T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 25.10.23 12:53 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- extreme VR2 NK 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- karburárory R1

94,6 koně a 115,2 krouťák



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 13.4.2022 17:30




nej čas - 2:13,84 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:12:56
03.02.2008
m8rinek
-> T: pěkný sedačky, i když MTX jsou MTX4
21:52:10
16.01.2008
m8rinek : haha,nerejpej 3

TC : ted mam bordel v lidech ale bavime se o cedackach? 4

elen3 : rukama,smirklem a pak filcovej kotouc s brusnou pastou 4
11:54:02
15.01.2008
elen3
servus to lestenie krasne cim to lestis alebo jako na to

diki 5
20:27:22
14.01.2008
-> m8rinek: pak na závěr zjistí, že jsou obě nefunkční 3 3

-> T: no, koukám, že se ty moje dva komponenty budou aspoň vozit v pěkny autíčku1
19:11:59
14.01.2008
m8rinek
dvě indučky? motor z Trabanta?
23:23:54
11.01.2008
aceboss : tak drzim palce at to dobre dopadne at uz muzes zacit :-P

poldy : ruce clovece 3
22:26:25
07.01.2008
Fifa
-> poldy: Jasně, to není problém. Indučka jde leštit jěště snadno.
10:23:26
07.01.2008
poldy
To si ako dokázal tak vylestit indučku ?4
18:34:57
05.01.2008
aceboss
-> T: No jo,ale ten motor je k té závodní karoserii a ještě s ním musím zajed na brzdu a rozhoudnou se jestli ho vemu nebo ne jinak bych už dělal na autěale tak nemůžu 8
12:36:05
05.01.2008
aceboss : dik 4 taky by ti sla odruky kdybys prestal resit pi....vy 3 mtor bude az posledni,zacni makat radsi :-P
18:24:47
02.01.2008
aceboss
-> T: No jak na tebe koukám tak aspon někam postupuješ zatím co já se pořád motám v bezedným kruhý který se jmenuje motor 130LA 3 a nevím jak z něho ven jinak ti ta práce de pěkně od ruky a je pěkně provedená4
21:50:41
13.12.2007
Stepan ? nojo no ale kdy to bude az :-( ale dekuju 4
20:45:50
13.12.2007
Stepan
Přední část s nápravou máš udělanou parádně, už se těším až přidáš fotky hotové zadní části. Jen tak dál!!!
21:12:23
10.12.2007
Pinky : dekuju 4
09:09:18
09.12.2007
Pinky
pekny erko,hodne stesti v dokonceni
20:07:55
07.12.2007
aceboss : no to si nemyslim :-( a jak t jsi na tom? :-)
19:12:59
06.12.2007
aceboss
-> T: Jak vidím tak budeš mít to auto rychleji udělaný než já4
21:39:54
04.12.2007
Frštensky
-> T: psal sem ti do id
21:02:33
04.12.2007
Frštensky : jak vidis tak mam :-) a jeste neco se ti tam vali? :-)

p.b. : nojo jeden uplne super ale ten druhej lehce spasuju a bude to oK :-)
15:46:34
04.12.2007
Frštensky
ahoj nechces plech pod nadrz,ten co na nem drzi stabilizator

je uplne novej cenu dohodnem
Extreme Tyres