T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:04:24
21.07.2010
tak jsem se do ted pral s nabou,ale povedlo se a pasovala mi tam jedna,co byla doma:-)

jinak vypada velkej,ale je jen o 3 cm vetsi, nez predeslej a bál jsm se toho ale je to dobry,paradne prez nej vidim pristroje a dobre se drzi,jen to zkusit za jizdy no :-)40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 21:04:24
21:00:59
21.07.2010
tak matičky....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 21:00:59
18:23:23
21.07.2010
tak jsem tam byla sam v tom Speedpru a nakoupil :-) ještě matky n kola,ale ty mam dole a jsem linej pr ne jit 40 tak jen tohle....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.07.2010 18:23:23
12:00:58
21.07.2010
-> Tuner#2: : jasný, jen jsem se zeptal :-) pojedu i tak 4 3
16:24:08
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Byl jsem tam asi 3 neděle zpět podívat Žlutkou na kluky do nového, ale jinak to je pro mě docela z ruky, domů jezdím jiným směrem.
16:03:22
20.07.2010
-> Tuner#2: : to je odbrá informace...takže přitvrdit na max a nějakou životností slušnou :-) dík :-)

jinak nepohybujes se obcas ve Speedpru v Losiný? se tam chystam pro volant 40

ze bych se stavil :-)
16:00:43
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: V tlumičích ne, ale i když to našponuje na max. tak to pořád bude měkčí jako Spaxy a nebo Gazy, takže se není čeho bát.
15:57:51
20.07.2010
-> Tuner#2: : no a dneska máš, tak bys to dělal jak? 3

no já reknu asi tak,jak je ten dobrej tlumic, co netece a uvidime co mi zavolaji :-)
13:43:59
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tehdy jsem o tom neměl ani tušení, prostě přitvrdit údajně na max. co jde s ohledem na životnost.
13:23:20
20.07.2010
-> Eidy: : no já jim napíšu, že bych rád ten,c o teče a je měkej, tak aby byl, jako ten dobrej....to už je na nich jak to udělají 3 oni mi stejně budou volat, až uviděj ty pístnice 3

jinak nevim jestli jsi tak zkušenej,ale víc jak já určitě 4 5



-> Tuner#2: : a ty když si si je nechával přitvrzovat, tak jsi to specifikoval nějakýma číslama?
10:41:42
20.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.07.10 07:04:55: JJ předky určitě upavit průtoky/přitvrdit.
07:04:55
20.07.2010
Eidy
-> T: Prej sulc 3

Hlavně až ti je budou repasovat, tak ti tam nalejou standardní olej a bude to to samý jako ty tlumiče ze žigula. Tak se s nima domluv, ať tam dají něco hustšího nebo ať přeštelujou ventilky.

No a tom, jestli jsem tak moc zkušenej, by se dalo polemizovat.

Jo a samozřejmě jsem rád, že tlumiče fungujou a že jsi spokojen.
upraveno 1x, naposled 20.07.2010 07:08:14
21:08:51
19.07.2010
-> Eidy: : tak jsem to dneska projel a zadek se o moc sklidnil...sice vlivem nezvyku sjem se v tom třepal jak sulc 3 ale drželo to a bylo znát, že ten předek ze žigula, je na to moc měkej,takže zítra posílám tlumiče na repas a těšim se,až je nasadim...no a o víkendu už bych rád zkusil nasadit stabík,tak taky můžu porovnat...
20:24:04
19.07.2010
-> Eidy: : netřeba,všichni víme, že chybama se člověk učí 4 a zrvoná já se smát nemůžu...do takových poučených jako ty mam ještě daleko 4 a to hóóóóóódně 4
16:39:37
19.07.2010
Eidy
-> T: klidně prezentuj, ať se ostatní doví, jaký jsem byl prasátko 1
16:37:35
19.07.2010
-> havlik: : no asi chápeš správně, popřípadě tady můžu Eidyho dílo prezentovat, ale je to opravdu osobitý způsopb, jak píše sám úpravce 3 40



-> Eidy: : OK,pošlu to tam a řeknu si jen o repas a ne o pístnice,když budou OK :-) uvidíme, až mi budou volat,co se dozvim 40
16:34:10
19.07.2010
Eidy
-> havlik: Jo zkrátil. Sice dost osobitým a ne úplně čistým způsobem, ale zkrátil.

-> T: Tam se nemá co stát. Když pominu ohnutý ramneo, rozjetou geošku nebo tak. Ale ten tlumič ti nic nezpůsobí. Neboj.
16:27:18
19.07.2010
havlik
-> T: tak ono to má vnitřní doraz a seriová pružina je o dobrejch 5cm delší takže bych se toho až tak nebál.

Teda jestli chapu spravně to že Eidy zkratil pístnice
16:20:47
19.07.2010
jinak teda mam Sakyho 250 udělaný na 235mm
16:20:17
19.07.2010
-> Eidy: : no to se nebojim na místě...myslel jsem třeba, co když bych vzal díru, nebo tak něco...což se snad nestane,ale co kdyby náhodou...no když budou dobrý ale pístnice, tak je asi necham no,že to už je moc peněz za novy 8
Extreme Tyres