skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:33:24
01.12.2018
01.12.2018
T
Předek je skoro hotov,zadky čekají na držáky třmenů , tak jsem se vrhnul na motor a převodovku...
21:30:37
30.11.2018
30.11.2018
T
-> Deacon: přemýšlel a nic mě nenapadlo
18:29:17
30.11.2018
30.11.2018
Deacon
-> T: Pěkně jedeš Tome
A nepřemýšlel si o větších kolech?
A nepřemýšlel si o větších kolech?
21:14:37
29.11.2018
29.11.2018
T
-> Eidy: vypadalo by to dobře
-> Tuner#2: mělo by to vycházet dost podobně jako u bubnu, takže to bude snad Ok :-)
-> Tuner#2: mělo by to vycházet dost podobně jako u bubnu, takže to bude snad Ok :-)
13:17:15
29.11.2018
29.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.11.18 12:26:29: Doraz vyndat a zkusit kov na kov. Hadice na brzdu i tak musí zůstat na ucháněném místě, protože to že si to někde bouchne kov na kov není až taková závada jako přecvaklá hadička v další zatáčce...
12:32:55
29.11.2018
29.11.2018
Eidy
-> T: Hlabně tam pak ty péra nevracej.
12:26:29
29.11.2018
29.11.2018
T
-> radekp: s tím počítám, tak uvidíme jak to dopadne,až to složím na zem...
10:57:14
29.11.2018
29.11.2018
radekp
-> T: chápu. Počítej i s deformací dorazu. Já myslel, že mám na propružení dost a i tak jsem našel obtisk na rameni...
07:53:16
28.11.2018
28.11.2018
T
-> radekp: bohužel....cpu to do 13" kola ještě budu vyndavat pružiny, abych měl jistotu při maximálním propružení.....vzadu je náprava,vzadu-nahoře pružina a vpředu zase náprava....možná ještě dole,ale to jsem nechtěl.
-> vhml: jojo,citroen,peugeot a co já vím co ještě
-> mirecek.666: toho se trošku bojím....Ty máš v cestě pákový (kolečkový)omezovač tlaku jenom ?
-> vhml: jojo,citroen,peugeot a co já vím co ještě
-> mirecek.666: toho se trošku bojím....Ty máš v cestě pákový (kolečkový)omezovač tlaku jenom ?
07:17:02
28.11.2018
28.11.2018
MVM
-> vhml: Já znám tyhle zadní třmeny ze závodního Clia RS. Tím že ten zadek skoro vůbec nebrzdi to neřeším, ale když při odvzdusnivani vidím jak se ten třmen kroutí a pruží.. Tak tomto případě taky bude záležet na tom tlaku. Výhoda je,že má i parkovací brzdu. Jinak toho materiálu na těch destičkách je tak max 7 mm.
06:50:54
28.11.2018
28.11.2018
vhml
-> T 27.11.18 20:12:08: a to jsou zadní brzdiče z GTička?
06:49:29
28.11.2018
28.11.2018
radekp
-> T: kolik ti zbývá vzadu na propružení? Třmen jinak nevyšel?
21:57:46
27.11.2018
27.11.2018
m8rinek
-> Eidy: už to vidim na detailu obložení ;).. Beru zpět :)
21:55:27
27.11.2018
27.11.2018
Eidy
-> m8rinek: Ale podívej se na tvar desky vs. tvar obložení.
21:51:42
27.11.2018
27.11.2018
m8rinek
-> T: vzdyt ta deska trci dva centaky nad kotoucem, ne?
21:16:16
27.11.2018
27.11.2018
Milan 136
Ono nejde ani tak o velikost destičky, jako o součinitel tření a plochu pístku...
20:45:06
27.11.2018
27.11.2018
mirecek.666
já mám vzadu obyčejnej dvoupíst a ty nejhorší desky a bez regulátoru je zadek extrémně přebrždněj. Oproti tomu tvýmu třmenu mám poloviční desku. Aby to fungovalo tak je Tilton na druhou nejslabší polohu.
20:37:29
27.11.2018
27.11.2018
T
-> Tuner#2: sedí mi celá plocha
20:17:09
27.11.2018
27.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 27.11.18 20:12:08: Počkej, ale podle mě deska nesedí celou plochou ne? Pak by to mohlo být OK + teda pořešit a kontrolovat stav desek.