
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
jinak se tu teď chystam na tohle...předělat svody a tradá na auto
jinak neví někdo, jak sundat výfuk, bez rozebrání chladiče?

jinak neví někdo, jak sundat výfuk, bez rozebrání chladiče?

-> Eidy: : jo šel tam dobře, sice na palici se válet pod autem bez heveru,ale šlo to jinak,označil jsem to na zemi,pak nasadil na nájezdech a pak dotrahl celý bez heveru a nájezdů...uvidíme, jaký bude zítra počasí,kdyžtak vyzkoušim :-)
poslal jsem to do HP a čekam,až se mi ozvou....
-> Shader: : děkuji za pochvalu a stabík jsem nezkoušel,možná zítra
poslal jsem to do HP a čekam,až se mi ozvou....
-> Shader: : děkuji za pochvalu a stabík jsem nezkoušel,možná zítra

Pecka ten zadní stabík, jak se to teď chove? Jinak pěkná kára

-> T: střed už je u tebe klasika :) Co stabík, byl jsi vyzkoušet? Šel tam dobře? A kdy budou přední tlumiče?
-> Tuner#2: : to neni podceňování, ale realita
prostě musím trénovat a pak přijde na řadu nějaký ten motor a pak se s váma budu možná tahat o výsledky 


-> T 23.07.10 18:24:35: Kuš takhle se podceňovat, jsi na dobré cestě 

→ Tuner#2: : nebo ty

hele mlysim, že to nehrozí…rád bych se svezl,to nepopírám na okruhu,ale k tomu všemu musím nejdřív dát nějaký zkušenosti s timhle motorem a pak nějaký ten motor,aby se mohl někdo bát o výsledky a i tak, to asi nebude Eidy
nebo ty 
→ Rapid05: děkuji


hele mlysim, že to nehrozí…rád bych se svezl,to nepopírám na okruhu,ale k tomu všemu musím nejdřív dát nějaký zkušenosti s timhle motorem a pak nějaký ten motor,aby se mohl někdo bát o výsledky a i tak, to asi nebude Eidy


→ Rapid05: děkuji

-> T: Paráda 

-> T: Za chvíli aby se Eidy začal bát o časy na okruhu 

asi jsem moc nepřekvapil s tim středem co?
taky neni hotovo,zítra ještě dobrousit a doleštit a pak detaily foto :-)

taky neni hotovo,zítra ještě dobrousit a doleštit a pak detaily foto :-)
nedá mi to jako z toho mam radost, tak ochutnávka....zítra to musím ještě podotahovat pořádně a rýpance zamáznout a pak to nafotím...
-> Tuner#2: : no tak přesně tam jsem nešel no
no zvenku to asi už bude,ale ve dvoře mají parkování,ale je to jen hlína a tak na serii s tíhou, natož na snížený auto
ale jinak pěkný no,jak pojedu příště do Plzně, tak dělam zastávku 



-> T: Ne stál jsem přímo před vchodem u chodníku, ještě tam zedničili a asi pořád zedničí podle toho co píšeš. JJ motor mají tam vzadu, Kamil mě ho ukazoval.
-> Tuner#2: : jojo pěkný, jen se žlutkou jsi předpokládám nebyl na dvoře
jinak nahoře jsem byl,ale tam vzadu sjem myslel, že mají svoje věci, tak jsem tam nelezl, čili neviděl ani motor 

