
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:19:29
07.01.2019
07.01.2019

MVM
-> T: A kde prodávají neoriginál. Podle toho kam máš plán umistit, podle místa, podle ceny kolik za nej chceš zatopit. Obecně čím nižší přístup vzduchu tím větší. Já mám v podstatě takový rozměr,jak máš ten fabrickej ,, Označení z hlavy nevim musel bych jit do auta. Ale znám auta co měly na Fa motoru chladič oleje tak velkej jako půlka vodního .. 

21:07:32
07.01.2019
07.01.2019

T
-> MVM: jasný, ale kde tady koupit originál ? :-) jinak rozměr by jsi nějaký doporučil případně ?
20:58:26
07.01.2019
07.01.2019

MVM
-> T: Setrab je švédsko ..
20:52:30
07.01.2019
07.01.2019

T
-> ondie: to je slušnej ranec
-> MVM: to by bylo hezký,ale hledat co je a co neni čína, tak mi přijde lepší vsadit na poctivou klasiku ?

-> MVM: to by bylo hezký,ale hledat co je a co neni čína, tak mi přijde lepší vsadit na poctivou klasiku ?

18:18:56
07.01.2019
07.01.2019

ondie
Jeden jsem také míval,a taky sem uvažoval nad použitím vzadu,ale jak píše MVM,uchycení je dost specifický (v Fa/Fe je na stojáka) vpravo za vodním chladičem. Bylo mi líto ho vrtat,tak šel. A rarita to celkem je,prodal se takřka hned za asi 3.500Kč.
18:15:08
07.01.2019
07.01.2019

MVM
-> T: No ten chladič je na míru do Favorita, dole je v silentbloku,nahoře ho drží šroubek. Je to celkem nechci říct rarita - ale asi ho podle mě líp prodáš a koupíš si pořádný. Jednak třeba Mocal nebo Setrab se nenatrápíš tolik s vymýšlením držáků. Toto je hliník,taky jsem prvně uvažoval že ho rozřežu převařím držáčky a narvu do Ska 

18:06:09
07.01.2019
07.01.2019

T
-> ondie: , -> MVM: super, tak to bude asi lepší než nějaká čína 

17:47:11
07.01.2019
07.01.2019

MVM
17:39:21
07.01.2019
07.01.2019

ondie
-> T: origo oleják Fa/Fe skoda motorsport
17:36:55
07.01.2019
07.01.2019

T
Nemá někdo tušení z čeho by to mohlo být ?
15:15:14
05.01.2019
05.01.2019

T
-> Eidy: klika s vackou a vlozkama usazena, čekám na podložku pod rozvody a bude se pokračovat. Jinak je pár dílů naobjednano na další postup
-> Shader: jojo, čekal jsem kdo se ozve
Když bude zájem,můžu se kamaráda zeptat,jestli nechce nějaké udělat na kšeft...

-> Shader: jojo, čekal jsem kdo se ozve

Když bude zájem,můžu se kamaráda zeptat,jestli nechce nějaké udělat na kšeft...

14:54:29
05.01.2019
05.01.2019

Shader
-> T 05.01.19 14:23:18: To jsou podložky pod "misku" ložiska na místo štítu? Taky bych je uvítal
, mám tam obyč podložky.

14:32:05
05.01.2019
05.01.2019

Eidy
-> T: A jak to jde s motorem?
14:23:18
05.01.2019
05.01.2019

T
Poslední díly,ještě zinek držáků a pak se to pokusím zapojit a zprovoznit...
08:43:29
29.12.2018
29.12.2018

T
-> Antony: ten musí být
Nojo,ale zase má o dost větší garáž


Nojo,ale zase má o dost větší garáž


17:50:07
28.12.2018
28.12.2018

Antony - zrušená registrace
10:23:01
28.12.2018
28.12.2018

T
-> ZdrubT: můžu poradit jak na to,ale nezaručuji výsledek
-> Milan 136: no jeje



-> Milan 136: no jeje

10:13:42
28.12.2018
28.12.2018

Milan 136
-> T 28.12.18 09:55:26: kávovar na ponku je super věc

10:11:30
28.12.2018
28.12.2018

ZdrubT
Motor bych taky potřeboval, mohu ti nějakej přivézt na repas?
