T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:33:24
01.12.2018
Předek je skoro hotov,zadky čekají na držáky třmenů , tak jsem se vrhnul na motor a převodovku...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 01.12.2018 20:33:24
21:30:37
30.11.2018
-> Deacon: přemýšlel a nic mě nenapadlo 8 4 3
18:29:17
30.11.2018
Deacon
-> T: Pěkně jedeš Tome 9

A nepřemýšlel si o větších kolech? 2
21:14:37
29.11.2018
-> Eidy: vypadalo by to dobře 40



-> Tuner#2: mělo by to vycházet dost podobně jako u bubnu, takže to bude snad Ok :-)
13:17:15
29.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.11.18 12:26:29: Doraz vyndat a zkusit kov na kov. Hadice na brzdu i tak musí zůstat na ucháněném místě, protože to že si to někde bouchne kov na kov není až taková závada jako přecvaklá hadička v další zatáčce... 4 1
12:32:55
29.11.2018
Eidy
-> T: Hlabně tam pak ty péra nevracej. 3
12:26:29
29.11.2018
-> radekp: s tím počítám, tak uvidíme jak to dopadne,až to složím na zem...
10:57:14
29.11.2018
radekp
-> T: chápu. Počítej i s deformací dorazu. Já myslel, že mám na propružení dost a i tak jsem našel obtisk na rameni...
07:53:16
28.11.2018
-> radekp: bohužel....cpu to do 13" kola 8 ještě budu vyndavat pružiny, abych měl jistotu při maximálním propružení.....vzadu je náprava,vzadu-nahoře pružina a vpředu zase náprava....možná ještě dole,ale to jsem nechtěl.



-> vhml: jojo,citroen,peugeot a co já vím co ještě 4



-> mirecek.666: toho se trošku bojím....Ty máš v cestě pákový (kolečkový)omezovač tlaku jenom ?
07:17:02
28.11.2018
MVM
-> vhml: Já znám tyhle zadní třmeny ze závodního Clia RS. Tím že ten zadek skoro vůbec nebrzdi to neřeším, ale když při odvzdusnivani vidím jak se ten třmen kroutí a pruží.. Tak tomto případě taky bude záležet na tom tlaku. Výhoda je,že má i parkovací brzdu. Jinak toho materiálu na těch destičkách je tak max 7 mm.
06:50:54
28.11.2018
vhml
-> T 27.11.18 20:12:08: a to jsou zadní brzdiče z GTička?
06:49:29
28.11.2018
radekp
-> T: kolik ti zbývá vzadu na propružení? Třmen jinak nevyšel?
21:57:46
27.11.2018
m8rinek
-> Eidy: už to vidim na detailu obložení ;).. Beru zpět :)
21:55:27
27.11.2018
Eidy
-> m8rinek: Ale podívej se na tvar desky vs. tvar obložení. 4
21:51:42
27.11.2018
m8rinek
-> T: vzdyt ta deska trci dva centaky nad kotoucem, ne?
21:16:16
27.11.2018
Milan 136
Ono nejde ani tak o velikost destičky, jako o součinitel tření a plochu pístku...
20:45:06
27.11.2018
mirecek.666
já mám vzadu obyčejnej dvoupíst a ty nejhorší desky a bez regulátoru je zadek extrémně přebrždněj. Oproti tomu tvýmu třmenu mám poloviční desku. Aby to fungovalo tak je Tilton na druhou nejslabší polohu.
20:37:29
27.11.2018
-> Tuner#2: sedí mi celá plocha 4
20:17:09
27.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.11.18 20:12:08: Počkej, ale podle mě deska nesedí celou plochou ne? Pak by to mohlo být OK + teda pořešit a kontrolovat stav desek.
20:12:08
27.11.2018
Jo a tady ten zadek...jeste nechám vypálit drzaky na brzdice a je to 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.11.2018 20:12:08
Extreme Tyres