skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:55:26
28.12.2018
28.12.2018

T
...takže se asi začne konečně tady něco dít.....
09:53:36
28.12.2018
28.12.2018

T
Všechno jsem nahazel zpět....
23:06:57
19.12.2018
19.12.2018

Eidy
-> MVM: Já vím. Moment bez výkonu existuje, naopak ne. 

23:04:36
19.12.2018
19.12.2018

MVM
-> Eidy 19.12.18 22:57:59: Jenže Ty se do toho danýho ozubenýho kolečka zapřeš určitou silou(momentem) hned - kdežto na výkon potřebuješ aby se to kolečko motalo otáčkama. - viz. to jsou ty posunutý trojkový kola atd.
22:57:59
19.12.2018
19.12.2018

Eidy
-> Tom Troll: No jo, jenže když zvedneš moment, tak se ti zvedne i co? Správně, výkon.
Ale jinak ano, souhlasím, že moment je to, co to všechno ničí. Třeba takový setrvačníky.
Ale jinak ano, souhlasím, že moment je to, co to všechno ničí. Třeba takový setrvačníky.

22:56:50
19.12.2018
19.12.2018

MVM
22:55:06
19.12.2018
19.12.2018

MVM
-> Tom Troll 19.12.18 22:51:11: Tak jasná.. proto jsou dneska i u velkých TDI elektronicky omezený hodnoty momentu aby to celá převodovka a hnací komponenty vydržely.
22:53:44
19.12.2018
19.12.2018

Eidy
-> MVM: Však jasně. Vždyť se tu jen pošťuchujeme.
Jen teď nevím, který z těch 2 motorů bych radši. To bych si musel spočítat na nějaký obecný graf průběhu.

Jen teď nevím, který z těch 2 motorů bych radši. To bych si musel spočítat na nějaký obecný graf průběhu.

22:51:11
19.12.2018
19.12.2018

Tom Troll
-> Eidy: Jde o konkrétní moment. Např když se očipuje superb s 6q DSG na víc jak 380Nm nebo kolik, tak se zpravidla rozletí pětkový kolo, a maximální výkon je naprosto jedno, nesmíš přesáhnout ten krouťák. 

22:38:44
19.12.2018
19.12.2018

MVM
-> Eidy 19.12.18 22:04:44: Jasně,vím že víš,a že vlastně všichni víte. Ale můžeš mít motor 220PS a jen 95Nm. Stejně tak 300Nm a jen 100PS
Výkonem tu převodovku hlavně zahříváš a při otáčkách max výkonu moment je zpravidla nižžšší než max. Přičemž sám víš co kroutí Alfa a na moment dvoulitra se těžko OHVčkem dostaneš.

22:06:58
19.12.2018
19.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
22:04:44
19.12.2018
19.12.2018

Eidy
-> MVM 19.12.18 20:12:42: na jednu stranu ano, na druhou stranu výkon je funkcí momentu a otáček. Čili z určitého výkonu logicky plyne určitý moment. Výkon je narozdíl od momentu v převodovce konstantní, ale to vyplývá z podstaty té funkce.
A samozřejmě to byla sranda.

A samozřejmě to byla sranda.

21:23:43
19.12.2018
19.12.2018

T
-> Eidy: vid
-> MVM: nejsem Honza


-> MVM: nejsem Honza


21:23:38
19.12.2018
19.12.2018

MVM
-> Tuner#2: Právě proto záměrně dávám před a za smajlíky.
Nechme to být.

21:18:00
19.12.2018
19.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.12.18 20:53:19: A Ty si myslíš, že to o těch synchronech nevíme?
20:53:19
19.12.2018
19.12.2018

MVM
-> Tuner#2: Já napsal jen že synchrony z toho budou mít radost. Jak sis to přebral je Tvá věc, o tom že se zpřesní dráhy řazení samozřejmě nepochybuji. A hned nato jsi napsal že spoustě lidí to zkrácené řazení funguje .. já snad někde tvrdím že ne? Psal jsem jen fakta. 

20:43:18
19.12.2018
19.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 19.12.18 20:12:42: můžeš mě klidně přes SZ poslat odkaz na příspěvek kde se vztekám a podle čeho tak soudíš? Nebo je to jen výkřik jako na to zkrácené řazení, které tu rozhodně není novinkou?
20:12:42
19.12.2018
19.12.2018

MVM
-> T: -> Eidy: Doufám že se nebudete hned vztekat podobbně jako když napíšu k T2
Ale asi dobře víte že převodovku zničí jen moment. Ať už do ní vstoupí z kterýkoliv strany. Výkon pouze protíká.

20:07:41
19.12.2018
19.12.2018

Eidy
-> T 19.12.18 19:50:59: super. Aspoň přestaneš ty převodovky trhat. 

19:50:59
19.12.2018
19.12.2018

T
Převodovka je zpět od doktora a ještě vytunena,aby ty strašný koně zvládla 
