
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:04:35
12.12.2018
12.12.2018

T
-> MVM: , -> Antony: díky pánové 

16:16:58
12.12.2018
12.12.2018

Antony - zrušená registrace
-> T: voda M14x1,5, olej M16x1,5 bez redukce, M10x1 do redukce
15:45:10
12.12.2018
12.12.2018

MVM
-> T: Něco mi říká 14x1,5 ale raději bych to musel jit změřit do dilny.. 
E: www.zbozi.cz/vyrobek/snim ac-teploty-chladici-kapali ny-eps-eps-1-830-015

E: www.zbozi.cz/vyrobek/snim ac-teploty-chladici-kapali ny-eps-eps-1-830-015
15:13:01
12.12.2018
12.12.2018

T
náhodou nemá někdo v hlavě rozměr závitu na čidlo na teplotu vody ?
18:48:04
03.12.2018
03.12.2018

Eidy
-> T: Už máš duté tyče. Neboli díru obalenou plechem. 

18:23:10
03.12.2018
03.12.2018

T
Už nemám jen plné tyče 

18:21:36
03.12.2018
03.12.2018

T
-> Antony: bezva 

20:29:31
02.12.2018
02.12.2018

Antony - zrušená registrace
-> T 02.12.18 19:23:30: to už není můj problém 

19:23:30
02.12.2018
02.12.2018

T
-> Antony: a na čem budu jezdit,když mi ji seberete 

19:11:58
02.12.2018
02.12.2018

Antony - zrušená registrace
-> T 02.12.18 18:37:43: o nápravě 

19:09:27
02.12.2018
02.12.2018

T
-> Eidy: nevim co to je za značku...kouknu...
motor bude skládat Milan...
motor bude skládat Milan...
18:44:02
02.12.2018
02.12.2018

Eidy
-> T 02.12.18 18:40:57: no fuj teda. Co je to za značku? Máš momenťák? Nebo kdo bude skládat motor?
18:43:29
02.12.2018
02.12.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 02.12.18 18:40:57: Mě praskla, rok jsem jezdil s ofačovanou než jsem jí v zimě vyměnil.
18:40:57
02.12.2018
02.12.2018

T
No a takhle vypadá po pár letech hadice k spojkovymu valecku....
18:39:36
02.12.2018
02.12.2018

T
A začínám se prát s motorem pomalu.....Všechno vyvážit a začne se pomalu skládat....
18:37:43
02.12.2018
02.12.2018

T
-> Vojťas: teď ale nevím,jestli se bavíme o nápravě nebo motoru 

16:29:55
02.12.2018
02.12.2018

Vojťas
-> T: sem Antonyho prosil jestli by mi neco poskladal
ale vy se čas, stavbu, čas, praci, čas... 


16:23:23
02.12.2018
02.12.2018

T
-> Antony: coto ? Teď nerozumím...

12:50:34
02.12.2018
02.12.2018

Antony - zrušená registrace
-> T 02.12.18 08:33:27: tak šup, šup, ty se toho zbavíš a já to budu mít bez práce 

11:01:20
02.12.2018
02.12.2018

T
-> Eidy: jojo, to jsem doufal, že zvládnu s nandanou nápravou


