kloggie
-> T: Ale jak chceš já to chápu:)))
11:25:47
22.01.2009
22.01.2009
Kloggie
-> T: Tak on píčuje tak ze srandy, sice jsem někdy nevěděl jestli to myslí vážně nebo ne, ale dělal si srandu:) Na erkách a stovkách se učil, tak ví o čem to je a po ruce má i klempíře, takže když se něco objeví, tak to i zavaří a pod. A nelakuje vodovkama.
15:08:33
21.01.2009
21.01.2009
ZdenoR
-> Eidy: Tak to bude ten problem.Ja si vybral barvu podle vzorniku primo v lakovne.
14:59:33
21.01.2009
21.01.2009
Eidy
-> ZdenoR: To je jedno jestli metlu nebo ne. Jde o to, že obchody ti to nesmí prodat na auto. Kamarád byl před vánocema pro akrylát a prodavač se ho ptal:
P: Na co to chceš?
K: Na auto.
P: Tak to ti nesmím prodat (úsměv). Znova, na co to chceš?
K: No tak na motorku?
P: Taky nemůžu. Tak na co to chceš?
K: Na traktor?
P: Jasný, kolik toho chceš?
Takže asi tak.
P: Na co to chceš?
K: Na auto.
P: Tak to ti nesmím prodat (úsměv). Znova, na co to chceš?
K: No tak na motorku?
P: Taky nemůžu. Tak na co to chceš?
K: Na traktor?
P: Jasný, kolik toho chceš?
Takže asi tak.
14:07:28
21.01.2009
21.01.2009
T
-> Kloggie: : no tak jestli remca tak nic,rad bych nekoho kdo k tomu bude mit vztah an e ze bude picovat co to je za pelech :-(
-> ZdenoR: : nic se nedeje
-> ZdenoR: : nic se nedeje
14:05:50
21.01.2009
21.01.2009
T
-> Tuner#2: : když ono kvuli tem ekologum to neni sranda, znamej lakyra uz mel kontrolu,hezky filtry ven a kontrola jestli dela vodovkama.... :-/
13:22:47
21.01.2009
21.01.2009
ZdenoR
-> Eidy: Jenom nevim jak ukecas na traktor metlu.
-> T: Promin ze ti zasiram diskuzi.Delas dobrou praci.
-> T: Promin ze ti zasiram diskuzi.Delas dobrou praci.
12:57:24
21.01.2009
21.01.2009
Eidy
-> ZdenoR: Ale dá se sehnat. Úplně v klidu. Stačí říct, že to chceš na traktor a je to. Pak už jen sehnat lakýru.
11:46:54
21.01.2009
21.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ZdenoR: Protože Skury měl barvu koupenou.
11:37:47
21.01.2009
21.01.2009
ZdenoR
-> Tuner#2: Proc ne vodovkama ? Je s tim vic prace a vedsi spotreba barvy ale kdyz se to umi vysledek je pekny.
Co vim vodovkama delej vsichn komu dosly zasoby klasicke barvy ktera se kvuli zkur... ekologum neda sehnat
Co vim vodovkama delej vsichn komu dosly zasoby klasicke barvy ktera se kvuli zkur... ekologum neda sehnat
11:21:13
21.01.2009
21.01.2009
Kloggie
Kdybys byl z prahy, tak bych o jednom lakýrovi věděl. Sice řiká, že když vidí takový auto, tak je mu špatně a má kolem toho mraky keců, ale lakuje dobře a za dobrou cenu. Mě dělal erko.
10:52:35
21.01.2009
21.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: No teď už má nalakováno, ale těch starostí s tím sehnat pořádného lakýru, který nebude dělat vodovkama.
21:55:28
20.01.2009
20.01.2009
Fifa
-> T: Úplně nee, ale skoro. Je to dost našikmený.
-> m8rinek: Tos mě moc nepotěšil. Tak zase volit nějakou alternativu sakryš.
-> m8rinek: Tos mě moc nepotěšil. Tak zase volit nějakou alternativu sakryš.
19:40:17
20.01.2009
20.01.2009
T
-> Fifa: : jako ze uplne lezi jo?
19:38:32
20.01.2009
20.01.2009
T
-> Tuner#2: : aha tak to nic :_( a co je s tou jeho funkou? jsem koukal ze uz lakuje...
18:07:08
20.01.2009
20.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Jeden pán z Holoubkova, ale je mu už dost let a nevím zda ještě dělá. navíc nejsem zcela spokojen, byla slabá vrstva barvy, mnohde nedostříkáno a ani podklad nic moc. Dnes bych to nechal jinde, ale Plzeň je na to zakletá viz. Skuryho Funka
18:01:52
20.01.2009
20.01.2009
m8rinek
-> Fifa: je to delší radiator stejnejch rozměrů jako ze š120 ... na prd
17:54:24
20.01.2009
20.01.2009
Fifa
-> T: Hotmar má ten chladič skoro položenej za spojlerem. Je to takový levný řešení ale není to ideální. Zkouším shánět náporový topení z karosy, ale nevim no:-/ Ani nevim jak vypadá.